بسته جدید کیک مالت سورین

سورین بسته 10 تایی جدید از کیک مالت معروف Lunchbox Loaves خود را عرضه کرد.

Soreen، تولید کننده کیک و نان مالت در انگلیس، این بسته های جدید 10 تایی کیک مالت را برای مصرف بهینه خانواده ها تهیه کرده است. هر کیک مالت Lunchbox Loaves سورین، به صورت جداگانه بسته بندی شده، که قبلاً فقط به عنوان یک بسته 5 تایی موجود بود و از زمان راه اندازی در سال 2012 تاکنون بسیار محبوب بوده است. با دارا بودن 100 کالری در هر کیک، آن ها گزینه میان وعده سالم تری را ارائه می دهند و حاوی 50٪ قند کمتر از انواع ​​کیک هستند. به علاوه، لانچ باکس لاوز، چربی کمی دارد و منبعی از فیبر را تأمین می کند. 
همزمان با کاهش محدودیت ها و حضور تمام وقت کودکان در مدارس، این کیک های مالت سورین می توانند یک گزینه مناسب برای زمان میان وعده کودکان نیز باشند.

لیز جیکوبز، رئیس بازاریابی در سورین اظهار داشت: "ما به این نتیجه رسیده ایم که بیش از 50 درصد از مصرف کنندگان کیک های مالت 5 تایی سورین، بیش از یک بسته از این کیک را در طول روز مصرف می کنند. به همین دلیل هم به این نتیجه رسیدیم تا این محصول را در یک بسته بندی جدید 10 تایی تولید و عرضه کنیم. به این ترتیب خانواده ها می توانند با بازدهی بیشتری به خرید بپردازند و این کیک ها را چه به عنوان بخشی از ناهار یا به عنوان میان وعده ای سالم برای کودکان خود در نظر بگیرند."
خانواده های دو فرزنده معمولا در انگلستان متداول هستند، بنابراین به نظر می رسد بسته های 10 تایی نسبت به بسته های 5 تایی کیک مالت سورین با استقبال بیشتری مواجه شود.

در اوایل سال جاری، سورین اعلام کرده بود که با راه اندازی بزرگترین دامنه محصولات وگان در سال 2021، بیشتر محصولات این برند به محصولات وگان تبدیل خواهند شد که محصولات اصلی مالت سورین نیز شامل این دسته خواهند بود.

جیکوبز در ادامه گفت: "با توجه به اینکه کیک مالت لانچ باکس ما، یک میان وعده سالم و منبع انرژی طبیعی است، به ویژه در میان کودکان و خانواده ها به عنوان یک میان وعده خوشمزه ناهار، مورد پسند است. بعلاوه، با توجه به اینکه آن ها از نظر شاخص های محصولات وگان تایید شده اند، اکنون برای کودکانی که باید رژیم بدون لبنیات را دنبال کنند، مناسب ترند و جذابیت بیشتری نیز دارند.

بسته 10 تایی Malt Lunchbox Loaves سورین اکنون در Tesco در دسترس است و قیمت خرده فروشی پیشنهادی 2 پوند را ارائه می دهد.

منبع: sweetsandsnacksworld.com

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید