پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE

پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE

اگر شما هم عاشق شکلاتید ولی نگران مضرات آن هم هستید، پودر نوشیدنی نسکوئیک نستله، جایگزین مناسبی برای شکلات و در عین حال تغذیه‌ای کامل است. شاید هم به‌دنبال تغذیه‌ای جذاب برای کودکتان می‌گردید که در این صورت هم گزینه مناسب را یافته‌اید.
 پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE علاوه بر نداشتن گلوتن یا همان شکر، ویتامین‌های مفید و ضروری بدن را تامین می‌کند. این پودر که محصولی از شرکت نستله سوئیس است، در جایگاه میان‌وعده‌ای عالی برای شما در محل کار، مدرسه و خانه بسیار دلچسب خواهد بود. مزیت ویژه پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE ، که باعث می‌شود تا بسیاری چنین خوشمزه‌ای را در لیست نوشیدنی‌های محبوب خود بگذارند. چیزی نیست جز «آماده‌شدن در سریع‌ترین زمان ممکن». 
از این موارد که بگذریم،  پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE انرژی خوبی به بدن شما می‌رساند. البته کمپانی نستله هم با باور به این جمله «تغذیه خوب، زندگی خوب» محصولات متنوع و سالم خود را تولید کرده است. این محصول مخصوصا برای افراد دارای سن بیشتر از ۴سال، مخصوصا بیماران دیابتی و کودکان کم‌اشتها تولید شده است. اگر تا اینجای کار از چنین مزایایی لذت بردید و می‌خواهید با پودر نوشیدنی شکلاتی نستله بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE چیست و چه کسی آن را ساخت؟

سال ۱۹۴۸ شرکت نستله طعم‌دهنده شکلاتی برای شیر به نام نسکوئیک تولید کرد و در سال ۱۹۵۰ نسکوئیک به‌ عنوان طعم‌دهنده وارد بازار آمریکا شد.
پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE به‌آسانی در شیر سرد و گرم حل می‌شود و نوشیدنی خوشمزه‌ای با ارزش غذایی و مواد معدنی بالا برای اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد. این پودر شکلاتی با داشتن مواد مغذی نه‌ تنها ارزش غذایی شیر را تغییر نمی‌دهد؛ بلکه ویتامین و کلسیم آن را تقویت می‌کند و در کنار شیر باعث طعمی فوق‌العاده می‌شود.
پودر نوشیدنی شکلاتی نسکوئیک به‌ دلیل کالری نسبتا خوبی که دارد، انرژی شما را نیز تامین می‌کند. برای داشتن این نوشیدنی خوش‌طعم، کافی است در هر لیوان شیر بین ۲ الی ۳ قاشق چایخوری از پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE بریزید. البته از این خوشمزه می‌توانید برای تزیین هم بهره ببرید. کافی است پودر شکلاتی را روی قهوه، کاپوچینو و دسر‌ها بریزید و از ظاهر جذابی که خلق می‌کند، لذت ببرید.

پودر شکلاتی نستله برای کدام کشور است؟

نستله شرکتی چندملیتی، جهانی و تابع قوانین کشور سوئیس است. حدود یک‌ سوم سهامداران این شرکت سوئیسی هستند و با پذیرفته‌شدن در بورس جهانی، در ۱۸۸ کشور جهان فعالیت می‌کنند. اکثر محصول‌های این شرکت در ایران هم، از ترکیه وارد می‌شوند.
در بازار ایران نمونه‌های پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE ساخت کشور ایران و کشور ترکیه موجود است. البته تفاوت چنین محصول‌هایی در قیمت آن‌ها مشخص می‌شود. این بدان معناست که انواع محصول تولیدی کشور ترکیه با قیمت بالاتر به فروش می‌رسند.

پودر شکلاتی نستله چه خواصی دارد؟ 

امروزه  پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE در بین عوام مضر شناخته می‌شود؛ اما اصلا تا حالا به این فکر کرده‌اید که شکلات ممکن است چه فایده‌هایی به شما برساند؟ به همین بهانه در ادامه مقاله با خاصیت‌های  پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLE آشنا خواهیم شد.
از مزایای پودر نوشیدنی شکلاتی نسکويیک نستله می‌توانیم به مورد زیر اشاره کنیم:

  1.  به‌خاطر نیتریک اکسیدی که دارد، می‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند. 
  2. با وجود نیتریک اکسیدی که دارد، می‌تواند خطر حمله قلبی و سکته را کاهش دهد. 
  3. با بهبود عملکرد مغز و جریان خون، خطر بیماری‌های عصبی را کاهش دهد.
  4. با داشتن مواد معدنی مانند آهن و منیزیم، ویتامین B6 به بالارفتن انرژی کمک می‌کند و به همین جهت صبحانه یا میان‌وعده‌ای کامل است.
  5. رژیم غذایی پودر نوشیدنی شکلاتی نسکوئیک، نتایج مثبتی در کاهش سرطان سینه، سرطان پانکراس، سرطان پروستات، سرطان کبد، روده بزرگ داشته است.
  6. پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLEبر پایه شیر تهیه شده است. با این اوصاف می‌تواند تغذیه و میان‌وعده خوبی برای کودکان به شمار رود. 
  7. این محصول دارای فلاوانول است. فلاوانول دیابت نوع ۲ را بهبود می‌بخشند و خواص ضددیابتی دارد. فلاوانول همچنین به جلوگیری از آلزایمر وسلامت قلب کمک می‌کند.
  8. این را هم باید بگوییم که افزایش و تجمع فراوان انسولین در خون می‌تواند باعث مقاومت سلول‌ها به انسولین شود. به همین دلیل، احتمال ابتلا به دیابت یا همان بیماری قند خون افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، میزان بالای تری گلیسرید می‌تواند باعث ابتلا به بیماری کبد چرب شود. محقق‌ها معتقدند پودر کاکائو می‌تواند مقاومت به انسولین و مشکلات کبدی را کاهش دهد.  پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLEنیز می‌تواند همین شرایط را فراهم کند. 
  9. پودر نوشیدنی شکلاتی نسکوئیک راهی برای کمک به خانم‌هایی است که با علائم PMS دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این پودر عامل مهمی برای بازگشت سریع آن‌ها به زندگی شاد است.  پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLEبه‌دلیل داشتن منیزیم می‌تواند به کاهش علائم دوران پریود که برخی از آن‌ها عبارتند از بی‌خوابی، افزایش وزن، نفخ، حساسیت پستان و درد پریود کمک کند.
  10. تئوبرومین و تئوفیلین یک آلکالوئید گیاهی است که در  پودر نوشیدنی شکلاتی NESTLEوجود دارد. این عناصر به‌خاطر داشتن کافئین طبیعی، اثرات نشاط‌آور و ضدسرفه دارند؛ بنابراین در بهبود سرفه‌ها افراد مبتلا به آسم کمک می‌کنند.
  11. مطالعات نشان داده‌اند که شیر شکلات، به‌طور خاص، نوشیدنی موثری برای بعد از تمرینات ورزشی است. این مواد خوراکی کربوهیدرات‌های اضافی را به قند تبدیل می‌کنند که باعث افزایش سطح انسولین بدن می‌شود. استفاده از این پودر شکلاتی بعد از ورزش‌های سنگین مهم است؛ چراکه با وجود چنین نتایجی، بهترین جایگزین برای نوشیدنی‌های مختلف ورزشی خواهد بود. 

ترکیبات پودر نوشیدنی شکلاتی نسکوئیک چیست؟

مخلوط نوشیدنی پودر شکلاتی نسکوئیک اضافه‌شده به شیر، یک نوشیدنی فوق‌العاده خوشمزه و مغذی می‌سازد. اما گزینه‌ای که بر این همه خوشمزگی برتری دارد، چیز دیگریست. پودر نوشیدنی شکلاتی نسکوئیک نستله حاوی هیچ شیرین‌کننده، طعم‌دهنده و رنگ مصنوعی نیست. ترکیبات این پودر شکلاتی با داشتن محرک‌های طبیعی به بالا بردن انرژی در بدن کمک می‌کند و برای هر طبع و ذائقه مناسب است. 
ترکیبات موجود در این محصول عبارتند از: شکر، اوگار، کره کاکائو (۲۲.۱٪)، ویتامین های C ، B1 ، D، مواد معدنی (پیرو فسفات فریک، سولفات روی)، عطر و طعم طبیعی، دارچین، نمک، روغن آفتابگردان، امولسیون کننده (لسیتین سویا).

    میانگین در هر فنجان (14.3 گرم Nesquik  به‌اضافه 200 میلی‌لیتر شیر بدون چربی) میانگین در هر 100 گرم Nesquik اطلاعات تغذیه ای 
 157 383 انرژی (کیلو کالری)
7.7  5.9  پروتئین 
23.4 79.7 کربوهیدرات
20.8 68.8 قندها
 3.4 3 چربی
0.13 0.2 سدیم

   
در حالی که بسیاری از مصرف‌کنندگان به مواد موجود در محصولات توجه نمی‌کنند، برندها سعی دارند، اطلاعات کاملی در اختیارشان قرار بگیرد. گرچند برخی تولیدکنندگان ممکن است لیست مواد تشکیل‌دهنده محصولات خود را تغییر دهند؛ اما بررسی آن می‌تواند دلواپسی بسیاری از ما را درباره موادی رفع کند که به آن حساست داریم. 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(1) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید