شرکت Krispy Kreme پیشرو در گسترش مراکز فروش دونات در سراسر جهان

شیرینی دونات با انواع مختلف در سطح جهان به رشد خود ادامه می‌دهد. این شیرینی‌های خوشمزه در کشورهای جدید، در فروشگاه‌های بیشتر و به صورت فزاینده در رستوران‌هایی با سرویس دهی سریع ، از جمله مک‌دونالدز، حضور دارند.
شرکت Krispy Kreme با هدف دستیابی به 75,000 نقطه دسترسی و ورود به سه تا پنج کشور در سال، رهبری این رشد را برعهده دارد. همچنین، در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۳، جاش چارلزورث، مدیر عامل جدید، اعلام کرد که تازه‌ترین هدف شرکت این است که در کانفرانس جهانی مصرف‌کننده و خرده‌فروشی Morgan Stanley در نیویورک، در سال ۲۰۲۳، به ۱۴,۰۰۰ نقطه دسترسی جهانی نزدیک شده‌اند. 

همچنین، در ماه اکتبر ۲۰۲۲، مک‌دونالدز شروع به فروش دونات Krispy Kreme در نه مکان کرد و این همکاری تا فوریه ۲۰۲۳ به ۱۶۰ مک‌دونالدز گسترش یافت.
در سطح خرده‌فروشی در سال ۲۰۲۳، شیرینی دونات با افزایش فروش مواجه بود. در ایالات متحده، فروش دونات‌ها در فروشگاه‌ها در دوره ۵۲ هفته متمرکز با افزایش ۴.۳٪ به ۱.۰۳ میلیارد دلار رسید.
علاوه بر این، محصولات جدیدی نیز وارد بازار شدند؛ به عنوان مثال، در ژانویه ۲۰۲۳،  Bimbo Bakeries USA زیرمجموعه گروه  Bimbo SAB de CV، کیک‌های دونات خامه‌پز را با برند Entenmann’s با دو نوع طعم دارچین و شکر و شکلات معرفی کرد. همچنین، در ماه اوت،  McKee Foods اعلام کرد که قرار است دونات‌های کدو جلوایی به عنوان بخشی از برند Little Debbieشرکت راه بیاندازد. 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(2) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید