برند سیز کندیز آبنبات ماه جولای را معرفی کرد.

برند معروف تولید آبنبات یعنی برند سیز کندی، از تولید آبنبات های شیرین ماه جولای خود رونمایی کرد.

See's Candies همچنین اعلام کرد که روز ملی آبنبات چوبی در ماه جولای را جشن خواهد گرفت.

این آبنبات های لیمویی به مناسبت جشن صد سالگی تاسیس برند سیز کندی در ماه جولای عرضه شده اند و در یک بسته بندی شیشه که کاملا مناسب هدیه هستند تولید می شود. 

پت اگان، رئیس و مدیرعامل سیز کندی گفت: " آبنبات های جدید ما شیرین، کمی ترش و کاملا مناسب تابستان هستند. ما بسیار هیجان زده هستیم تا مشتریان ما این آبنبات های جدید را که حالا بسته بندی های جدیدی هم پیدا کرده اند، امتحان کنند."

این آبنبات هم اکنون در فروشگاه های آنلاین، با قیمت 9.5 دلار در دسترس همگان است.

به افتخار روز ملی آبنبات چوبی، در 20 جولای، See's Candies نیز به سنت خود در ارائه یک آبنبات چوبی رایگان، در فروشگاه ها برای همه مشتریان ادامه خواهد داد. این شرکت همچنین 9 تا 24 جولای، 20 درصد تخفیف برای تمام آبنبات چوبی و آبنبات های کوچک خود ارائه می دهد.

این آبنبات های چوبی سیز کندی ماندگاری بالایی داشته و با عطر و طعم بسیار مناسب با یک امضا از سوی برند عرضه می شوند. آبنبات های چوبی سیز کندی، سالهاست که مورد علاقه طرفداران است. به دلیل تقاضای زیاد این محصول، در سال 1997، این شرکت آبنبات سازی جدیدی را در جاده رولینز در بورلینگام، کالیفرنیا افتتاح کرد که مخصوص ساخت این آبنبات های چوبی بود. حال قرار بار دیگر این آبنبات های پرطرفدار در روز ملی آبنبات پذیرای طرفداران و مشتریان سیز کندی باشد.

منبع: www.sees.com

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید