18 برند برتر بستنی جهان در سال 2022

بهترین بستنی های جهان

 

بستنی که یک خوراکی منجمد شیرین است به عنوان دسر خورده می شود. این خوراکی با استفاده از محصولات لبنی تهیه می شود و با طعم های زیادی در دسترس است. انواع مختلفی از بستنی با تغییر در مواد تشکیل دهنده، طعم و چاشنی عرضه می شود. بستنی را می توان در ظرف سرو کرد و آن را با قاشق یا به صورت قیفی میل کرد. بستنی ایده آل ترین و دوست داشتنی ترین دسر در بین تمامی گروه های سنی است. ما در این مقاله قصد داریم انواع بستنی خارجی و بهترین و خوشمزه ترین بستنی های دنیا را معرفی کنیم.
برندهای زیادی در حوزه بستنی وجود دارد. این بازار به لحاظ روش سازماندهی نشده عملیات خود معروف است چون شرکت های کوچک و تأمین کننده های محلی بسیاری برای بستنی وجود دارند. تعداد سفارشی سازی های ممکن در بستنی بسیار زیاد است و به همین دلیل برندهای بستنی خیلی زیادی داریم. ولی از بین همه آنها، ما به 15 برند برتر بستنی موجود در بازار بسنده می کنیم که بهترین و خوشمزه ترین بستنی های دنیا را تولید می کنند.
موارد زیر برندهای برتر بستنی در دنیا هستند: 
 

1) مگنوم

بهترین-بستنی-دنیا-magnum-ice-cream

مگنوم به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی، متعلق به شرکت بریتانیایی/هلندی یونیلور است. محصولات اصلی مگنوم کلاسیک و بادام هستند.
بستنی کلاسیک مگنوم،یک بستنی خارجی، بستنی چوبی ای است که از یک لایه ضخیم ترک خورده شکلات بلژیکی تشکیل شده است. این لایه، بستنی وانیلی صاف و خامه ای را پوشش می دهد. بستنی بادام مگنوم، حاوی بادام های خوشمزه ای است که درون بستنی کلاسیک قرار گرفته اند. مگنوم همچنین بستنی جدیدی را با طعم براونی تولید می کند که درون آن یک براونی خامه ای با شکلات ضخیم ترک خورده بلژیکی و تکه های بادام هندی پوشیده شده است.
بستنی چوبی های مگنوم که به شکلات بلژیکی آغشته شده اند، حدود 2.54 میلیارد دلار فروش در سالهای گذشته داشته اند. یونیلور توزیع آنها را به ایالات متحده، چین و هند گسترش داده است. برند مگنوم به دلیل شکلات بلژیکی ای که بستنی وانیلی را پوشانده است، به سبب طعم و مزه بستنی ها محبوب شده و به عنوان برند برتر بستنی در جهان تلقی می شود و کسی نیست که نام بستنی مگنوم را نشنیده باشد. 


2) هاگن‌داز

بهترین-بستنی-های-دنیا-هاگن-داز

هاگن‌دازHaagen-Dazs نیز که به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی در جهان تلقی می شود، بیش از 50 سال است که مورد توجه همگان قرار دارد. هاگن‌داز با طعم مناسب و بافت خامه ای حاصل از مواد تشکیل دهنده مرغوب، برند خود را متمایز کرده است.
در شرایط امروزی، این برند تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از بهترین ماده تشکیل دهنده در هر گازی که به این بستنی می زنید یک طعم خوب را در دهانتان تجربه کنید. این برند با طعم های ساده وانیل، قهوه و شکلات شروع به کار کرد و یکی از بهترین بستنی های دنیا را تولید کرد.
این برند برتر بستنی در سال 2017، حدود 461.3 میلیون دلار آمریکا فروش داشته است. هاگن‌داز به دلیل طیف گسترده محصولات و طعمش به یکی از برندهای برتر بستنی در جهان تبدیل شده است. 

 

 

3) کورنتو 

بهترین-بستنی-دنیا-Cornetto

کورنتو Cornetto که به خاطر بستنی قیفی اش که یکی از بهترین بستنی های دنیاست، معروف است، توسط یونیلور تولید می شود. این برند محصولات گوناگونی از قبیل بستنی شکلاتی مینی دبل کورنتو، مینی باتر اسكاچ یا تافی کورنتو، بستنی وانیلی کورنتوشوکو، بستنی قهوه کورنتوشوکو، بستنی شکلاتی دبل کورنتو، بستنی دیسک بلک فارست کورنتو، بستنی پسته ای کورنتو و غیره را دارد. 
کورنتو محصول بستنی قیفی لاو کرانچ کورنتو خوشمزه را با رویه شکلات روانه بازار کرد. آنها قیفی های سایز کوچک را نیز معرفی کردند.
این بستنی قیفی ترد کاغذ پیچی شده بالغ بر 1.60 میلیارد دلار در سال 2015 تولید کرده است. کورنتو به دلیل محصولات و سایزهای مختلف، به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی در جهان تلقی می شود.

4) بن و جری

بهترین-بستنی-دنیا-Ben-&-Jerry’s

بن و جری  Ben & Jerry’s برند معروف بستنی را در سال 1978 آغاز کرد. بن و جری شرکتی در آمریکا است که بستنی و سایر محصولات منجمد را تولید می کند. این شرکت در شرایط کنونی در سطح جهان فعالیت می کند و متعلق به یونیلور است. دفتر مرکزی آن در برلینگتون جنوبی، ورمانت واقع شده است. 
بن و جری طیف گسترده ای از محصولات را با طعم های متنوعی تولید می کنند. درآمد فروش سالانه بدست آمده توسط بن و جری 132 میلیون دلار بود. به دلیل ارزش این برند، طعم و مجموعه محصولات آن، بن و جری به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی در جهان تلقی می شود.

5) بریرز 

معرفی-برترین-برندهای-تولید-بستنی-جهان

بریرز Breyers به عنوان یکی دیگر از برندهای متعلق به یونیلور، نوعی دسر منجمد است که در کانادا و ایالات متحده به فروش می رسد. بریرز بستنی فروشی را در سال 1882 آغاز کرد و با حمایت اعضای خانواده در طول این سالها چند فروشگاه دیگر را افتتاح کرد. این برند در سال 1993 توسط یونیلور خریداری شد. 
تعداد کمی از محصولات آنها عبارتند از بریرز دلایت، بستنی فاقد اصلاح ژنتیکی، بریرز وانیلی و غیره. آنها محصولات غیر لبنی ای تولید می کنند که از شیر بادام واقعی تهیه می شوند.
بریرز که سالهای زیادی را در تولید بستنی فعالیت کرده به سبب محصولات خوشمزه و متنوع موجود، به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی در جهان تلقی می شود.

 


6) Carte D’Or

بستنی-های-معروف-دنیا

Carte D’Or که به عنوان یکی دیگر از برندهای شرکت یونیلور تلقی می شود و در پاریس آغاز به کار کرد، نوعی دسر بسیار لذیذ است. 
Carte D’Or با حضور در صنعت بستنی به مدت تقریباً 40 سال، در نهایت دقت و تمرکز بر مواد اولیه مورد استفاده، بستنی تولید می کند.
Carte d’Or به دلیل مزه و طعم لذیذ محصولاتش، به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی در جهان تلقی می شود.


7) دریرز 

برند-بستنی-دریرز

دریرز Dreyer’s از زیرمجموعه های شرکت نستله ، یکی از برندهای برتر و محبوب بستنی از سال 1928 است. دریرز با ترکیب مواد اصل و با کیفیت، دسر لذیذ تولید می کند. دریرز با داشتن مراکز توزیع در بسیاری از مناطق، بیش از سه میلیون گالن بستنی در سال تولید می کند.
دریرز محصولات و طعم های متنوعی دارد. طعم های اصلی آنها عبارتند از: شکلات گودنس، وانیلی دلایت، طعم های تازه، میوه ای و باحال. آنها محصولات متنوعی مانند کلاسیک، ترافلی، مخلوط ماست منجمد و بدون شکر دارند.
دریرز به دلیل نوآوری های مختلف در محصولات و طعم آنها، به عنوان یکی از شرکت های برند برتر بستنی در جهان تلقی می شود و دوستداران آن محصولات دریزر را بهترین بستنی دنیا می دانند.

8) بلوبانی

Blue-Bunny-برند-بستنی

بستنی برند بلوبانی Blue Bunny که در سال 1913 تاسیس گردید، متعلق به یک شرکت مواد غذایی آمریکایی به نام شرکت ولز است. این شرکت، بزرگترین تولیدکننده بستنی در ایالات متحده است. بلوبانی با استفاده از بهترین مواد تشکیل دهنده، بستنی تولید می کند. آنها با استفاده از شیر تازه و محلی بستنی تولید می کنند.
بلوبانی حدود 70 طعم خوشمزه مختلف تولید می کند. آنها محصولات متنوعی از قبیل بانی اسنک، ماست منجمد و غیره دارند. آنها حتی برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند، محصولات کم چرب و بدون شکر تولید می کنند.
بلوبانی در واقع برند بزرگی است و طعم های متنوعی دارد و به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی در جهان تلقی می شود. 

 

 


9) کلوندایک

بهترین-بستنی-کلوندایک

کلوندایک Klondike که فقط در اوهایو و پنسیلوانیا فروخته می شد، تجارت بستنی خود را در دهه 1970 آغاز کرد. این برند طی این سال ها به بسیاری از کشورها گسترش یافت. کلوندایک بستنی چوبی و بستنی حصیری های خوشمزه ای با طعم بستنی تولید می کند که روکش شکلاتی دارند.
محصولات اصلی این برند شامل بستنی چوبی، آب نباتی، حصیری، چوکو تاکو و بستنی های بدون شکر است. این برند به خاطر کلوندایک چوبی خود معروف است که حاوی بستنی وانیلی است و با یک لایه نازک شکلات پوشیده شده است.
کلوندایک به سبب طعم و محصولات گوناگون خود، به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی در دنیای امروز تلقی می شود.


10) میهن

بهترین-بستنی-های-میهن

آقای ایوب پایداری که کار خود را با یک چرخ دستی ساده بستنی شروع کرد، تجارت بستنی را در سال 1974 در ایران آغاز کرد. میهن با 10000 کارمند پس از گذشت بیش از 40 سال به عنوان گروه بزرگ مواد غذایی تلقی می شود. کارخانه های میهن بیش از 350.000 مترمربع سالن تولید دارند.
میهن، رهبر بازار بستنی در خاورمیانه است. محصولات و طعم های بسیاری دارد. این برند محصولات گوناگونی از قبیل شیر ساده، شیر طعم دار، پنیر، خامه، کره و غیره را تولید می کند. 
میهن بواسطه محصولات و طعم های خود به عنوان یکی از شرکت های برتر بستنی در جهان به شمار می آید.


11) درام استیک

Drumstick-بستنی-های-معروف

بستنی برند درام استیک Drumstick که متعلق به شرکت نستله است در سال 1991 تأسیس گردید. این برند محصولات فوق العاده ای نظیر قیفی نستله با طعم گز روغنی، قیفی کلاسیک، قیفی ساده ، قیفی، حصیری و بسیاری موارد دیگر را تولید می کند.
به طعم های مختلف همه این محصولات دقت میکنند و تضمین می کنند که بستنی قیفی های خامه ای، شکلاتی و تردی را ارائه کنند.
درام استیک به سبب طعم ها و محصولات بسیار زیادی که دارد، یکی از برندهای برتر بستنی در جهان به شمار می آید.


12) بستنی نستله

معرفی-بهترین-بستنی-های-نستله

بستنی نستله Nestle را که از یک برند محبوب است می توان به صورت اسکوپ، لقمه ای، چوبی یا درون فنجان میل کرد. نستله بزرگترین شرکت مواد غذایی و آشامیدنی در جهان است که حدود 2000 برند دارد و محصولات خود را در حدود 189 کشور در جهان ارائه می کند.
بستنی نستله به همراه مواد تشکیل دهنده طبیعی مانند میوه، شیر و آجیل طعم بسیار خوبی را ارائه می کند.
نستله طیف وسیعی از محصولات بستنی را اعم از طبیعی و بدون شکر ارائه می کند و به همین دلیل به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی در جهان به شمار می آید.

 
13) اوتشاین

Outshine-انواع-برندهای-تولید-بستنی

این بستنی برند که به آوتشاین Outshine چوبی معروف است بااستفاده از مواد ساده ای تولید می شود که باعث درخشش آن می شوند. آوتشاین روی عنوان مواد مغذی و میوه ها و سبزیجات واقعی تمرکز می کند.
این برند محصولات زیادی را مانند چوبی های میوه ای، چوبی های میوه‌ ای و سبزیجات، چوبی های ماستی ساده، چوبی های میوه ای و چای و چوبی های بچه گانه تولید می کند که همگی از بهترین بستنی های دنیا هستند. هر گازی که به این چوبی آوتشاین بزنید تضمین می کند که طعم خوش میوه، آب میوه، سبزیجات و ماست واقعی را احساس کنید. آوتشاین به منظور تولید این چوبی های فرح انگیز و با کیفیت  نهایت دقت را به کار می برد.
آوتشاین با توجه به طعم های مختلف موجود در چوبی های خود به عنوان یکی از برندهای برتر بستنی در جهان تلقی می شود.


14) پاپسیکل

برترین-بستنی-های-پاپسیکل

پاپسیکل Popsicle که در ابتدا یک خوارکی منجمد بود، از سال 1905 در فصل تابستان همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. این برند انواع مختلفی از طعم ها و خوراکی های یخی زیادی را تولید می کند. پاپسیکل علامت تجاری ثبت شده یونیلور است. 
آنها از نیشکر واقعی و رنگ ها و طعم های افزوده تهیه می شوند تا مزه بهتری داشته باشند. 
این برند با توجه به کیفیت خوراکی های خود، از برندهای برتر و محبوب بستنی در جهان است. 


15) میجی

بهترین-برندهای-تولید-بستنی-ژاپن

میجی Meiji که یکی از تولید کنندگان برجسته تجارت مواد غذایی و دارویی است کسب و کار بستنی را در ژاپن در سال 1924 آغاز کرد. بستنی میجی با روانه کردن فنجان حاوی طعم وانیلی به بازار شروع به کار کرد.
محصولات گوناگون این برند عبارتنداز کوکی کاراملی، توت فرنگی، نعنا شکلاتی و ماست بلوبری. این برند طعم اصلی ای را تولید می کند که با نوآوری های جدید مطابق فصل تکمیل خواهد شد. 
این برند به دلیل نوآوری های مختلفی که در طعم و مزه محصولات خود داشته، به یکی از برندهای برتر بستنی در جهان تبدیل شده است.


نتیجه گیری

بستنی، دسر محبوبی است که محصول شیر منجمد است. در دنیای کنونی برندهای جدید بسیاری معرفی شده اند.
بستنی ها به دلیل توزیع بسیار زیادی که دارند، به راحتی در دسترس همگان هستند و بیشترین استقبال از آنها در تابستان صورت می گیرد.

بعد از خواندن این مقاله، با بهترین بستنی خارجی آشنا شدین و معروف ترین و خوشمزه ترین بستنی های دنیا را شناختید.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(41) 4.2

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظرات

  • سلام..به نظرم جالب بود که بستنی میهن هم توی لیست بهترین بستنی های جهان وجود داره

  • سلام... مطالب جالب و خواندنی داشت. مطلبی که ذهنم رو مشغول کرد این بود که حتی در تولید بستنی نیز بهترین برندهای دنیا رو آمریکا در دست داره.

    سلام ماهان عزیز، ممنونیم که نظرتون رو برای ما نوشتید، بله درسته بهترین برندها، در بازارهای بزرگ، سهمی دارند.

  • عشقست ایران

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید