میسورا (Misura) : برند بیسکویت ایتالیایی

میسورا (Misura) : برند بیسکویت ایتالیایی

بیسکویت میسورا

میسورا یکی از برندهای شناخته شده بیسکویت ایتالیایی است که انواع مختلف بیسکویت را در سبد محصولات خود دارد. 
ذکر این نکته حائز اهمیت است که میسورا ، طیف گسترده ای از محصولات مختلف شیرینی را تولید می کند که از میان آن محصولات می توان به بیسکویت، کروسان، کراکر، نان تست، اسنک بار، غلات (سیریل)، پاستا و آب میوه اشاره کرد.در این مقاله ما قصد داریم روی انواع بیسکویت های میسورا تمرکز کنیم.
می خواهیم به بررسی اجمالی هر یک از این بیسکویت ها به همراه لیست مواد تشکیل دهنده آنها بپردازیم.
خب با این اوصاف، چطور است که نظری اجمالی به این بیسکویت ایتالیایی داشته باشیم؟


 بیسکویت سبوس دار میسورا

اولین بیسکویت فهرست ما! قبلاً گفتیم که میسورا سبد خرید چشمگیری از بیسکویت ها را دارد و این افتخار کمی نیست! اولین بیسکویت فهرست ما بیسکویت ایتالیایی فایبراکسترا است. همانطور که از نام بیسکویت های فایبراکسترا پیداست، آنها سرشار از فیبر هستند. 
بیسکویت های فایبراکسترا از غلات سبوس دار درست می شوند و طبق گفته میسورا، آنها ترکیب کاملی از لذت و فواید سلامتی هستند. نکته قابل توجه دیگر که باید به آن اشاره کنیم این است که غلات سبوس دار صددرصد کامل هستند.
ما به عنوان مجله تخصصی بیسکوئیت، به اهمیت این مسئله واقف هستیم که بدانیم، مردم دقیقاً چه چیزی را مصرف می کنند. در دنیایی که صنایع غذایی با چالش های بی شماری روبرو است، حفظ سلامت مصرف کنندگان، مسئله مهمی است. به همین دلیل است که قوانین و مقررات بین المللی بیشماری وجود دارد که استانداردهایی را برای سلامت مواد غذایی اعمال می کنند


برند ایتالیایی میسورا از جمله برندهایی است که به این ارزش ها توجه ویژه ای دارد. وقتی که صحبت از میسورا می شود، به نظر می رسد که آنها اهمیت محصولات سالم خود را می دانند و دانش بالایی نسبت به روندهای نوین بازاریابی دارند. با توجه به این موضوع، محصولاتی را عرضه می کنند که فاقد گلوتن، مواد نگهدارنده، رنگ، روغن پالم و چربی ترانس هستند که اکثر آنها مواد مضری به شمار می روند. این موارد در تولید بیسکویت فیبراکسترا هم رعایت شده است و این بیسکویت ارزش غذایی مناسبی دارد. این بیسکویت ها همچنین از تخم مرغ های ارگانیک ایتالیایی تهیه می شوند.

برند های شیرینی و شکلات

بیسکویت های شکلاتی غلات و میوه 

به نظر می رسد که سری فایبراکسترای بیسکویت های میسورا، به غیر از نوع سبوس دار فایبراکسترا، انواع دیگری نیز دارد! این بیسکویت ها در طعم لذیذ شکلاتی غلات و میوه نیز عرضه می شوند. این نوع بیسکویت های سبوس دار فایبراکسترا دم از "سلامتی" و "تناسب اندام" می زنند و بدین ترتیب برای همه کسانی که به دنبال حفظ یا کاهش وزن خود هستند، مناسب می باشند!
"هیچ رازی وجود ندارد، همه چیزهای خوب اینجا هستند!" این عبارت نوعی نام مستعار رسمی برای میسورا در خصوص این نوع بیسکویت هایش (و نیز انواع دیگر آنها) محسوب می شود! این عبارت بدین معناست که شرکت در خصوص فهرست مواد تشکیل دهنده اش کاملا شفاف عمل می کند و این خود یک امتیاز بزرگ برای شما است! دانستن اینکه چه چیزی می خورید، همیشه به نفع شما است و به لطف Misura، همیشه می توانید چیزهایی را که مصرف می کنید دقیقا بررسی کنید.
حالا که صحبتش شد، بیسکویت های شکلاتی غلات و میوه، درست مانند انواع سبوس دارشان سرشار از فیبر هستند. آنها بدون شربت گلوکز، بدون چربی های هیدروژنه، بدون مواد نگهدارنده و چربی های رنگی و همچنین روغن های پالم تولید می شوند. بسیاری از این مواد برای درصد زیادی از مردم به عنوان مواد آلرژی زا عمل می کنند، بنابراین چه خوب است افرادی که به این مواد حساسیت دارند، گزینه های سالم و خوشمزه ای داشته باشند.
بیسکویت های شکلاتی غلات و میوه فایبراکسترا به لحاظ بسته بندی، در بسته های دویست و سی گرم (یازده و هشت اونسی) در دسترس قرار می گیرند. 

 بیسکویت های شکلاتی تلخ میسورا

بیسکویت های شکلاتی تلخ فایبراکسترا، نوع دیگری از محصولات بیسکویت سبوس دار فیبراکسترااست. این بیسکویت های میسورا، از شکلات تلخ بلژیکی و غلات سبوس دار تهیه می شوند که رسپی منحصر به فرد و خوشمزه آن، درست مانند دو نوع دیگر سرشار از طعم و فیبر است. 
به لحاظ مواد تشکیل دهنده، بیسکویت های شکلاتی تلخ فایبراکسترا شباهت زیادی به بیسکویت های فایبراکسترای قبلی فهرستمان دارند. آنها سرشار از فیبر هستند و بدون شربت گلوکز، چربی هیدروژنه، مواد نگهدارنده، رنگ و روغن پالم تهیه می شوند.
یکی از امتیازات مهم این بیسکویت ها این است که تخم مرغ های به کار رفته در این رسپی، تخم مرغ های ایتالیایی خانگی و ارگانیک هستند! این مسئله کیفیت طعم آنها را تضمین می کند و به اقتصاد محلی ایتالیا کمک می کند. نکته مهم دیگر در مورد بیسکویت های شکلاتی تلخ فایبراکسترا این است که در مقایسه با برند معمولی پرفروش این نوع بیسکویت، شصت درصد چربی اشباع شده کمتری دارند!
این نوع از بیسکویت ایتالیایی Misura به لحاظ بسته بندی، متاسفانه فقط در یک سایز موجود هستند و در بسته بندی هایی با وزن دویست و نود گرم (ده و بیست و سه اونس) عرضه می شوند. 

برند های شیرینی و شکلات

 بیسکویت های عسلی میسورا

این بیسکویت ها موذی هستند! چرا؟ چون شیر یا تخم مرغ ندارند و شما حتی متوجه هم نمی شوید! این مسئله باعث می شود که این نوع بیسکویت های میسورا برای گیاهخواران فوق العاده مناسب باشند و نظر بسیاری از وگان ها را به خود جلب کند.
اما اگر این بیسکویت با شیر و تخم مرغ تهیه نمی شود پس چگونه بیسکویت شکل می گیرد؟ ماده تشکیل دهنده اصلی بیسکویت های عسلی همانطور که از نام آنها پیداست، عسل است! عسل در بحث فروش، یک ماده همیشه سبز است، به این معنا که همیشه (و به دلایل معقولی) محبوبیت زیادی دارد. از قرون وسطی، عسل یکی از مواد اصلی بیسکویت ها بوده است عمدتا به علت خصوصیات سالم آن و این واقعیت که فاسد نمی شود. این ماده همچنین به دلیل عباراتی که در کتاب مقدس به کار رفته و به کنعان همچون بهشت شیر و عسل اشاره می کند، به عنوان هدیه ای از طرف خداوند تلقی میشد. 
این بیسکویت هم مانند سایر دسته محصولات فایبراکسترا تهیه می شود؛ یعنی بیسکویت های عسلی، بدون چربی های هیدروژنه، شربت گلوکز، رنگ، مواد نگهدارنده و روغن پالم درست شده اند. آنها همچنین چربی های اشباع شده کمتری به میزان شصت و پنج درصد دارند که باورنکردنی است! این واقعیت بیسکویت پریولات را به یک گزینه بسیار سالم تبدیل می کند!

بیسکویت های عسلی میسورا از چه موادی تشکیل شده اند

 


بیسکویت با تکه‌های شکلات

اگر بیسکویت های عسلی برای شما خیلی ساده هستند و به دنبال چاشنی بیشتری هستید، کوکی های با تکه‌های شکلات، مناسب شما خواهند بود! آنها تقریباً به همان اندازه بیسکویت های عسلی پریولات سالم هستند و حتی خوشمزه تر. (اگرچه عسل یک طعم جاودانه است!)
اگر به لاکتوز حساسیت دارید و بیایید واقعیت را بپذیریم، متأسفانه افراد زیادی از این مسئله رنج می برند، بنابراین این بیسکویت ها گزینه خیلی خوبی برای شما هستند، چون فاقد لاکتوزند. همچون بیسکویت های قبلی فهرستمان، کوکی های با تکه‌های شکلات، بدون استفاده از چربی های هیدروژنه، شربت گلوکز، رنگ، مواد نگهدارنده و روغن پالم طعم فوق العاده ای دارند.
آنها همچنین منبع خوبی برای فیبر هستند و در دو بسته بندی عرضه می شوند که وزن بسته بندی اول دویست و نود گرم (ده و بیست و سه اونس) و وزن بسته بندی دیگر سیصد و بیست گرم (یازده و بیست و نه اونس) است. 


بیسکویت های برنجی پفی و کاکائویی

یکی دیگر از انواع بیسکویت های فوق العاده میسورا، بیسکویت برنجی پفی و کاکائویی است. همانطور که از نام آنها پیداست، مواد تشکیل دهنده اصلی این بیسکویت ها، کاکائو و برنج پفی هستند. به نظر می رسد خوشمزه باشند، اینطور نیست؟ شگفت انگیز است که میسورا چگونه تهیه چنین محصولات فوق العاده ای را بدون استفاده از مواد تشکیل دهنده ای که در سایر برند ها و تولیدکنندگان خیلی متداول است، مدیریت می کند. آنها نمونه بارز این وقعیت هستند که می توان بیسکویت های سالم با طعم فوق العاده تولید کرد! این بیسکویت ها برای افراد حساس به لاکتوز نیز مناسب هستند!
بیسکویت های برنجی پفی و کاکائویی بدون مواد شناخته شده درست می شوند. آنها به نسبت سایر شرتبردهای پرفروش، پنجاه درصد چربی اشباع شده کمتری دارند. آنها با وزنی همچون وزن کوکی های با تکه های شکلات در دو بسته بندی استاندارد عرضه می شوند.

بیسکویت های غلات میسورا

و اینک به نوع دیگری از بیسکویت های میسورا به نام Dolcesenza می رسیم. نقطه قوت اصلی بیسکویت های Dolcesenza این است که فاقد شکر افزوده هستند و از این رو برای افراد مبتلا به دیابت گزینه بسیار خوبی محسوب می شوند.  
بیسکویت های غلات Dolcesenza با دو نوع آرد تهیه می شوند. آنها (همانند سایر بیسکویت های این برند) منبع خوبی برای فیبر هستند و درست حدس زدید، بدون روغن پالم، مواد نگهدارنده و دیگر مواد این چنینی درست می شوند. رسپی بیسکویت غلات Dolcensenza نیز از تخم مرغ های تازه خانگی استفاده می کند.

 بیسکویت با ورقه های شکلاتی

در مورد بیسکویت های Dolcensenza حاوی ورقه های شکلاتی حرف زیادی برای گفتن نداریم. آنها در اصل همان بیسکویت های غلات Dolcesenza هستند. تنها تفاوت آنها به شکل و ماده اصلی تشکیل دهنده آنها یعنی ورقه های شکلاتی مربوط می شود!
بیایید روراست باشیم، کسی هست که شکلات دوست نداشته باشد؟ پس اگر به دنبال یک نوع شکلات عالی از انواع Dolcesenza بیسکویت های میسورا هستید ، همین جاست!


بیسکویت های ماستی

بیسکوئیت misura

این بیسکویت ها از محبوب ترین بیسکویت های میسورا هستند! آنها محبوب بسیاری از ایتالیایی ها هستند و یک صبحانه کامل را تشکیل می دهند. ولی متأسفانه برای افراد حساس به لاکتوز مناسب نیستند چون خب ... می دانید که ماده اصلی آنها چه چیزی است.
بیسکویت های ماستی Dolcesenza نیز فاقد شکر افزوده هستند. در واقع، آنها حاوی یک جایگزین شکر هستند که در بلند مدت سالم تر از مصرف شکر معمولی است. ولی مطمئناً این بیسکویت ها باید به همراه یک رژیم غذایی مناسب و سالم مورد تمجید قرار گیرند تا بتوان از مزایای این جایگزین شکر بهره مند گردید.


بیسکویت های حاوی سویا و غلات

نوع جدید دیگری از بیسکویت ایتالیایی میسورا در فهرست ما. داشتن گزینه های کیفیتی متعدد همیشه به نفع ما است و میسورا این کار را عالی انجام می دهد!
"ناتورا ریکا" را می توان همچون "طبیعت غنی" ترجمه کرد. اگر این عبارت نادرست ترجمه شده است، نویسنده متن از همه ایتالیایی زبان ها عذرخواهی می کند. هیچ مشکلی وجود ندارد اشتباه ما را تصحیح کنید و نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید!
و اما برگردیم به بیسکویت های ناتورا ریکا ... دلیل این که این بیسکویت ها را "طبیعت غنی" می نامند این است که آنها از بهترین مواد تشکیل دهنده موجود در طبیعت تهیه می شوند. بیسکویت های ناتورا ریکا حاوی سویا و غلات بسیار سالم، خوش طعم و مغذی هستند.  همانطور که احتمالاً تاکنون حدس زده اید، این بیسکویت ها بدون مواد تشکیل دهنده ذکر شده در بخش های مربوط به بیسکویت های قبلی تهیه می شوند. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که این بیسکویت ها فاقد اصلاح ژنتیکی هستند. 

 بیسکویت های سبوس دار چند غله

بیسکویت های چند غله ای میسورا در بین انواع بیسکویت های میسورا بسیار منحصر به فرد هستند چون دسته خاص خودشان را تشکیل می دهند و هیچ نسخه مشابهی ندارند. ما نمی دانیم چرا اینگونه است. شاید یک نوع جدیدی از بیسکویت های میسورا باشد که اخیرا راه اندازی شده است و مزه و طعم های اضافی به آن افزوده خواهد شد. 
همان طور که از نام این بیسکویت ها پیداست، آنها بیسکویت های چند غله ای سبوس دار حاوی غلات ترد هستند. در رسپی بیسکویت چندغله ای از ترکیب شش غله مختلف و آرد گندم خالص استفاده می شود.
این بیسکویت ها هم بدون همه موادی که پیش از این ذکر شده اند تهیه می شوند. آنها یک منبع غذایی سالم حاوی فیبر و سایر فواید سلامتی هستند!

بیسکویت تکه شکلاتی Misura


 بیسکویت های حاوی دانه های چیا، شکلات چیپسی و آمانته


این نوع بیسکویت های ناتورا ریکا شامل سه ماده اصلی به نام دانه های چیا، شکلات چیپسی و آمانته هستند! آنچه که در مورد این بیسکویت ها حتی جالب تر است این است که از نیشکر خام در رسپی آنها استفاده می کنند. بیسکویت های ناتورا ریکا (نه همه آنها) حاوی آلفا لینولنیک اسید نیز هستند که به حفظ میزان کلسترول طبیعی کمک می کند.
تعداد زیادی شکلات های چیپسی خوشمزه داخل یک شیرینی خوش طعم که با آرد آمانته و دانه های چیا غنی شده است ... یک طعم غنی و طبیعی!

 بیسکویت های حاوی دانه های چیا، کینوآ و زنجبیل

نمونه پایانی بیسکویت های ناتورا ریکا، بیسکویت های حاوی دانه های چیا، کینوآ و زنجبیل هستند. کینوآ یک ماده بسیار مهم در این بیسکویت ها است و عنوان "ملکه غلات" به آن داده شده است.
در کل، در مورد نمونه پایانی بیسکویت های ناتورا ریکا حرف زیادی برای گفتن نداریم. این بیسکویت ها مانند انواع دیگر بسیار سالم هستند و به حفظ میزان کلسترول طبیعی کمک می کنند. آنها را امتحان کنید! کینوآ یک ماده فوق العاده است و شما از امتحان کردن یکی از این بیسکویت های سالم و خوشمزه پشیمان نخواهید شد!

 بیسکویت هایی با شاخص گلیسمی پایین میسورا

شما احتمالاً نمی دانید که "شاخص گلیسمی پایین" به چه معنا است. خب ... شاخص گلیسمی نشان دهنده سرعت افزایش قند خون پس از مصرف غذا است. از آنجایی که میسورا نشاسته آرد را با نشاسته مقاوم (یک فیبر استخراج شده از ذرت) جایگزین کرده است، شاخص گلیسمی بیسکویت Basso Indice Glicemico کم تر از سی و پنج است. این مسئله باعث می شود که این بیسکویت پایانی میسورای فهرست ما برای افراد با قند خون بالا مناسب باشد!
امیدوار هستیم که شما از مقاله معرفی محصولات برند و بیسکویت ایتالیایی میسورا، لذت برده باشید! به نظر می رسد که این شرکت به سلامت مصرف کنندگان خود اهمیت می دهد و ما آنها را از این جهت تحسین می کنیم. 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(3) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید