توسعه بخش بستنی های کیت کت

کیت کت، برای تأمین تقاضای میان وعده مورد نیاز خانواده ها، محدوده تولید محصولات بستنی خود را برای سال 2021 گسترش داده است. این مجموعه در حال حاضر، بستنی KitKat لیوانی، قیفی و چوبی خود را عرضه می کند.

بستنی های کیت کت، با هدف افزودن ارزش و جذابیت به میان وعده های خانواده ها، تهیه و تولید می شوند. بستنی لیوانی کیت کت، شامل یک لیوان پر از مخلوط بستنی و شکلات است که ویفرهای ترد و خوشمزه در آن مخلوط شده اند. بستنی لیوانی کیت کت، به حجم 480 میلی لیتر، با قیمت 3 پوند به بازار عرضه شده است.

بستنی های قیفی کیت کت هم، که یکی از محبوب ترین انتخاب ها به عنوان دسر هستند، شامل یک بستنی خامه ای وانیلی است که در نان مخروطی تردی قرار گرفته است. روی این بستنی قیفی، با ویفرهای شکلاتی معروف برند کیت کت و سس شکلات، تزیین شده است.
این بستنی هم با قیمت 3.5 پوند، در یک بسته 4 تایی، در سوپرمارکت های آمریکا موجود است.

بستنی چوبی کیت کت هم با یک دستور العمل جدید، تهیه و عرضه شده است. این بستنی، از همان ترکیب بستنی شکلاتی و ویفر مشابه بستنی لیوانی تهیه شده است، که با تکه ویفرهای ترد و شیر شکلات پوشانده شده است. این بستنی هم با قیمت 3 پوند، برای یک بسته 4 تایی، در سوپرمارکت ها موجود است.

Brunhilde van Antwerp، رئیس بازاریابی انگلستان در Froneri، اظهار داشت: "مردم در 12 ماه گذشته خود را با شیوه زندگی جدید دوران بیماری، سازگار کرده اند و بیشتر از هر زمان دیگری با خانواده خود وقت صرف کرده اند. بستنی کیت کت، در زمان میان وعده های غذایی خانواده، نقش منحصر به فردی را بازی می کند و ما معتقدیم که این طیف جدید از محصولات کیت کت، میان وعده های ارزشمندی را به آن ها ارائه می کند و قدرت انتخاب خوراکی های کل خانواده را برای لذت بردن گسترش می دهد. "

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(4) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید