برچسب ها

بیسکویت نوتلا فررو (Nutella) | بیسکویت نوتلا برای عاشقان؟

بیسکویت نوتلا فررو (Nutella) | بیسکویت نوتلا برای عاشقان؟

بیسکویت نوتلا چیست؟

ما مقاله ی ویژه ای را برای امروز آماده کرده ایم، که موضوع آن درباره ی بیسکویتی است که اخیراً باعث پیشرفت های زیادی در صنعت بیسکویت سازی شده است. موضوع مقاله ی امروز ما درباره ی بیسکویت نوتلا است!
آیا نام بیسکویت نوتلا برایتان آشناست؟ این بیسکویت ها ابداع جدیدی از برند نوتلا هستن که شرکت فررو آن ها را تولید می کند؛ این بیسکویت ها به دلیل طعم کاکائویی- فندقی نوتلا مشهور هستند و همه ما از طعمشان لذت می بریم.
شرکت فررو به تازگی صنعت بیسکویت سازی اش را گسترش داده است و سبک جدیدی از بیسکویت را تولید می کند. بیسکویت های نوتلا، از نظر ظاهری، فوق العاده به نظر می رسند و ما اطمینان داریم که طعمشان نیز به اندازه ظاهرشان عالی است! خیلی خوشحالیم که امروز این فرصت را داریم که درباره ی این بیسکویت ها بنویسیم و تمام اطلاعات لازم در مورد آنها را در اختیارتان قرار دهیم.
ابتدا درباره ی بیسکویت ها توضیح می دهیم و در ادامه می خوانیم که فررو چه چیزهایی درباره ی بیسکویت نوتلا گفته است و همچنین ترکیبات و ارزش های غذایی آنها را بررسی می کنیم. همچنین به این سوال پاسخ می دهیم که آیا این بیسکویت ها برای مصرف کننده مفیدند یا خیر. در پایان مقاله، به بحث درباره ی شرکت فررو خواهیم پرداخت، زیرا مقاله بیسکویت، بدون صحبت در مورد خالق این نوع بیسکویت کامل نمی شود.


شکل و مواد اولیه بیسکویت نوتلا

عنوان این مقاله بسیار طولانی است اما به شما اطمینان می دهم که بخش بعدی مقاله اطلاعات مفید زیادی را درباره بیسکویت های نوتلا در اختیارتان می گذارد. هدف ما جمع آوری و آوردن تمام اطلاعات لازم در اینجاست تا  شما بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این بیسکویت ها مطابق سلیقه تان هستند و برای مصرفتان به اندازه کافی سالم و بی خطرند؟ در صورت تصمیم گیری، امیدواریم که اطلاعات زیر به قدری قابل استناد باشند که شما بخواهید بیشتر درباره ی بیسکویت های نوتلا تحقیق کنید.
حالا بهتر است که از تشریفات گذشته و به سراغ اصل مطلب برویم. ابتدا در مورد شکل بیسکویت صحبت می کنیم، زیرا از اهمیت زیادی برخورداراست. ظاهر بیسکویت است که توجه افراد را در نگاه اول به خود جلب کنند. البته مواد اولیه و طعم آن نیز به همان اندازه مهم است. با این حال وقتی درباره ی ظاهر یک بیسکویت صحبت می کنیم، بیسکویت های نوتلا در جایگاه اول قرار می گیرند.
بیسکویت نوتلا، بیسکویت دایره ای شکلیست که با نوتلا پرشده است و از نظر ظاهری، شباهت زیادی به بیسکویت های ساندویچی دارند. با این تفاوت که بیسکویت های ساندویچی، از یک جفت بیسکویت تهیه شده است که بخش میانی آن، با کرم پر شده است. اما بیسکویت های نوتلا، به شکل قالب هایی هستند که با کرم نوتلا پر می شوند.


 بیسکویت نوتلا برای عاشقان

 بیسکویت دیگری بر روی قالب هایی که با کرم نوتلا پرشده است، قرار میگیرد و این بیسکویت ها بر روی هم فشار داده می شود . طرح قلب بر روی این بیسکویت ها حک شده است، به همین دلیل عنوان "biscuits with a heart" را روی بسته بندی آن ها می بینید. بیسکویت های نوتلا شکل و ظاهر بسیار خوب و منحصر به فردی دارند. طعمشان نیز خوب و دلچسب است. برای فهمیدن طعم فوق العاده آن ها باید به نزدیکترین فروشگاه ممکن بروید و یک بیسکویت نوتلا بخرید.
تا الآن ما به بحث درباره ی ظاهراین بیسکویت پرداخته ایم، اما تعریفی از این بیسکویت ها ارائه نکردیم. فررو این بیسکویت ها را اینگونه تعریف می کند:"بیسکویت های نوتلا، بیسکویت های ترد و خوشمزه ای هستند که از آرد گندم و نیشکر تهیه می شوند. Nutella-heartعلامت تجاری آنها است. این علامت تجاری برای اطمینان از این است که بیسکویت واقعا با نوتلا پرشده است."

طرح روی بیسکویت نوتلای فررو

مطالب مرتبط: بیسکویت های کره ای دانمارکی Royal Dansk
 

مواد به کار رفته در بیسکویت نوتلا

اولین ماده اصلی در لیست، که طعم آن را خاص و خوشمزه می کند، فندق است. فندق و کرم کاکائو، حدود چهل درصد از کل لیست مواد تشکیل دهنده را شامل می شوند.
ماده ی اصلی بعدی شکر و روغن نخل (پالم) است. شیر خشک حدود 8.7٪ مواد اولیه را تشکیل می دهد. مواد دیگر کاکائوی کم چرب، سویا و وانیل هستند. همچنین برای تهیه ی این بیسکویت ها از آرد گندم به همراه روغن گیاهی تهیه شده از دانه های نخل، استفاده می شود.
 
از آنجا که در تبلیغ این بیسکویت ها گفته می شود که آن ها از آرد گندم و نیشکر ساخته می شود، نیشکرماده مهمی از لیست مواد اولیه این بیسکویت است. نیشکر حدود 9 درصد از تمام مواد تشکیل دهنده را شامل می شود. این بیسکویت لاکتوز دارد؛ زیرا در جو و ذرت لاکتوز وجود دارد. عسل یکی دیگر از مواد اصلی این بیسکویت است که برای سلامتی مفید است.
در این بیسکویت ها از موادی مانند بی کربنات آمونیوم و هیدروژن کربنات ناتریوم به عنوان خمیرمایه برای فرآیند تخمیر استفاده می شود. سپس بیسکویت ها با افزوده شدن کاکائو کم چرب، نمک، گندم، آرد جو، انواع شیرین کننده ها و سایر عصاره ها غنی می شوند.
گلوتن یکی از موادی است که  در صنعت بیسکویت، از آن استفاده می شود. بسیاری از مردم به گلوتن حساسیت دارند؛ از این رو بسیاری از محصولات بدون گلوتن تهیه می شوند.

مواد به کار رفته در بیسکویت های نوتلا

مطالب مرتبط: همه چیز درباره بیسکویت دایجستیو 

سخن پایانی راجب بیسکویت نوتلا

هدف ما از آوردن این اطلاعات درباره ی مواد اولیه ی بیسکویت نوتلا این است که شما اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از موادی که در این بیسکویت استفاده می شود برای سلامتیتان ضرر ندارد، فقط ممکن است این بیسکویت ها برای گروه خاصی از افراد که به برخی از مواد حساسیت دارند، مناسب نباشد. مثلاً این بیسکویت ها حاوی لاکتوز هستند، بنابراین افراد ی که به لاکتوز حساسیت دارند، نباید این بیسکویت را بخورند.
ما می خواستیم با نوشتن این مقاله ، تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم تا بدانید که آنچه می خورید برای شما مفید و مناسب است یا خیر. اگر مواد موجود در لیست مواد اولیه برایتان ضرر ندارد، توصیه می کنیم حتما این بیسکویت ها را امتحان کنید. این بیسکویت ها طعم و ظاهر فوق العاده ای دارند، پس به احتمال زیاد، حتی با یکبار امتحان کردن، مجذوب آن ها می شوید. 
بخش بعدی مقاله به موضوع ارزش غذایی بیسکویت نوتلا می پردازد.

ارزش غذایی بیسکویت نوتلا

تغذیه مناسب، در زندگی خیلی مهم است. در دنیایی که سبک زندگی مردم بسیار شلوغ است و افراد وقت زیادی برای تهیه دیدن وعده های غذایی سالم و خوشمزه ندارند، ما باید به میان وعده هایی که هم خوشمزه و هم سالم هستند، دسترسی داشته باشیم. اما گاهی دستیابی به هر دو (طعم خوب و سالم بودن) دشوار است. البته این را هم باید مد نظر قرار داد که از هر چیزی باید در حد اعتدال مصرف کنیم.
حتی اگر رژیم دارید، باز هم می توانید از این بیسکویت ها مصرف کنید تا نیاز روزانه تان به خوردن چیزی شیرین را برطرف کند. چند بیسکویت با یک لیوان شیر سرد یا یک فنجان قهوه گرم، عالی می شود. همانطور که گفتیم، اعتدال را هم باید در نظر بگیریم، بنابراین اگر میزان کالری دریافتی روزانه خود را محاسبه کنید، می توانید با خیال راحت از خوردن بیسکویت های مورد علاقه تان لذت ببرید.
صد گرم بیسکویت نوتلا، 24.5 گرم چربی دارد که تقریبا نیمی از آن ها اسیدهای چرب اشباع شده هستند. همچنین 63،3 گرم از آن  کربوهیدرات است که تقریبا نیمی ازاین کربوهیدرات، شکر است. مقادیر باقی مانده ارزش غذایی هر 100 گرم از این بیسکویت شامل 8.4 گرم پروتئین و نیم گرم نمک است.

میزان ارزش غذایی بیسکویت نوتلا


بسته بندی انواع بیسکویت های نوتلا فررو

برای بسته بندی این بیسکویت، در حال حاضر فقط یک اندازه موجود است. با توجه به مدرن شدن  صنعت، اندازه بسته هر محصول، برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. ما امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور شرکت فررو، بسته بندی هایی با اندازه های مختلف را با توجه به نیاز مصرف کننده به بازار عرضه کند. به هر حال، بسته بندی های کوچک، برای بردن به سرکار بسیار مناسب تر از بسته های بزرگ این بیسکویت است که بیشتر فضای کیف شما را اشغال می کند.
در مطالبی که تا این جا گفته شد تمام سعی ما بر این بود که اطلاعات لازم درباره ی مواد تشکیل دهنده و ارزش های غذایی این بیسکویت ها را  به طور کامل شرح دهیم. امیدواریم که اطلاعات بالا برای شما مفید واقع شده باشد و اگر مصرف این نوع بیسکویت برای شما ضرری ندارد، حتما آن را امتحان کنید، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.
در پایان این مقاله درباره ی شرکت تولید کننده این بیسکویت ها صحبت  می کنیم و نتیجه گیری کلی از مقاله را ارائه می دهیم.

بستنی بندی بیسکویت های نوتلا

مطالب مرتبط: تاریخچه چیزکیک


معرفی گروه صنعتی فررو 

گروه فررو، گروهی است که با حضور جهانی قدرتمندش تعداد زیادی ازبرندهای معروف مختلف را شامل می شود. آن ها مجموعه ای از محصولات با برند های مطرح جهانی را عرضه می کنند، که نوتلا یکی از آن هاست .نوتلا، به دلیل تولید یکی از محبوب ترین محصولات تهیه شده از فندق و كاكائو، به جایگاهی جهانی دست یافته است.
گروه فررو، محصولات با کیفیتی را تولید کرده و آن ها را در بیش از صد و هفتاد  کشور جهان توزیع می کنند. این گروه می خواهند که به طور مداوم توانایی خود را بالا ببرند، تا کیفیت محصولاتشان را افزایش دهند. هدف از همه ی این کارها جلب رضایت مشتری است.
بیسکویت های نوتلا، نسل جدیدی از محصولات در صنعت بیسکویت سازی هستند. ما اطمینان داریم که با راه یافتن هر چه بیشتر این بیسکویت ها به بازارهای جهانی، شهرت آن ها به طور تصاعدی افزایش می یابد. امیدواریم که شما اطلاعات لازم درباره ی بیسکویت های نوتلا را در این مقاله مطالعه کرده باشید و از خواندن آن لذت برده باشید.

منبع: biscuitpeople.com

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(2) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید