برنده جام جهانی شیرینی پزی در سال 2023

تیم ژاپن پس از کسب مقام دوم در پنج سال گذشته، سومین جام جهانی شیرینی خود که در لیون فرانسه برگزار شد را برد. در 21 ژانویه، روز پایانی جام جهانی شیرینی در سیرها لیون، اعضای تیم ژاپن، مو تاکاهاشی، ناریتوشی سوزوکا، یوساکو شیباتا، جایزه معتبر را دریافت کردند که نشان دهنده استاندارد بالایی از تکنیک و خلاقیت در شیرینی‌پزی می باشد. فرانسه مقام دوم و ایتالیا مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
به مدت 10 ساعت، 17 تیم، هر کدام متشکل از یک شکلات ساز، یک متخصص قند و یک بستنی ساز چیره دست، 42 دسر خوشمزه و سه قطعه هنری با موضوع تغییرات آب و هوایی خلق کردند.
 

پیرهرمه، رئیس مسابقه، و سدریک گروله، رئیس افتخاری این دوره، و همچنین کل هیئت داوران، فریفته خلاقیت های تیم ژاپنی و کار آنها بر اساس باد برای احترام به موضوع "تغییر آب و هوا" شدند. جام جهانی شیرینی همچنین تمامی اعضای هیئت داوران، به روحیه تیمی و همچنین عدم اسراف محصولات پاداش دادند.
سدریک گرولت، رئیس افتخاری جام جهانی شیرینی، می‌افزاید: «همه نامزدها بسیار پرشور بودند و این برای من به‌عنوان یک شیرینی‌پز راضی‌کننده است. من می‌خواهم از همه افرادی که در اینجا کار کردند تشکر کنم .شیرینی پزی حرفه ای فوق العاده است که از نظر بصری و فنی هر روز در حال تکامل است."

جام-جهانی-شیرینی-در-فرانسه
 

تیم متشکل از مو تاکاشی، ناریتوشی سوزوکا و یوساکو شیباتا پس از کسب مقام دوم در 5 دوره اخیر، امسال به مقام قهرمانی دست یافتند.این پیروزی به کشور ژاپن اجازه می دهد تا اولین مدال طلای خود را از سال 2007 کسب کند و سومین جام جهانی را به فهرست دستاوردهای خود اضافه کند.

تیم فرانسوی متشکل از ژرژ کوساناس، ژرمی ماسینگ و جانا لای پس از رسیدن به مقام سوم در دوره 2021، بار دیگر در این هجدهمین دوره روی سکو قرار گرفت.

ایتالیا پس از کسب سه مدال طلا، بار دیگر بر سکو ایستاد. این مقام سوم نمادین تر است زیرا نامزد بستنی، مارتینا براچتی، اولین زن ایتالیایی است که برای جام جهانی شیرینی انتخاب شده است.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید