راه اندازی مجدد محصول فیمس آموس فررا

برند فررا محصول قدیمی خود با نام فیمس آموس (Famous Amos) را این بار با بهره گیری از مواد اولیه جهانی، مجددا راه اندازی می کند.

درست همزمان با فرا رسیدن روز ملی کوکی چیپس شکلات در تاریخ 4 آگوست، برند Ferrara کوکی های قدیمی خود را که با نام آموس شناخته می شدند، با سه دستور العمل جدید و با استفاده از برترین مواد اولیه تهیه شده در جهان، دوباره تولید خواهد کرد.

راچنا پاتل، مدیر ارشد برندهای متمایز فرارا می گوید: "ما از طرفداران خود شنیدیم که مواد اولیه با کیفیت برای آنها مهمتر است، بنابراین ما کوکی های معروف Amos را با این حساب و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت مورد انتظار طرفدارانمان دوباره راه اندازی می کنیم. ما بهترین مواد اولیه را از سراسر جهان، برای سه طعم جدید خود انتخاب کردیم و برای این کار از طعم های پرطرفدار سراسر جهان ایده گرفتیم؛ بنابراین نمی توانیم منتظر بمانیم تا همه مشتریان مان آن ها را امتحان کنند."

کوکی های جدید آموس فررا که با مواد اولیه از سراسر دنیا در سه طعم جالب از کوکی های حاوی چیپس شکلات تهیه شده اند: 

1- شکلات چیپسی بلژیکی
2- شکلات نارگیلی و شکلات سفید فیلیپینی
3- تراشه های فندقی و شکلاتی مدیترانه ای

فررا برای این که نشان دهد که تغییرات خوبی در این محصول اعمال کرده است، این تغییرات را ضمن اعمال در دستور العمل و مواد اولیه کوکی ها، در بسته بندی و طراحی گرافیکی روی پکیج کوکی ها هم اعمال کرده است و بسته بندی این کوکی های آموس را به شکل استند و ایستاده طراحی کرده است.

قفسه های معروف Amos Wonders From the World، شروع به فروش این کوکی ها کرده اند و در فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشی های سراسر کشور موجود خواهند بود. آن ها در وزن 7 اونس در دسترس خواهند بود و قیمت پیشنهادی این محصول در خرده فروشی ها 4.49 دلار خواهد بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید