برچسب ها

معرفی نوشابه پپسی(Pepsi)

معرفی نوشابه پپسی(Pepsi)

پپسی : نوشابه پپسی همیشه در بالاترین سطح

در این مقاله قصد داریم شما را نوشابه پپسی و ویژگی ها و انواع آن آشنا کنیم در اولین مرحله معرفی نوشابه پپسی به معرفی شرکت آن یعنی پپسی کو می پردازیم.
این شرکت در قرن بیستم شروع به فعالیت کرد در ابتدا شرکت پپسی کو فقط تولید کننده نوشیدنی های گاز دار بود ولی به مرور نوشیدنی های بدون گاز و سپس مواد غذایی و خوراکی نیز در فهرست تولیدات این شرکت قرار گرفت. نوشابه های میرندا و کوکاکولا نام های دیگر نوشابه های پپسی می باشد و این به دلیل ادغام این دو شرکت درهم و پیوستن به شرکت پپسی می باشد. 
نوشیدنی های زرد و مشکی این برند جزو اولین نوشیدنی های گاز داری بودند که به کشور ما وارد شدند و بلافاصله تقاضای دوباره این نوشیدنی به بازار جهانی ارسال شد. بنابراین شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می کنیم تا بهتر توانسته باشیم تا به معرفی نوشابه پپسی بپردازیم. 
 

انواع نوشابه های پپسی چه نام دارند؟ 


نوشابه مشکی و زرد پپسی


نوشابه مشکی و زرد 1.5 لیتری محبوب ترین نوشابه این برند در ایران می باشد ، این نوشیدنی به نوشابه خانواده نیز معروف است و برای ۶ تا ۸ نفر مناسب است.  نوشابه مشکی خواهان بیش تری در بین مردم دارد و به از بین بردن حالت تهوع و دل درد بسیار کمک می کند. 


نوشابه لیمو پپسی

نوشابه لیمویی پپسی
نوشابه لیمو نیز از نوشابه های محبوب مخصوصا در فصل تابستان است که آب مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می کند. نوشابه لیمو پپسی تاثیر بسیار زیادی بر هضم آسان غذا دارد و همچنین به دلیل ویتامین c وجود در آن به زیبایی پوست نیز کمک می‌ کند. برخلاف تصور عموم این نوشابه از پودر لیمو تهیه نمی شود بلکه از خود لیمو تهیه می شود. 


نوشابه انرژی زا

نوشابه انرژی زا پپسی
نوشابه انرژی زای پپسی نیز از بهترین و جدیدترین نوشابه های تولید شده این برند می باشد که توان فیزیکی بدن را بالا برده و خستگی ها را از آن می زداید. نوشابه سیب نیز از جمله نوشابه های برند پپسی می باشد که در معرفی نوشابه پپسی باید به آن نیز توجه شود.
 این نوشابه خواهان بسیار زیادی دارد و رنگ آن کاملا شفاف و شبیه به آب است با این تفاوت که طعمی شبیه به آب سیب دارد و گاز دار است.  بخش اعظمی از نوشابه های پپسی را نوشابه های بدون قند این برند تشکیل می دهد‌. 
با وجود اینکه برند پپسی جزو نوشابه های آن نیست ولی لازم می دانیم به آن اشاره کنیم زیرا پپسی یکی از بهترین برند های قهوه دنیا را تولید می کند که فروش آن مخصوصاً در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار زیاد است. 
 هدف مدیران این شرکت استفاده تمام افراد از نوشیدنی ها می باشد، نوشیدنی های بدون قند بی ضرر ترین نوع نوشابه ها محسوب می شوند و برای افرادی که به بیماری دیابت دچار هستند بسیار مفید است. 

مطالب مرتبط: معرفی شرکت و برند کوکاکولا
 

نوشابه های بدون گاز پپسی


نوشابه های بدون گاز نیز از جمله نوشیدنی های این برند می باشند. نوشابه های بدون گاز از جمله آب میوه های طبیعی و نوشابه های گیاهی بدون گاز می باشند، این نوشیدنی ها در انواع طعم ها و اندازه ها وجود دارند.‌


نوشابه های میوه ای پپسی

نوشابه ی میوه ای پپسی
نوشابه های میوه ای یکی از سالم ترین نوشیدنی های سراسر جهان را تشکیل می‌دهند که اتفاقا از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند، به طوری که اگر فرد شخصاً بخواهد از این میوه ها نوشابه بدون گاز تولید کند بسیار گران تر تمام می شود.
گاه باید ۷ تا ۱۰ برابر هزینه برای تهیه شخصی این نوشیدنی ها بپردازد این در حالی است که قیمت این نوشیدنی در خرید از برند پپسی بسیار کاهش پیدا می کند و این یعنی شرکت پپسی به تمام اقشار جامعه توجه دارد. 
 

نوشابه های بدون قند پپسی چه ویژگی هایی دارند؟ 

نوشابه بدون قند پپسی
در معرفی نوشابه پپسی به نوشابه های بدون قند می رسیم این نوشابه ها همانطور که از نامش پیداست بدون قند است و برای بیماران با بیماری های قندی تهیه شده است. شیرینی موجود در این نوشابه ها کاملاً طبیعی بوده و از شکر بسیار کمی در آن استفاده شده است. 
میزان شکر موجود در نوشابه های بدون قند پپسی در قوطی ها با اندازه های مختلف فرق می کند و بر روی هر یک از آن ها این میزان به طور تقریبی نوشته شده است.

نوشیدنی های بدون قند پپسی

نوشیدنی های بدون قند پپسی در ردیف برتر مواد غذایی و نوشیدنی های بدون ضرر قرار دارند و این باعث شده است که بیماران دیابتی نیز بتوانند از این نوشیدنی ها استفاده کنند بدون آنکه نگران سلامتی خود باشند. 
نشان سلامت محصول در بین انواع نوشابه های مختلف در سطح برتر متعلق به نوشیدنی های بدون قند و بدون گاز این برند می باشد چون سلامتی و لذت را توأم با هم برای بیماران دیابتی در نظر گرفته است. 

مطالب مرتبط: فراز و نشیب های برند نستله
 

خرید عمده نوشابه پپسی چگونه انجام می گیرد؟ 


نوشابه های پپسی را می توانید به شیوه عمده بخرید و بعد اقدام به فروش آن ها بکنید که قطعا سود بسیار زیادی را به دنبال دارد زیرا این نوشابه ها محبوب ترین نوشابه ها در کشور می باشند.
 روش خرید آن ها نیز به شیوه حضوری و اینترنتی امکان پذیر است به این صورت که شما با مراجعه به شعبه این شرکت در کشور می توانید مقدار عمده‌ای که می خواهید انواع این نوشیدنی ها را خریداری کرده و سفارش دهید.
همچنین می توانید از طریق لینک مخصوص در سایت به خرید این نوشابه ها اقدام کنید ویژگی برتری که خرید عمده نسبت به خرید جزئی دارد این است که در این نوع خرید شما چند برابر کمتر برای خرید یک نوشابه پرداخت خواهید کرد. 
در معرفی نوشابه پپسی نباید از قیمت آن نیز غافل شد. قیمت انواع نوشابه های پپسی در اندازه های مختلف متفاوت است ولی در کل قیمتی که این شرکت برای نوشابه های خود قرار داده است بسیار کمتر از قیمت برند های دیگر می باشد.
قیمت پایین نوشابه های این شرکت به این دلیل است که مدیران این شرکت بیش از آنکه به فکر سودآوری خود باشند دوست دارند تمام مردم بتوانند از نوشابه های گاز دار و بدون گاز این شرکت استفاده کنند. 
هزینه ها در خرید عمده بسیار پایین می آید و شما می توانید این هزینه ها را به صورت قسطی در چند مرحله پرداخت کنید که فشاری احساس نکنید. 
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(3) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید