بهترین شیرینی‌فروشی‌های ایران

امروزه سابقه کاری بالا، کیفیت کیک و شیرینی‌ها، استفاده از پرسنل مجرب و حرفه‌ای، تنوع بالای شیرینی و شکلات و ... جزء مواردی هستند که موجب محبوبیت شیرینی فروشی‌های سراسر کشور شده است. اما شاید انتخاب بهترین شیرینی فروشی، برای شما هم کمی سخت باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین شیرینی فروشی‌های ایران آشنا کنیم.

طعم قدیمی ترین شیرینی ها در فروشگاه شیرینی بی بی در تهران

یکی از قدیمی‌ترین شیرینی فروشی‌های تهران که عمری 40 ساله‌ دارد؛ شیرینی فروشی بی‌بی است. این شیرینی فروشی طی سال 1359 در محله‌ای به نام یوسف‌آباد تاسیس شد. نام اولیه آن، شیرینی سرا بوده که پس از گذشت سال‌ها به شیرینی فروشی بی‌بی تغییر یافته است. کیفیت عالی و تازگی انواع کیک و شیرینی‌های این قنادی‌ باعث‌ شده از همان ابتدای کار، محبو‌بیت زیادی بین مردم به دست آورد. در حال حاضر شیرینی فروشی بی‌بی از معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین مجموعه‌های فروش شیرینی در پایتخت به شمار می‌رود. کیک‌های تولد و همچنین کیک‌ شکلاتی در این شیرینی فروشی به تعداد محدود تهیه‌شده و باید از قبل رزرو شوند. علاوه بر انواع کیک‌ها، باقلوای شیرینی فروشی بی بی با طعم و مزه بی‌نظیر خود، در لیست گران‌ترین شیرینی‌های این مجموعه قرار گرفته است.

آدرس: تهران، یوسف‌آباد، میدان کلانتری، خیابان مهرام

بهترین-شیرینی-فروشی-های-ایران-شیرینی-فروشی-بی-بی-در-تهران

خرید متنوع ترین شیرینی ها از شیرینی فروشی طوسی مشهد

شیرینی فروشی طوسی با بیش از صد سال سابقه، یکی از برترین شیرینی فروشی‌های مشهد به شمار می‌رود. در این مجموعه انواع کیک‌های فوندانتی، شیرینی خشک، شیرینی‌تر، انواع دسر، انواع نان، کوکی و ... پخته می‌شود. ساعت کاری این شیرینی فروشی، از 9 صبح تا 23 شب می‌باشد. سابقه کاری بالای این مجموعه و همچنین کیفیت بالای کیک و شیرینی‌های آن موجب شده که شیرینی فروشی طوسی محبوبیت زیادی در بین مردم مشهد پیدا کند. علاوه بر انواع کیک و شیرینی، در این شیرینی فروشی، انواع نان و کوکی‌های محلی نیز پخت می‌شود.
آدرس: احمدآباد، سه راه راهنمایی، پلاک 90

بهترین-شیرینی-فروشی-های-ایران-شیرینی-فروشی-طوسی-در-مشهد

سرو نوشیدنی های محبوب با شیرینی های مجموعه اوریانت در تهران

یکی از شیرینی فروشی‌های باکیفیت در سطح تهران که بخشی اختصاصی برای کافه و گرفتن سفارش نوشیدنی‌های مشتریان دارد؛ در ۸۰ سال پیش ساخته شده است. فضای این مجموعه، سنتی و قدیمی بوده و انواع قهوه، چایی و ... در کنار شیرینی‌ها سرو می‌شود. اگرچه منوی کافه آن همانند دیگر کافه‌ها از تنوع بالایی برخوردار نیست؛ اما با داشتن محیطی جذاب و قدیمی افراد زیادی را به خود جذب کرده است. ویترین‌های قدیمی این فضا با چراغ‌های نئونی قرمز، فضایی بسیار هیجان‌انگیز و جالب را برای افراد به ارمغان می‌آورند. درون کافه از پنجره، درها و دیزاین کاملا قدیمی و سنتی استفاده‌شده که افراد را به چندین سال پیش می‌برد. از جمله دلایل ازدحام و محبوبیت این کافه قنادی علاوه بر طعم شیرینی و دسرهای بی‌نظیر، حس نوستالژیک و ساعت کاری محدود آن است.
آدرس: تهران، خیابان مفتح نرسیده به انقلاب، جنب زیرگذر دروازه دولت

بهترین-شیرینی-فروشی-های-ایران-شیرینی-فروشی-اوریانت-در-تهران

خرید متفاوت ترین باقلواها از شیرینی فروشی کریمی تبریز

شیرینی فروشی کریمی در سال 1323 در شهر تبریز تاسیس شده است. مدیریت این مجموعه معتقد است که علاوه بر دقت در خرید شکلات، خشکبار و ... از پرسنلی باتجربه و خوش‌اخلاق استفاده کرده که یکی از مهم‌ترین رمزهای موفقیت آن، می‌باشد. محصولات این قنادی به شرح زیر است:
1. انواع شیرینی خشک و تر
2. دسرهای مختلف پنیری و بلژیکی
3. انواع سوغاتی تبریز همچون ریس، نوقا، لوز، قرابیه
4. باقلواهای مختلفی همچون باقلوای استانبولی، باقلوای انگشتی، کادایف
آدرس شعبه یک: تبریز، ولیعصر، خیابان شریعتی شمالی، نزدیک میدان بهارستان
آدرس شعبه دو: تبریز، چای کنار به سمت آب‌رسان، نزدیک پل سنگی

سایت :karimiconfectionery.com

شیرینی-فروشی-کریمی-در-تبریز

متفاوت ترین گزها را از شیرینی فروشی خشایار در اصفهان بخواهید!

ازآنجایی‌که شیرینی یکی از تنقلات محبوب اصفهانی‌ها محسوب می‌شود؛ این شهر شیرینی فروشی‌های بسیار زیادی دارد. شیرینی فروشی خشایار یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فروش شیرینی در اصفهان با تنوع بسیار بالا است. یکی از محبوب‌ترین تنقلات آن، گزهای تازه می‌باشند که از دلایل معروف شدن این قنادی نیز به شمار می‌رود.
آدرس: خیابان مسجد سید، تقاطع آیت‌الله زاهد، نزدیک بازارچه حبیب‌الله خان

شیرینی-فروشی-خشایار-در-اصفهان

شیرینی فروشی رضاشهر یا یزدی ها در مشهد

یکی دیگر از شیرینی فروشی‌های پرطرفدار در مشهد، مجموعه رضا شهر است که به‌طور میانگین 20 سال سابقه کار دارد. این فروشگاه با نام دیگر شیرینی فروشی یزدی‌ها نیز معروف می‌باشد. زیرا در آن، سوغاتی و شیرینی‌های سنتی تمام شهرها از جمله یزد پخت می‌شود. در این مجموعه  علاوه بر شیرینی‌های تازه، زولبیا و بامیه، حلوا و خرما، انواع ژله، کیک بستنی، بستنی سنتی و دسرهای تولد نیز سرو می‌شود.
آدرس: رضا شهر، بلوار پیروزی، پیروزی 9، خیابان فرخی شمالی، فاز 2 تجاری
شیرینی-فروشی-رضاشهر-یا-یزدی-ها-در-مشهد

سوغاتی های شیراز را از شیرینی فروشی شیرازی بخواهید!

یکی از باکیفیت‌ترین مجموعه‌ها برای فروش شیرینی در شهر شیراز، شیرینی فروشی شیرازی نام دارد. در این مجموعه انواعی از سوغاتی‌ها و کیک‌های مخصوص شهر شیراز پخت می‌شود. اگر به این شهر سفر کرده باشید؛ برای تهیه سوغاتی می‌توانید به این شیرینی فروشی مراجعه نمایید. این فروشگاه در زمینه پخت انواع شیرینی‌ها، کیک تولد، کیک خرما، انواع کیک‌های مخصوص صبحانه، کیک اسفناج، انواع کیک‌های عروسی و ... فعالیت می‌کند. یکی از دلایل محبوبیت آن، کیفیت خوب کیک‌ها و طعم بی‌نظیر آن‌ها است.
آدرس: شیراز، استان فارس، خیابان نادر، نبش هشت متری جاوید

بهترین-شیرینی-فروشی-های-ایران-شیرینی-فروشی-شیرازی

خرید تازه‌ترین شیرینی های شمال از شیرینی فروشی لیلی مازندران

یکی از شیرینی فروشی‌های محبوب استان مازندران که دارای شعبه‌های مختلف در شهرهای شمالی است؛ شیرینی فروشی لیلی است. از نظر موقعیت جغرافیایی، این شیرینی فروشی در نزدیکی مجتمع تجاری و تفریحی نگین شمال واقع شده است و به همین دلیل در اکثر مواقع مشتریان زیادی دارد. کیفیت بی‌نظیر و همچنین تازه بودن شیرینی تر و خشک شیرینی فروشی لیلی در استان مازندران، زبانزد بسیاری از افراد شده است.
آدرس: مازندران، نور، بلوار امام رضا، بین کوچه 26 و 28 دریا

 

بهترین-شیرینی-فروشی-های-ایران-شیرینی-فروشی-لیلی-در-مازندران

مزه متفاوت شیرینی های دانمارکی در شیرینی فروشی دانمارکی تهران

یکی از معروف‌ترین شیرینی فروشی‌های تهران در خیابان ویلا قرار دارد. شیرینی دانمارکی ویلا، یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های شیرینی فروشی تهران است و اولین شیرینی دانمارکی تهران در سال 1339 در این فروشگاه پخته شده است. یکی از دلایل معروف شدن این شیرینی فروشی، طعم خاص و شکری شیرینی دانمارکی است. اگر هوس یک شیرینی دانمارکی داغ و خوش‌طعم با یک فنجان چای برای عصرانه دارید؛ باید در ساعت‌های 4 بعدازظهر به بعد به خیابان ویلا یا نجات اللهی بروید و تا قبل از اتمام محصولات شیرین و رنگارنگ‌ در ویترین‌ها، شیرینی مورد نظر خود را تهیه کنید.
آدرس شعبه یک: خیابان استاد نجات اللهی (ویلا)، بالاتر از طالقانی
شعبه دو: خیابان پاسداران، پایین‌تر از نیستان چهارم، پلاک 226

 شیرینی-فروشی-دانمارکی-در-تهران

طعم خوب شیرینی های سنتی اصفهان در شیرینی فروشی عمو نوروز

یکی دیگر از شیرینی فروشی‌های واقع در اصفهان، فروشگاه عمو نوروز است. بهترین و باکیفیت‌ترین شیرینی‌های سنتی از جمله پولکی، برشتوک، گز و انواع کیک تولد بچگانه، کیک فیگور، انواع دسر، شیرینی خشک و تر و ... را می‌توانید از این قنادی تهیه کنید. این فروشگاه از ساعت 9 تا 22 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.
آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، نزدیک میدان جلفا، روبروی خیابان مهرداد

شیرینی-فروشی-عمو-نوروز-در-اصفهان

طعم متفاوتی از تارت شاتوت در شیرینی فروشی ناتلی تهران

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران که کار خود را از دهه 40 آغاز کرده، شیرینی فروشی ناتلی است. در این فروشگاه 70 نوع شیرینی اعم از شیرینی خشک، شیرینی‌تر، کیک و دسرهای متفاوت پخته می‌شود. یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌های این فروشگاه، تارت شاتوت می‌باشد که حتی در میانه زمستان نیز از شاتوت‌های تازه استفاده می‌شود.
آدرس شعبه مرکزی: خیابان سهروردی، بالاتر از خیابان خرمشهر، نبش خیابان توپچی
شعبه تهرانپارس: ضلع جنوب شرقی فلکه سوم تهران‌پارس، نبش خیابان میرزازاده، پلاک 92
شعبه نیاوران: نیاوران، خیابان پورابتهاج شرقی، نبش خیابان محمدی

سایت : www.natli.ir

شیرینی-فروشی-ناتلی-در-تهران

طعم شیرینی‌های مخصوص کاشان و اصفهان، با کیک آف در اصفهان

این شیرینی فروشی علاوه بر فروش حضوری، در فضای مجازی نیز شعبه آنلاین دارد. به‌راحتی و بدون اتلاف وقت، می‌توانید کیک و شیرینی موردنظرتان را از طریق سایت یا پیج اینستاگرام شیرینی فروشی کیک آف سفارش دهید. شیرینی برشتوک، نان عباسعلی کاشان، شیرینی بهشتی و ... از جمله شیرینی و کیک معروف این فروشگاه است.
آدرس: فروشگاه اصفهان، خیابان بهشت شرقی، خیابان حمزه شمالی، ساختمان 88، جنب اتومبیل دماوند

سایت : cakeoff.ir

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(20) 4.1

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظرات

  • تمام قنادی های ایران خوب هست اینها هم جز ازاوناهستن

  • البته قنادی شهرزاد خیلی قدیمی تر از بی بی هست و قنادی بی بی شاگرد شهرزاد بوده .و روی دست قنادی شهرزاد کسی نیامده

    ما سعی کردیم در این مقاله معروف ترین شیرینی فروشی های ایران رو معرفی کنیم.قطعا شیرینی فروشی های خوب دیگه ای هم هستند که ما سعی می کنیم در آپدیت مقاله اونهارو معرفی کنیم.

  • قنادی یاس در خ سمیه تهران هم جزو قدیمی ها است

  • قدیمی ترین قنادی در ایران شیرینی دقیق سنندج بابیشاز ۱۵۷ سال سابقه دراسیا

  • سلام هنوز شیرینی حاجی خلیفه رهبر یزد را نخورید تا طعم شیرینی را بفهمید با یک قرن تجربه

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید