برچسب ها

شکلات کیندر، شکلاتی با دیسیپلین!(Kinder)

شکلات کیندر، شکلاتی با دیسیپلین!(Kinder)

کیندر

هر محصول قصه‌ای در دل دارد، قصه‌ای که پستی و بلندی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است و تا به نقطه‌ای که اکنون در آن قرار گرفته رسیده است و داستانی که در آینده برای آیندگان خواهد ساخت را به دنبال دارد. شکلات کیندر نیز این قاعده مستثنی نبود و با هوش و ذکاوت مبدع آن مسیری را طی کردند که توانسته‌اند تا امروز به عنوان یک برند قدرتمند در بازار خوش بدرخشد و محصولاتی باکیفیت، خوشمزه و مفید تولید کنند. 
شرکت کیندر به خوبی بر بازار و ذائقه‌ها واقف است و تمرکزش را تنها در زمینه شکلات معطوف نکرده است، بلکه، پا را فراتر گذاشته است و انواع بیسکوئیت کیندر، بستنی کیندر و ویفرهای شکلاتی کیندر را نیز تولید کرده است. 

شکلات کیندر ساخت کجاست؟ 

شناخت و درک نیاز مخاطب، بازاریابی درست و نشانه‌گیری دقیق آن هم در سال 1968 حرکت بسیار هوشمندانه‌‌ای بود که تنها از عهده میشل فررو (Michele Ferrero) بر می‌آمد. میشل مردی ایتالیایی و پسر یک شکلات ساز با کارخانه‌ای چند ملیتی بود که رویای شاد کردن دل کودکان و هر آن کس که دلی کودکانه داشت و سعی می‌کرد فارغ از سنش کودک درونش را زنده نگه دارد را در سرش می‌پروراند.
از اینجا بود که داستان شکلات Kinder شکل گرفت و این شکلات با فیلینگ شیری به بازار آلمان و ایتالیا معرفی شد و توانست تاثیر مثبتی بر بازار این دو کشور در آن دوره بگذارد و به اصطلاح فیدبک‌های خوبی بگیرد و کم کم به سمت کشورهای دیگر اروپا روانه شود. اما، میشل چه ایده‌ای داشت که با کمک آن توانست بازار کل دنیا را در آن سال‌ها به چنگ درآورد؟ با ادامه این داستان همراه باشید.

شعار شکلات کیندر 

برند KINDER دومین برند بزرگ شکلات در جهان است. برند KINDERکه در حال حاضر در 170 کشور فروخته می شود، طیف گسترده ای از محصولات شکلاتی از تخته های شکلات گرفته تا خوراکی های غافلگیرکننده را ارائه می دهد - که والدین و کودکان را به طور یکسان خوشحال می کند
 

ترفندهای بازی شکلات کیندر، ایده‌ای بسیار هوشمندانه! 

همانطور که گفتیم، میشل ایده شاد کردن دل کودکان را در سر می‌پروراند تا اینکه تصمیم گرفت شکلاتی را برای کودکان بسازد که با ذائقه و سلیقه آن‌ها هم‌خوانی داشته باشد. اما، پیش از آن باید یک کار مهم انجام می‌داد و آن به دست آوردن دل مادران بود که باید با  خیال راحت اجازه می‌دادند که فرزندانشان از شکلات‌های او استفاده کنند.
 پس، تصمیم گرفت برای جلب نظر مادران شیر را در شعارهای تبلیغاتی محصولاتش به صورت شیر + و کاکائو - بر روی بسته‌ها بگنجاند و به مادران نوید این را بدهد که محصولاتش نه تنها برای سلامتی مضر نیستند. بلکه، بسیار مفید و پر از خاصیت نیز هستند. علاوه بر آن، او ایده دیگری نیز داشت و آن این بود که چهره کودکی که از خوردن شکلات کیندر راضی است را در قسمت راست بسته‌های شکلات به تصویر بکشاند تا به دیگران نشان دهد که این شکلات مخصوص کودکان است.
اما، ترفند یا بهتر است بگوئیم ایده دیگری نیز ارائه داد که حتی می‌توان گفت بسیار هوشمندانه‌تر از دو مورد قبلی بود و آن، تقسیم‌بندی یک قطعه شکلات به چند زیر قطعه بود که به والدین این امکان را می‌داد تا بتوانند از قسمت خط چین‌ها تنها مقداری را که تمایل دارند فرزندشان مصرف کند را برش بزنند و در واقع بتوانند میزان شکلات خوردن کودک را نیز کنترل کنند. 
نکته دیری که کیندر به آن توجه کرد این بود که کودکان کودک باقی نخواهند ماند و رشد خواهند کرد، پس شکلات کیندر نیز باید با آن‌ها و ذائقه و سلیقه آن‌ها نیز رشد می‌کرد. بنابراین، سعی کرد شکلاتی که کمی اجتماعی‌تر و فعال‌تر باشد را ارائه دهد و این ایده در سال 1981 باعث شد که شکلات کیندر در سایز متوسط مخصوص بزرگسالان و با همان طعم کودکی به بازار عرضه شود.

 شکلات کیندر چیست و از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

کیندر دومین برند شکلات سازی شناخته شده در سطح جهان است. شرکت کیندر برای اینکه بتواند لبخند رضایت را به لبان کودکان و حتی بزرگسالان بنشاند و درواقع برند سازی کند، در تمام این سال‌ها سعی کرده است که کیفیت خوب خود را حفظ کند و چنان تاثیر گذار رفتار کند که طعم آن حتی برای سال‌ها در گوشه خاطرات آن‌ها حتی در بزرگسالی باقی بماند. شکلات کیندر اصل حاوی عمده ترکیبات زیر است.
•    شکلات شیری   40%
•    شکر               53%
•    شیر خشک      33%
•    کاکائو            13%
که این ترکیبات با تنوع محصولات تغییراتی به همراه داشته است. یعنی با اضافه شدن طعم‌ها و شکل‌های مختلف بالطبع محتویات آن‌ها نیز تغییر کرده است که در ادامه آن‌ها بررسی خواهیم کرد.

محصولات کیندر، متنوع و دل‌انگیز

جهان بدون وجود شکلات قابل تصور نیست و گفته می‌شود که اگر می‌خواهید همیشه شاد باشید، همیشه با خودتان شکلات همراه داشته باشید و هر چه متنوع‌تر، بهتر!! 

سورپرایز کیندر یا تخم مرغ شانسی

شرکت کیندر این بار هم در تولید انواع شکلات کیندر هوشمندانه عمل کرد. آن‌ها ایده این شکلات را از روی تخم مرغی که در عید پاک به بچه‌ها داده می‌شد برداشتند و نام آن را سورپرایز Kinder نامگذاری کردند. چرا که سورپرایز و جادوی اصلی داخل آن‌ها بود. 
سورپرایز کیندر تخم مرغی پلاستیکی است که با کاوری از شکلات کیندر پوشیده شده است، هم طعم خوش و خاطره انگیز کیندر را در خودش جای داده است و هم توانسته است کودکان را سرگرم کند. از طرف دیگر، اسباب‌بازی‌هایی داخل این تخم مرغ‌ها تعبیه شده است که  هم می‌تواند برای کودک جذاب باشد و هم کودک درون بزرگسالان را فعال و بیدار کند و به نوعی دل همه را ببرد. 

محصولات کیندر

شکلات هپی هیپو کیندر

هپی هیپوها بیسکوییت‌هایی ترد و به شکل اسب آبی هستند که داخل آن با کرم دوتایی پر شده است و در دو طعم متفاوت کاکائویی و فندقی و البته، خوشمزه هم به صورت تک عددی و هم به صورت بسته 5 تایی عرضه شده است.
نوع فندقی آن حاوی
•    6% انرژی
•    12% چربی 
•    4% کربوهیدرات
 و نوع کاکائویی آن نیز شامل
•    6% انرژی
•    11% چربی
•    4% کربوهیدرات
 است که یک بیسکوییت کاکائویی مقوی، خوشمزه و مفید است.

شکلات Kinder Bueno

Bueno که به معنای «خوب» در اسپانیایی است، شکلاتی بسیار خوشمزه است که برای دوستداران طعم فندق می‌تواند بسیار دلچسب باشد. این محصول از شکلات کیندر حاوی ویفر پر شده با کرم فندق است که با شکلات شیری و شکلات تلخ پوشانده شده است. شکلات Kinder Bueno هم در چند نوع موجود است،
•    شکلات Kinder Bueno سفید که با شکلات سفید و نوعی خامه سوئیسی کاور شده است.
•    شکلات Kinder Bueno نارگیلی که ترکیبی از کرم فندق است که توسط ویفر و شیر نارگیل محصور شده است و با روکشی از شکلات سفید و تکه‌های نارگیل پوشیده شده است و برای طرفداران طعم نارگیل مثل معجزه‌ای در تاریکی است!
•    شکلات Kinder Bueno تلخ یا دارک که روکشی از شکلات تلخ دارد.
•    بستنی کیندر بوئنو که یک بستنی قیفی شکل است و در دو طعم شکلات کلاسیک و شکلات سفید موجود است.

شکلات هپی هیپو کیندر

قیمت شکلات کیندر

خرید همیشه پدیده جذابی است، مخصوصا اگر در زمینه خوراکی‌ها و تنقلات باشد. خرید حضوری لذت‌های خودش را دارد و خرید آنلاین نیز مزایا و راحتی‌ مخصوص به خودش را! 
خرید آنلاین همیشه این را ذهن تداعی می‌کند که گویا خودت برای خودت هدیه خریده‌ای و منتظری تا پست آن را هر چه زودتر به شما تحویل دهد و از دیدن آن سورپرایز شوید، درحالی‌که، می‌دانید داخل آن چه چیزی است!!
 حتی می‌توانید برای تولد و مناسبت‌های مختلف برای دوستانتان از محصولات کیندر خرید کنید و آن‌ها را شاد و غافلگیر کنید. شکلات کیندر در  طعم‌ها و انواع مختلف موجود هستند و هر کدام با توجه به شرکت وارد کننده و نوع شکلات قیمت متفاوتی دارند. 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(15) 4.2

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظرات

  • چه جالب، همیشه این شکلات های کیندر رو توی سوپری ها میدیم ولی جدی شون نمیگرفتم :))) الان که خوندم در موردش چقدر برام واقعا جالب شد ممنون از سایت خوبتون

  • تخم مرغ شانسی رو از رو این ساختن دیگه اما این کجا و تخم مرغ شانسی کجا:)))

  • میگن تو شکلاتاش از یه سوسک به این اسم استفاده میکنه (Schellack)

    با توجه به اطلاعاتی که خود شرکت کیندر منتشر کرده از ماده ای به اسم Shellac برای تولید محصولاتشون استفاده می کنن شلاک و صمغ عربی رزین های خوراکی طبیعی هستند که در شیرینی پزی و صنایع غذایی برای تزئین و محافظت از غذا و ظاهر آن استفاده میشن. آنها پس از برداشت آسیاب می شوند و تصفیه میشن و به شکل پودر در میان

  • کیندر تمام خاظرات بچگی

    بله مهتاب عزیز، بیشتر متولدین 60 و 70 شکلات کیندر، شکلاتی با دیسیپلین!می دونن

  • شکلات کیندر خیلی با کیفیته خدایی

    فاطمه عزیز، ممنونیم از ثبت نظرتون، بله واقعا شکلات کیندر، خوشمزه است

  • شکلات کیندر خیلی جالبه

    chef elham عزیز، ممنونیم از ثبت نظرتون، بله شکلات های کیندر واقعا جال و خلاقانه هستند

  • یادش بخیر این کیندرای تخم مرغ شانسی شکلاتش خیلی خوش مزه بود

    آهو عزیز، ممنونیم که نظرتون رو برای مقاله شکلات کیندر، شکلاتی با دیسیپلین برای ما نوشتید، بله در گذشته خاطرات زیادی با این شکلات داریم، هرچند که تا همین امروز هم همون خاطره رو توی ذهن ما زنده نگه داشتند.

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید