معرفی 7 نوشیدنی برتر برای لاغری و کاهش وزن

آشنایی با نوشیدنی لاغری

مطالعات نشان می دهد که یک فرد بالغ روزانه حدود دو لیتر نوشیدنی شامل آب، چایی و ... مصرف می کند. اما اینکه کدام نوشیدنی چه زمانی بهتر است مصرف شود، مساله ای است که شاید همه اطلاعات دقیقی درمورد آن نداشته باشند. مثلا شاید به درستی ندانید که کدام نوشیدنی برای لاغری مناسب است و بهترین زمان مصرف آن کدام است؟  وقتی قصد ناشتا خوردن یک نوشیدنی لاغری را دارید، پیش از هر چیز از متخصص تغذیه در مورد بی ضرر بودن آن مشورت بگیرید.
ما در این مطلب از شیرینی‌تا قصد داریم شما را با بهترین نوشیدنی لاغری و فواید آنها برای تناسب اندام آشنا کنیم. پس اگر به دنبال یک نوشیدنی مناسب برای کاهش وزن هستید با ما همراه باشید.

مزیت نوشیدنی‌ لاغری

وقتی سبک زندگی پویا را انتخاب می کنید و ورزش در در برنامه روزانه خود می گنجانید، باید ازیک رژیم غذایی اصولی نیز پیروی کنید تا به شما در خلاصی از شر چربی های اضافی کمک کند. مصرف نوشیدنی لاغری سالم یکی از روش هایی است که می توانید برای رسیدن به تناسب اندام از آن ها کمک بگیرید. 
با مصرف منظم مایعات، سوخت و ساز بدن شما افزایش پیدا می کند و به روند چربی سوزی بدن شما سرعت می بخشد.
علاوه بر این مصرف نوشیدنی‌ لاغری می‌تواند از اشتهای کاذب که باعث روی آوردن به مواد غذایی مضر می‌شود؛ جلوگیری کند و باعث شود شما احساس سیری کنید و در نهایت تمایل کم‌تری به خوردن غذا داشته باشید. 
هنگامی که از نوشیدنی برای لاغری کمک می گیرید، باید صبور باشید. زیرا حتی بهترین معجون‌های لاغری هم برای اثر‌گذاری به مدتی زمان نیاز دارند. این مساله به این خاطر است که مدتی طول می کشد تا بدن شما با رژیم غذایی جدید سازگار شود و شما نتیجه را مشاهده کنید. ضمنا این نکته را نیز به یاد داشته باشید که اگر متابولیسم بدن شما بالا نرود؛ تلاش شما برای کاهش وزن بی اثر می‌شود. 

نوشیدنی‌-لاغری

نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو

سایز شکم و پهلو یکی از مشکلات بیشتر افرادی است که اضافه وزن دارند. همه افراد به دنبال راه حلی سریع و معجونی برای لاغری شکم و پهلوی خود هستند. در ابتدا باید این نکته را بدانید و درک کنید که آب شدن چربی شکم در این نواحی، یک روند تدریجی بوده که به ترکیب مناسب تمرین و رژیم غذایی نیازمند است. یک رژیم غذایی متعادل و غذا‌های غنی از فیبر همان چیزی است که به آن نیاز دارید. 
اما نباید تاثیر و اهمیت برخی از نوشیدنی‌ها را که متابولیسم بدن را تقویت می‌کنند، نادیده گرفت. این نوشیدنی‌ها با چربی‌های شکم مبارزه می‌کنند و شما را به اهداف کاهش وزنتان می‌رسانند. 
نوشیدنی‌هایی که حاوی چای سبز، دارچین، سرکه سیب، زنجبیل و آب کرفس باشد؛ یکی از بهترین انواع نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو محسوب می‌شوند.

نوشیدنی-برای-لاغری-شکم-و-پهلو

نوشیدنی چربی سوز قوی خانگی

نوشیدنی‌های چربی سوز باعث احساس سیری شده و روند لاغری شما را سرعت می‌بخشند. این نوشیدنی‌ها باعث دفع سموم از بدن و آبرسانی به آن می‌شوند. در ادامه به معرفی ۷ نمونه از نوشیدنی‌های چربی سوز قوی خانگی می‌پردازیم که برای لاغری شکم و چهلو نیز مفید هستند.

اگر می‌خواهید که چربی سوزی خوبی داشته باشید، نیاز است که روزانه دو لیتر آب بنوشید و در کنار آن یکی از این ۷ نوشیدنی را به رژیم خود اضافه کنید.

1) چای سبز با نعناع و لیمو برای لاغری

ترکیب چای سبز، نعناع و لیمو می‌تواند علاوه بر یک ترکیب خوش طعم و خوش عطر، یک نوشیدنی چربی سوز قوی خانگی نیز برای شما به حساب می‌آید و به کاهش وزن کمک می‌کند. آب و برگ نعناع را در ظرفی ریخته و آن را گرم کنید تا شروع به جوشیدن کند. حداقل آن را پنج دقیقه در همین حالت نگه دارید، سپس گاز را خاموش کرده و برگ‌های چای سبز را اضافه کنید. این ترکیب را پنج دقیقه بگذارید تا خیس شود. برگ‌ها را به کمک صافی برداشته و در یک فنجان بریزید. این نوشیدنی را می‌توانید به صورت گرم یا سرد به همراه چند قالب یخ میل کنید.

نوشیدنی‌-لاغری-چای-سبز-با-نعنا-و-لیمو

2) نوشیدنی لاغری عسل و دارچین 

یکی دیگر از نوشیدنی‌های کاهش وزن، ترکیب عسل و دارچین است که برای لاغری شکم و پهلو فوق‌العاده است. ابتدا آب را گرم کرده و دارچین را به آن اضافه کنید. حداقل نیم ساعت به آن زمان دهید تا خنک شود و سپس با عسل مخلوط کنید، وقتی مواد به خوبی با یکدیگر ترکیب شدند، می توانید نوشیدنی را مصرف کنید. 
از نکات مثبت این نوشیدنی میتوان به قابلیت نگهداری در یخچال و استفاده برای روز بعد اشاره کرد. مخلوط عسل خام و دارچین را می‌توانید نیم ساعت قبل از صبحانه، مصرف کنید.

نوشیدنی‌-لاغری-ترکیب-عسل-و-دارچین

3) نوشیدنی لاغری سرکه سیب با توت و لیمو

سرکه سیب با توت و لیمو، فوق‌العاده‌ترین معجون لاغری است. ۲ قاشق توت یخ‌زده را در یک فنجان ریخته و به کمک قاشق له کنید. اگر می‌خواهید شیرین باشد؛ عسل را به مقدار دلخواه به آن اضافه کنید. سپس یک قاشق آب لیمو و یک قاشق سرکه سیب را به ترکیب اضافه کنید. در مرحله بعدی کافیست یخ را اضافه کرده و تا انتها با آب پر کنید. قبل از مصرف، حداقل یک دقیقه تمام مواد را با هم مخلوط کرده و سپس میل کنید.

نوشیدنی‌-لاغری-سرکه-سیب-با-توت-و-لیمو

۴) نوشیدنی لاغری آب لیمو و زنجبیل

نوشیدنی لاغری زنجبیل و آب لیمو، یک ترکیب فوق‌العاده برای کاهش وزن و تناسب اندام است. یک تکه زنجبیل را به قطعات کوچک برش داده و آن را به همراه آب سرد در مخلوط کن بریزید و ترکیب کنید. ¾ قاشق چای خوری پودر زیره بو داده و یک قاشق چای خوری آب آهک را به آن اضافه کنید. این نوشیدنی را می‌توانید از شب قبل آماده کرده و صبح بلافاصله پس از بیدار شدن میل کنید.

نوشیدنی‌-لاغری-آب-لیمو-زنجبیل

5) نوشیدنی لاغری قهوه و شکلات

تقریبا همه می دانند که قهوه تلخ در کاهش وزن و چربی سوزی تاثیر بسزایی دارد. در کنار آن استفاده از شکلات تلخ بالای ۸۵ درصد نیز در روند چربی سوزی و کاهش وزن نیز موثر است. ۱ قاشق چای خوری قهوه را به یک فنجان آب گرم اضافه و به خوبی مخلوط کنید. ½ قاشق چای خوری دانه کتان را به آن اضافه کنید و هم بزنید. در نهایت ¾ قاشق چای خوری شکلات تلخ رنده شده را به آن اضافه کنید تا نوشیدنی شما حاضر شود.

نوشیدنی‌-لاغری-نوشیدنی-قهوه-شکلات

۶) نوشیدنی لاغری گریپ فروت با زنجبیل یا سرکه سیب

گریپ فروت یک میوه خوش طعم و لاغر‌کننده است. یک گریپ فروت متوسط و یک خیار را برش داده و با همراه یک عدد لیموی خلال شده و یک فنجان آب به مخلوط کن اضافه کنید. به خوبی آن‌ها را با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند.می توانید به این مخلوط زنجبیل خرد شده و سرکه سیب هم اضافه کنید.

نوشیدنی‌-لاغری-گریپ-فروت-با-زنجبیل-یا-سرکه-سیب

7) نوشیدنی لاغری آناناس با دارچین

½ فنجان آناناس را به قطعات کوچک برش داده و در مخلوط کن بریزید تا یکدست شود. آب را در یک لیوان بریزید و ½ قاشق چای خوری آب آهک و ½ قاشق چای خوری پودر دارچین را به آن اضافه کنید. این نوشیدنی را بهتر است با معده خالی مصرف کنید.

نوشیدنی‌-لاغری-آناناس-با-دارچین

نکته طلایی لاغری 

مهم‌ترین قدم در کاهش وزن بدن، داشتن یک رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی منظم است. تلاش برای داشتن برنامه غذایی سالم کار آسانی نیست و در مدت زمان کم میسر نخواهد شد. برای اینکه لاغر شوید و وزن خود را حفظ کنید؛ نیاز است که صبور باشید و به دنبال رژیم‌های کوتاه مدت نروید. زیرا امکان دارد که بعد از مدتی مجددا اضافه وزن پیدا کنید. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با نوشیدنی‌های کم کالری و سالم برای کاهش وزن آشنا کنیم. البته توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد این نوشیدنی‌ها ممکن است شما را بیشتر در معرض چاقی قرار دهد. توجه به میزان کالری دریافتی در طول روز می‌تواند بیش‌ترین تاثیر را در کاهش وزن داشته باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(5) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظرات

  • به نظر من بهترین نوشیدنی لاغری، عسل دارچینه، هم سیستم ایمنی رو قوی می کنه هم به کاهش وزن کمک می کنه.

  • چقدر خوب این همه نوشیدنی برای لاغری هست ای ول

  • بهترین ترکیب برای لاغری شکم و پهلو ترکیب گریپ فروت با زنجبیل و سرکه سیبه..من استفاده کردم نتیجه خوب گرفتم

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید