روز میلک شیک قهوه برای تمامی عاشقان شیرینی و قهوه

برای جشن گرفتن روز میلک شیک قهوه در 26 جولای با یک خوراکی خوشمزه و خامه ای آماده شوید! میلک شیک قهوه در اوایل دهه 1900، برای اولین بار در انگلستان اختراع شد. از آن زمان، این ترکیب خوشمزه قهوه و بستنی در میان قهوه‌دوستان در سراسر دنیا محبوب شده است. این نوشیدنی بهترین راه برای غلبه بر گرما در حالی است که هنوز کافئین خود را نیز دریافت می کنید. پس امروز در کنار دوستان و عزیزان خود از این نوشیدنی کلاسیک و خنک لذت ببرید مطمئناً یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود!

میلک-شیک-قهوه

چگونه روز ملی میلک شیک قهوه را جشن بگیریم ؟

1. خودتان قهوه دم کنید
مقداری دانه های تازه برشته شده قهوه بخرید سپس در یک فرنچ پرس، دانه ها را بریزید، سپس مقداری آب داغ به آن اضافه کنید، بگذارید چند دقیقه دم بکشد و از قهوه خوشمزه ای که برای خود اماده کرده اید لذت ببرید.

2. میلک شیک قهوه درست کنید
بستنی مورد علاقه خود را بردارید، مقداری قهوه دم کرده سرد یا اسپرسو اضافه کنید، مخلوط کنید تا یکدست شود و از میلک شیک قهوه خوشمزه خود لذت ببرید!

روز-جهانی-میلک-شیک-قهوه

3. تست طعم قهوه های مختلف
انواع مختلف قهوه را از سراسر جهان امتحان کنید. چند بسته نمونه بخرید و آنها را تست کنید تا بفهمید کدام یک را بیشتر دوست دارید و تفاوت انواع قهوه را متوجه شوید .

4. یک مهمانی میلک شیک قهوه برگزار کنید
دوستان و خانواده  خود را برای یک شب سرگرم کننده با نوشیدن میلک شیک های قهوه خوشمزه دعوت کنید. از همه بخواهید مواد مورد علاقه خود را بیاورند و با ترکیب طعم های مختلف خلاقیت به خرج دهند.

روز-میلک-شیک-قهوه
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید