کمپین هالووین فررو برای حمایت از کودکان بیمارستانی

کمپین 31 روزه هالووین فررو با هدف حمایت از کودکان بیمارستانی که با نام معجزه کودکان شناخته می شود، آغاز شده است.

فررو، برندی که با محصول کیت کت خود در سراسر جهان شناخته می شود، یکی از بزرگترین حامیان مجموعه بیمارستان های معجزه کودکان است و امسال هم در آستانه جشن هالوین، یک تقویم سی و یک روزه برای ارائه محصولات خود تا روز هالووین ارائه کرده است. این کمپین 31 روزه هم به فررو کمک می کند تا مشتریان خود را با یک بسته از محصولات خود در جشن هالووین هیجان زده کند و هم برای حمایت از بیمارستان های معجزه کودکان، پول جمع آوری کند. 

در این کمپین، مصرف کنندگانی که تا 10 سپتامبر 2021 در FerreroHalloween.com، به بیمارستان های معجزه کودکان، کمک مالی می کنند، شانس برنده شدن یکی از نسخه های محدود محصولات فررو که ویژه جشن هالووین تدارک دیده شده است را پیدا می کنند.

در پایان این تقویم 31 روزه جشن هالووین، از میان کسانی که در این کمپین خیرخواهانه شرکت کرده اند، به پانصد نفر، جعبه محصولات هالووین فررو اهدا می شود که هر کدام از این جعبه ها 31 محصول مختلف را شامل می شود؛ از جمله محصولاتی چون بیبی راث، باتر فینگر، کرانچ، 100Grand، کیندر بونئو، کیندر جوی، تیک تک و نوتلا اهدا می شود.

مارک ویکفیلد، بازاریاب ارشد vp، نوتلا و تنقلات شکلاتی Ferrero آمریکای شمالی گفت: " هالووین، زمان خاصی برای بچه ها است و ما می دانیم که همه جشن ها یکسان به نظر نمی رسند. بنابراین، ما بسیار مشتاق هستیم که با بیمارستان های معجزه کودکان همکاری کنیم تا به ما کمک کند تا در این هالووین شگفتی ایجاد کنیم و شادی را برای بیشتر بچه ها بسازیم."

تری نستل، رئیس و مدیرعامل بیمارستان های شبکه معجزه کودکان می گوید: "ما می دانیم که وقتی بودجه بیمارستان های کودکان را تأمین می کنیم، می توانیم سلامت بچه ها و حتی آینده آن ها را تغییر دهیم. Ferrero تاکنون برای ما یک حامی عالی بوده است که راه های خلاقانه ای برای جلب مشارکت حامیان ما و جمع آوری بودجه حیاتی که به ارائه برنامه ها و خدمات برای بیمارستان های عضو محلی کمک می کند، پیدا کرده است."

به نظر می رسد در این طرح فررو بتواند با کمک مشتریان و طرفداران خود میزان مناسبی پول برای کمک به این مجموعه بیمارستان ها تهیه کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید