کمک فررا به مجموعه بیمارستان های کودکان

برند Ferrero تا 350 هزار دلار، به مجموعه بیمارستان های مراقبت کودکان، با نام معجزه کودکان، کمک خواهد کرد. این برند همچنین قصد دارد نسخه ای محدود از بسته بندی محصولات خود را، با طرحی حمایتی از این بیمارستان ها، روانه بازار کند. فررا، طرح این بسته بندی ها را با شعار "بار شکلات را برای کمک به کودکان افزایش دهید" و طرحی از تصویر جالب این کودکان، ایجاد کرده است.

گفته شده است که فررا قصد دارد تا این طرح خیرخواهانه را روی سه محصول جذاب خود یعنی Crunch ،Butterfinger و Baby Ruth اجرا کند. بنابراین قرار شده است تا از تاریخ 13 آگوست، درصدی از فروش این محصولات، تا سقف 350 هزار دلار، به صرف امور خیرخواهانه، جهت اداره بیمارستان های کودکان CMNH Champions ، اختصاص یابد. 

مارک ویکفیلد، مدیر ارشد بازاریابی شکلات های فررا و نوتلا، گفت: "ما از همکاری با این سازمان بزرگ غیرانتفاعی بسیار هیجان زده هستیم و از مشتریان خود دعوت می کنیم تا برای پشتیبانی از آینده ی بیمارستان های معجزه کودکان، با ما همراه شوند. دقیقاً مانند بیمارستان های معجزه کودکان، هدف سه محصول کرانچ، باترفینگر و بیبی روث، ایجاد لحظاتی شاد و بهبود وضعیت مردم و به ویژه کودکان است."

تری نستل، رئیس و مدیر عامل بیمارستان های CMNH هم گفت: "ما از استقبال Ferrero، به عنوان یک شریک جدید در پشتیبانی و حمایت از بیمارستان های معجزه کودکان، بسیار خوشحال هستیم."

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید