روز بین‌المللی ترکیب بی‌نظیر بادام زمینی و شکلات

روز کره بادام زمینی و شکلات در 23 جولای هر سال برگزار می شود. کره بادام زمینی و شکلات را وقتی جداگانه بخورید خوب هستند و وقتی با هم خورده میشوند نیز عالی هستند. همه در اولین تست طعم این ترکیب را دوست داشتند. در این روز ترکیبی از کره بادام زمینی خوشمزه و شکلات را جشن می گیرد. این روز همه را تشویق می کند که از ترکیب کره بادام زمینی و شکلات به هر شکلی که دوست دارند لذت ببرند. 

تاریخچه روز کره بادام زمینی و شکلات

منشأ و تاریخچه این روز روشن نیست. باور دارند که این دو ماده غذایی، کره بادام زمینی و شکلات، برای اولین بار توسط خالق شیرینی Reese با هم ترکیب شده‌اند. هر کسی که این ترکیب را ایجاد کرده باشد، به علاقه‌مندان به شیرینی یک فرصت بی‌نظیر ارائه داده است. کره بادام زمینی از زمان آزتک‌ها وجود داشته است که به عنوان درمانی برای درد دندان استفاده می‌شد، و شکلات نیز به عنوان نوشیدنی برای سلطنتیان و به عنوان پیشنهادی به خدایان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

چگونه روز کره بادام زمینی و شکلات را جشن بگیریم ؟

بهترین روش برای جشن گرفتن روز کره بادام زمینی و شکلات، استفاده از این ترکیب در هر غذایی که ممکن است. همچنین شما می‌توانید از خلاقیت خود برای ایجاد دستورهای غذایی جدید با استفاده از کره بادام زمینی و شکلات استفاده کنید. شما می‌توانید آن‌ها را در کوکی‌ها، کیک‌ها، موس‌ها، سس‌ها و بسیاری دیگر از غذاها استفاده کنید. همچنین می‌توانید به یک قنادی نزدیک بروید و با خرید ترکیب مورد علاقه خود از آن لذت ببرید. برای جشن گرفتن این روز، می‌توانید کمی وقت بگذارید و یک دستور پخت کاملاً جدید بسازید و دوستان خود را برای جشن دعوت کنید. بسیاری از افراد عاشق این ترکیب هستند، بنابراین این روز برای آن‌ها فرصتی برای جشن گرفتن از غذای مورد علاقه شان است. به اشتراک گذاری عکس‌ها و استفاده از هشتگ در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند بخشی از جشن گرفتن این روز باشد. 

 

برای جشن روز کره بادام زمینی و شکلات میتوانید دسر و شیرینی های زیر را نیز تهیه کنید :

1. شیرینی کره بادام زمینی بپزید

با شیرینی کره بادام زمینی، یکی از بهترین انواع شیرینی ها آشنا شوید. مغز این شیرینی جویدنی است.آن ها طعم آجیلی خارق العاده ای دارند و برای وگان ها هم مناسب هستند. شما میتوانید طرز تهیه شیرینی کره بادام زمینی از این صفحه مشاهده کنید.

شیرینی-کره-بادام-زمینی

 

2. بستنی شکلات کره بادام زمینی درست کنید

بستنی شکلاتی با طعم کره بادام زمینی و بیسکویت پرتزل بر پایه کره بادام زمینی تهیه می شود و بافت جذابی با ترکیب شکلات و بیسکویت به خود می گیرد، اگر طرفدار کره بادام زمینی هستید  دستور تهیه بستنی شکلات کره بادام زمینی  را حتما امتحان کنید.

بستنی-کره-بادام-زمینی-شکلات

 

3. از شیک کره بادام زمینی و شکلات لذت ببرید

شیر، بستنی، شربت شکلات و کره بادام زمینی را با هم مخلوط کنید تا شیک خوشمزه کره بادام زمینی و شکلات داشته باشید.

شیک-کره-بادام-زمینی-شکلات

 

4. مقداری شکلات بادام زمینی درست کنید

شکلات بادام زمینی، دسر خوشمزه ایست که حتما علاقه مندان به شکلات و بادام زمینی آن را می پسندند. ترکیب شکلات با بادام زمینی، می تواند یک میان وعده خوشمزه و در عین حال دارای ارزش غذایی بالا باشد. طرز تهیه ساده و سریع شکلات بادام زمینی را میتوانید از این صفحه مشاهده بفرمایید. 
شکلات-کره-بادام-زمینی

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید