تولید و عرضه شکلات گیتارد بدون لبنیات

شکلات گیتارد پیش از این اعلام کرد که امکانات تولید محصولات کوشر بدون لبنیات را دارد و قصد دارد خط تولید جدیدی برای محصولات بدون لبنیات راه اندازی کند.

محصولات این خط تولید شامل شکلات چیپسی قنادی، شکلات چیپسی نیمه شیرین، شکلات چیپسی فوق العاده تلخ، شکلات چیپسی نیمه شیرین فوق ارگانیک آکوما است، در کنار این ها خط تولید صنعتی برخی محصولات کوشر بدون لبنیات نیز وجود دارد.

شکلات گیتارد

محصولات بدون لبنیات جدید، اکنون به صورت رسمی برای مصارف صنعتی عرضه می شوند و برای مصارف خانگی از اول اکتبر قابل خریداری خواهند بود. همه ی این محصولات در خط تولید محصولات بدون لبنیات این شرکت، در کالیفرنیا تولید خواهند شد تا به مشتریان این فرصت را بدهند خودشان با اطمینان شکلات خود را انتخاب کنند.

بنا به گفته ی گَری گیتارد؛ مدیر عامل شرکت شکلات سازی گیتارد، این شرکت در حال حاضر به خاطر تولید مواد اولیه شیرینی پزی با کیفیت محبوب است  و حرکت به سمت تولید محصولات پرتقاضای بدون لبنیات به افزایش اطمینان و خرید از سوی افراد حساس نسبت به آلرژی کمک خواهد کرد. 

معرفی این گونه محصولات به نفع مصرف کنندگان عادی و مشتریان صنعتی که به دنبال محصولات ضدحساسیت و بدون لبنیات هستند، خواهد بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظرات

  • شکلات گیتارد خیلی خوشمزه اس

    فاطمه عزیز، شکلات گیتارد یکی از لذیذ ترین شکلات های جهانی است.

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید