آغاز برنامه استارباکس(Starbucks) برای استفاده از لیوان‌های چندبار مصرف

در راستای تولید محصولات پایدار، برند استارباکس آزمایش لیوان های چندبارمصرف را در 12 فروشگاه خود در شهرهای ناپا، پتالوما و کالیفرنیا آغاز کرده است.

از ماه آگوست تا اکتبر امسال مشتریان استارباکس که به این فروشگاه ها مراجعه می کنند می توانند برای صرف نوشیدنی در فروشگاه یا بیرون بر از لیوان شخصی خود استفاده کنند یا یک لیوان از استارباکس قرض بگیرند یا درخواست لیوان های Fore Here Ware بدهند که نوعی لیوان سرامیکی یا شیشه ایست برای کسانی که می خواهند در فروشگاه نوشیدنی خود را میل کنند.

استارباکس

برند استارباکس برای انجام این آزمایش از سیستم های شرکت TURN بهره گرفت تا با استفاده از سطل زباله های جمع آوری پیشرفته آنها نتایج جمع آوری لیوان ها را بسنجد. مشتریانی که لیوان تمیز شخصی خود را استفاده می کنند می توانند تخفیف استاندارد استارباکس و 25 امتیاز مخصوص اعضای باشگاه مشتریان استارباکس را دریافت نمایند. مشتریانی که لیوان قرض گرفته شده را برمی گردانند، این گزینه را دارند که بتوانند به صورت آنلاین در سایت TURN ثبت نام کنند تا شانس برنده شدن یک جایزه را داشته باشند.

بنا به گفته ی آملیا لندرز(Amelia Landers)؛ معاون استراتژی تجاری برند استارباکس، این آزمایش به استارباکس برای رسیدن به هدف خود برای استفاده از بسته بندی های چندبارمصرف، قابل بازیافت یا کمپوست پذیر در آینده کمک خواهد کرد. او می گوید مشتریان برند استارباکس به محیط زیست خود اهمیت می دهند به همین خاطر ماهم به آنها برای انتخاب گزینه های پایدار در زندگی روزمره کمک خواهیم کرد.

استارباکس به دنبال کاهش پسماندهای خود تا نیمه های سال 2023 است و اخیرا بر روی استفاده از بسته بندی های چندبارمصرف، قابل بازیافت یا کمپوست پذیر هدف گذاری کرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید