طرز تهیه بستنی شکلات کره بادام زمینی با پرتزل

بستنی یکی از دسرهای محبوب بین ما ایرانی هاست و جزو ساده ترین انتخاب ها برای پذیرایی از مهمان ها به حساب می آید، احتمالا تا به امروز مدل های مختلفی از بستنی را امتحان کرده اید و حتی در منزل با بستنی ساز آنها را تهیه و سرو کرده باشید. اما ما امروز در شیرینی تا قصد داریم طعم متفاوتی از بستنی را به شما آموزش دهیم که ارزش امتحان کردن را دارد.
بستنی شکلاتی با طعم کره بادام زمینی و بیسکویت پرتزل بر پایه کره بادام زمینی تهیه می شود و بافت جذابی با ترکیب شکلات و بیسکویت به خود می گیرد، اگر طرفدار کره بادام زمینی هستید این دستور تهیه را حتما امتحان کنید.

مواد لازم برای تهیه بستنی شکلات کره بادام زمینی با پرتزل

- خامه فرم گرفته: 2 پیمانه
- شیر غلیظ شده: 1 پیمانه
- کره بادام زمینی: ½ پیمانه
- شکلات خرد شده: ½ پیمانه
- بیسکویت پرتزل( یا چوب شور): ½ پیمانه
- سس فاج( نوعی سس شکلات غلیظ): ¼ پیمانه

طرز تهیه بستنی شکلات کره بادام زمینی با پرتزل

  • مرحله اول

برای تهیه این بستنی ابتدا باید یک ترکیب بر پایه کره بادام زمینی تهیه کنید، برای اینکار خامه همزده، شیرغلیظ شده شیرین و کره بادام زمینی را در یک کاسه مناسب بریزید و با همزن آنها را باهم ترکیب کنید تا به یک بافت صاف و یکدست برسید.

طرز تهیه بستنی شکلات کره بادام زمینی با پرتزل

  • مرحله دوم

در مرحله بعد بیسکویت های پرتزل ( یا چوب شور) را خرد کنید و به همراه شکلات‌های خرد شده به ترکیب اضافه کنید. برای بهترشدن طعم این بستنی کمی سس فاج( نوعی سس شکلات غلیظ) نیز بریزید و هم بزنید.
طرز تهیه بستنی شکلات کره بادام زمینی با پرتزل

  • مرحله سوم

بعد از اینکه مواد را کاملا باهم ترکیب کردید، آن ها را در ظرف مناسب بستنی ریخته و برای مدتی در قسمت فریزر قرار دهید تا کاملا سفت شوند. اکنون بستنی شما آماده است و می توانید به شکل دلخواه آن را سرو کنید.

بستنی شکلات کره بادام زمینی با پرتزل

لطفا به این آموزش امتیاز دهید:
(2) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید