بسته بندی شکلات مارس کاغذی و قابل بازیافت شد 

شکلات مارس و بسته بندی سازگار با محیط زیست

شکلات مارس با بسته بندی سازگار با محیط زیست برای اولین بار در 500 فروشگاه زنجیره ای در بریتانیا موجود خواهد شد 
مشتریانی که در روزهای آینده شکلات مارس ( Mars) را در فروشگاه زنجیره ای ( Tesco ) خریداری می‌کنند متوجه تغییری خواهند شد : مارس روکش پلاستیکی معمولی شکلات را با کاغذی سازگارتر با محیط ‌زیست جایگزین خواهد کرد.شرکت شیرینی‌ سازی (Mars Incorporated) بسته‌ بندی‌های کاغذی قابل بازیافت را برای مدت محدودی آزمایش می‌کند و از دوشنبه در ۵۰۰ فروشگاه تسکو در دسترس قرار میدهد ، این شرکت به دنبال کشف انواع مختلف بسته بندی و نحوه عملکرد آنها در زندگی روزمره است. 

بسته بندی مارس

بسته ‌بندی‌های پلاستیکی کنونی مارس را نمی‌توان بازیافت کرد، همانطور که در مورد چندین نوع دیگر از بسته‌بندی مواد غذایی وجود دارد.
چیپس ، شکلات و پنیر به ‌طور سنتی بدترین غذاها برای بازیافت بسته ‌بندی در نظر گرفته اند ، و برندهای بزرگ قبلاً تحت فشار مشتریان و کمپین‌های تبلیغاتی قرار گرفته‌اند تا بسته‌بندی‌های خود را برای کمک به محیط‌ زیست تعویض کنند.

 

تغییر در بسته بندی سنتی mars

Mars اولین شرکت شیرینی سازی نیست که سعی می کند در بسته بندی سنتی خود را برای چیزی سبزتر و سالم تر تغییر دهد.
این به دنبال اقدام کوالیتی استریت برای کنار گذاشتن فویل‌ها و بسته‌بندی‌های پلاستیکی سنتی برای کاغذهای قابل بازیافت قبل از کریسمس گذشته است.
این تغییر که توسط مالک برند، نستله انجام شد، برای اولین بار از زمان عرضه آن در سال 1936، پایان بسته بندی پلاستیکی براق را نشان داد.
در همان زمان، نستله همچنین اعلام کرد که بسته‌بندی‌های کیت‌کت را به ۸۰ درصد پلاستیک بازیافتی تغییر می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد در سوپرمارکت‌های سراسر بریتانیا بازیافت شوند یا در بازیافت خانگی در ایرلند قرار بگیرند.
Mars گفت که در حال بررسی انواع مختلف راه حل های بسته بندی جایگزین برای محصولات شیرینی خود است.

تغییر در بسته بندی سنتی mars

ریچارد ساترلند مور، کارشناس بسته بندی در مرکز تحقیق و توسعه Mars Wrigley ، گفت: "برای Mars bar، چالش این بود که راه حل مناسب بسته بندی کاغذی با سطح مناسبی از ویژگی های مانع برای محافظت از شکلات و در عین حال تضمین ایمنی غذا پیدا کند. کیفیت و یکپارچگی محصول برای جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(1) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید