طرز-تهیه-چیز-کیک-یخچالی

طرز تهیه چیزکیک یخچالی، بدون نیاز به فر و چیز کیک شکلاتی دسر محبوب..

  • کالری 300
  • قند 22 گرم
  • نمک 438 میلی‌گرم
  • زمان آماده سازی 60 دقیقه
  • زمان پخت 120 دقیقه
  • کشور انگلستان

معرفی چیز کیک

چیز کیک دسری سالم و مقوی است که بسیار محبوب و پرطرفدار است و خوردن آن به عنوان میان وعده بسیار دلپذیر و متداول است. چیز کیک یخچالی نیازی به فر و پخته شدن ندارد و شما به راحتی می توانید آن را در منزل حتی بدون فر تهیه کنید. طرز تهیه چیز کیک یخچالی بسیار آسان است و اگر تا به حال تجربه شیرینی پزی ندارید، قطعا از درست کردن این دسر لذت خواهید برد.

 

مواد لازم برای تهیه چیز کیک یخچالی

ردیف نام مواد مقدار
1 بیسکویت ۲۰۰ گرم
2 پنیر ماسکارپونه یا خامه ای ۲۰۰ گرم
3 خامه صبحانه ۲۰۰ گرم
4 پودر ژلاتین ۱۰ گرم
5 آب ۱/۳ پیمانه
6 پودر شکر ۵ قاشق غذاخوری
7 وانیل ۱/۸ قاشق چایخوری
8 پودر ژله با طعم دلخواه به مقدار لازم
9 کره 50 گرم

طرز تهیه چیز کیک یخچالی

  • مرحله اول

ابتدا بیسکویت‌ها را کمی با دست خورد کنید و سپس آن‌‌ها را در یک کیسه ریخته و با گوشت کوب کاملا پودر کنید. اگر غذاساز یا میکسر دارید، می‌توانید بیسکویت‌ها را در آن ریخته و کاملا پودر کنید.

  • مرحله دوم

کره را 1 دقیقه در ماکروفر قرار دهید تا آب شود سپس در یک کاسه پودر بیسکویت و کره را با هم کاملا مخلوط کنید تا یکدست شود. می‌توانید از قالب کمربندی 20 سانتی استفاده کنید، اگر قالب کمربندی ندارید، از ظرف پیرکس هم می‌توانید استفاده کنید. برای اینکه بعدا به راحتی بتوانید چیز کیک را از ظرف جدا کنید، ته آن را سلفون بکشید. خمیر را ته قالب بریزید و با ته لیوان فشار دهید و کاملا صاف کنید. سپس آن را در یخچال قرار دهید تا سفت شود و به اصطلاح خودش را بگیرد.

طرز-تهیه-چیز-کیک-یخچالی

  • مرحله سوم

پنیر، خامه، پودر شکر و وانیل را داخل کاسه بریزید و با همزن خوب مخلوط کنید تا کاملا یکنواخت شوند. ژلاتین و آب را با هم مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید تا ژلاتین کاملا در آب حل شود.

آموزش-تهیه-چیز-کیک-یخچالی

ژلاتین را به مخلوط پنیر و خامه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یک مایع یکنواخت بدست بیاید. قالب را از یخچال خارج کنید و مایع را بطور یکنواخت روی آن پخش کرده و سطح آن را کاملا صاف کنید. ظرف قالب را مجدد در یخچال قرار دهید تا مایع خودش را بگیرد و سفت شود.
در ادامه قصد داریم ژله‌ی روی چیز کیک را به شما آموزش دهیم. اگر نمی‌خواهید روی چیز کیک ژله بریزید می‌توانید این مرحله را انجام ندهید و روی چیز کیک خود را مطابق سلیقه خودتان با مربا یا میوه تزئین کنید.

 

 

طرز تهیه چیز کیک با ژله

  • مرحله اول 

پودر ژله را مطابق دستور روی بسته بندی آن، با آب گرم و سرد مخلوط کنید و اجازه دهید ژله در دمای اتاق بماند و خنک شود، بعد از دو ساعت، چیز کیک را از یخچال خارج کرده و ژله را روی آن بریزید. 

مراحل-تهیه-چیز-کیک-یخچالی

  • مرحله دوم

اگر تمایل دارید می توانید نیمی از ژله ای که آماده کرده اید را روی بخش پنیری بریزید و آن را در یخچال قرار دهید تا سفت شود، سپس آن را از یخچال خارج کرده و میوه دلخواه خود را روی آن قرار دهید سپس مابقی ژله را روی آن بریزید و یا پس از سفت شده ژله روی آن را با میوه تزئین کنید. سپس چیز کیک را مجدد به مدت 1 تا 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود. در نهایت، هنگام سرو کیک آن را از قالب جدا کرده و در ظرف مورد نظر قرار دهید.

نکات تهیه چیز کیک یخچالی

  • ژلاتین موجود در چیز کیک اثرات منفیِ چربی خامه و پنیر را متعادل می‌کند.

  • افرادی که با لاکتوز مشکل دارند می توانند این کیک را مصرف کنند، زیرا در آن از شیر استفاده نشده و پنیر به راحتی هضم می شود.

  • هر 100 گرم چیز کیک حدود 300 کالری دارد.

  • اگر قالب کمربندی کوچک دارید، می توانید این دسر را بصورت تک نفره آماده و سرو کنید که برای مهمانی ها بسیار جذاب و شیک است.

  • اگر دوست دارید بخش ژله ای روی چیز کیک سفت تر باشد به جای یک بسته از یک و نیم بسته پودر ژله استفاده کنید.

طرز تهیه چیز کیک با بیسکویت پتی بور

ردیف نام مواد مقدار
1 بیسکویت پتی بور 40 عدد
2 پنیر خامه‌ای ۵۰۰ گرم
3 خامه فرم‌گرفته ۳۷۵ میلی لیتر (1.5 پیمانه)
4 پودر پودینگ وانیل فوری ۸۰ گرم (۴ قاشق غذاخوری)
5 شیر ۸۰ میلی‌لیتر (یک‌سوم پیمانه)
6 شکر ۲۰۰ گرم (۱ پیمانه)
7 شیر برای رطوبت‌دادن به بیسکویت‌ها ۱۸۰ میلی‌لیتر (سه چهارم پیمانه)

طرز تهیه چیز کیک با بیسکویت پتی بور

برای تهیه این چیزکیک ظرفی با اندازه ۲۰ در ۳۰ سانتی متر در نظر بگیرید. البته که قانونی وجود ندارد ولی اندازه این قالب می‌تواند کمکتان دهد تا نسبت به اندازه مواد ذهنیت درستی پیدا کنید. 

روش تهیه چیز کیک با بیسکویت پتی بور

۱. بیسکویت ها را در شیر بزنید و یک لایه بیسکویتی در ظرف مد نظرتان بچینید.
۲. پنیر سفید را با شکر مخلوط کنید.
۳. با استفاده از همزن خامه را با مخلوط پودینگ فوری و شیر بزنید تا خامه‌ای فرم‌گرفته به دست آورید. 
۴. سرعت همزن را کم کنید و مخلوط پنیر را بیفزایید و بزنید تا مواد یکدست شوند. 
۵. نیمی از مخلوط پنیری را بردارید و به‌طور یکنواخت روی لایه بیسکویت پخش کنید. 
۶. لایه دوم بیسکویت را در شیر رطوبت دهید و روی مخلوط لطیف و موسی بچینید. 
۷. نصف دیگر مخلوط پنیر را به‌طور یکنواخت روی لایه بیسکویتی اضافه کنید.
۸. لایه آخر بیسکویت را نیز رطوبت دهی کنید و روی مواد بچینید.
۹.  حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت به چیزکیک خود در یخچال استراحت دهید و سپس سرو کنید.

تزیین چیزکیک

بسته به سلیقه خود می‌توانید از تزیینات مطلوب و متناسب با چیدمان خود بهره ببرید. اگرلایه گاناش شکلاتی را می‌پسندید، حتی می‌توانید لایه آخر بیسکویتی را حذف کنید. شکلات و خامه را در مایکروویو یا روی بخار گرم کنید. شکلات مایع و خامه روان را خوب مخلوط کنید تا مایع شکلاتی لطیف و در عین حال روانی به دست آورید. اکنون از گاناش به‌طور یکنواخت روی مواد قبلی بریزید و در یخچال بگذارید. گاناش در یخچال سفت می‌شود؛ ولی این سفتی همچنان از لطافت قبل هم برخوردار است. قبل از سرو نیز می‌توانید مقداری شکلات سفید رنده کنید و روی لایه شکلاتی را تزیین کنید.

 

نکاتی که خوب است راجع به چیزکیک، بدانید

1. توصیه می‌کنیم هنگام شروع، بیسکویت‌های بیشتری تهیه کنید. داشتن بیسکویت‌های اضافه در پایان کار از اتمام بیسکویت در میان کار بهتر است.  
2. برای شکستن بیسکویت‌ها، ابتدا آن را در شیر خیس رطوبت دهید، کمی صبر کنید و سپس با چاقویی تیز برش دهید. 

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی (بدون فر)

ردیف نام مواد مقدار
1 پودر بیسکویت شکلاتی ۲ پیمانه (200 گرم)
2 شکر ۱ قاشق غذاخوری
3 کره ذوب‌شده ۷ قاشق غذاخوری
4 پنیر خامه‌ای نرم‌شده و به دمای اتاق رسیده 680 گرم
5 پودر قند 170 گرم (1.5 پیمانه)
6 خامه 60 گرم (یک‌چهارم پیمانه)
7 عصاره وانیل 1 قاشق چایخوری
8 شکلات تلخ، ذوب‌شده و به دمای اتاق رسیده ۲۵۵ گرم (1.5 پیمانه)

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی (بدون فر)

روش تهیه طرز تهیه چیز کیک شکلاتی

۱. بیسکویت‌ها را پودر کنید.
 ۲. برای تهیه پایه بیسکویتی خود بیسکویت شکلاتی، شکر و کره ذوب شده را با هم در یک کاسه کوچک بریزید و مخلوط کنید تا مخلوط، شنی و مرطوب به نظر برسد. 
۲. مخلوط بیسکویتی را به‌طور مساوی در قسمت پایین و طرفین ظرف خود به ضخامتی حدود ۲ سانتی‌متر پخش کنید. پس از درست‌کردن این قسمت آن را در یخچال بگذارید.
۳. پنیر خامه‌ای را در کاسه‌ای بزرگ بریزید و با همزن برقی 1 تا 2 دقیقه بزنید تا یکدست و خامه‌ای شود. 
4. پودر قند را اضافه کنید و دوباره یک دقیقه یا بیشتر بزنید تا یکدست شود. 
5. خامه و وانیل را نیز به مواد قبل اضافه و مخلوط کنید.
6. شکلات ذوب‌شده در پایان کار اضافه می‌شود. این کمک می‎کند اطمینان پیدا کنیم که به دمای اتاق رسیده است. 2 تا 3 دقیقه دیگر نیز مواد را هم بزنید تا مخلوط بسیار سبک و پفکی شود. این مرحله برای تهیه چیز کیکی خامه‌ای و سبک اهمیت دارد. 
7. فیلینگ چیز کیک را روی پایه آماده‌شده پخش کنید. روی آن را با پلاستیک بپوشانید و به مدت 3 تا 4 ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک و سفت شود.

چیزکیک-شکلاتی

 

نکات مهم
برای داشتن برش‌هایی تمیز، چاقوی نازک بلندی را زیر آب داغ قرار دهید و قبل از برش با یک حوله خشک کنید. این ترفند را برای هر برش می‌توانید تکرار کنید.
شکلات: در این دستور از شکلات تلخ استفاده کردیم؛ اما می‌توانید از شکلات نیمه‌شیرین نیز استفاده کنید. در صورت انجام این کار، می‌توانید میزان پودر قند را کمی پایین بیاورید.

 


 

انواع چیز کیک

چیز کیک را می توانید با طعم های مختلفی درست کنید و آن را با یک لایه ژله، مربا و یا میوه دلخواهتان تزیین کنید. برای تهیه پایه چیز کیک یخچالی، از بیسکویت استفاده می شود. شما هم می توانید از بیسکویت پتی بور کره ای استفاده کنید و هم بیسکویت ساقه طلایی که البته استفاده از بیسکویت پتی بور رایج‌تر است. انواع چیز کیک  شامل :

 

چیزکیک ژاپنی

چیزکیک ژاپنی از انواع کیک پنیر است که بافتی سبک و پفی دارد. چیزی که چیزکیک ژاپنی را متفاوت و خاص می‌کند، همین بافت منحصربه‌فرد آن است. خلاف چیزکیکهای سنتی که متراکم و سنگین هستند، چیزکیک‌های ژاپنی سبک و مطبوع با ترکیبی از سفیده تخم‌مرغ زده‌شده و پنیر خامه‌ای، تهیه می‌شود. محصول نهایی نیز کیکی خوش‌طعم است که عملا در دهان شما ذوب می‌شود.
از آنجایی که برای تهیه این نوع، پنیر خامه‌ای کمتری مصرف می‌کنند، چیزکیک‌های ژاپنی نسبت به همتایان نیویورکی‌شان طعم کمتری دارند. طعم کره‌ای غنی کیک پنیر ژاپنی از کره و عسل بدون نمک به دست می‌آید و این دسر با وانیل و کارامل واقعا عالی به نظر می‌رسد. چیز کیک ژاپنی از نظر ظاهری هم با انواع دیگر چیز کیک متفاوت است. 


در نهایت باید از مزایای سلامتی چیز کیک ژاپنی بگوییم که به‌دلیل استفاده از مواد مغذی مانند شیر تازه، پنیر خامه ای و عسل، هم خوشمزه و هم مغذی است. پروتئین شیر و پنیر منبعی عالی برای عضله‌سازی و ترمیم می‌دهند. آن‌ها سرشار از ویتامین‌های B12 و C هستند که سیستم ایمنی شما را تقویت می‌کنند و در طول روز به شما انرژی می‌دهند. علاوه بر این، آن‌ها همچنین سرشار از چربی‌های سالم مانند امگا 3 و 6 هستند که با کاهش سطح کلسترول و کاهش خطر بیماری قلبی ارتباط دارد. 

چیزکیک-ژاپنی

 

چیز کیک سوئدی 

طرز تهیه چیز کیک سوئدی با دیگر انواع در سراسر دنیا متفاوت است. این چیز را کیک در فر می‌پزند و همان‌طور که گرم است همراه با انواع خامه و مربا سرو می‌کنند. چیز کیک سوئدی را به اوایل قرن شانزدهم نسبت می‌دهند. در دستور پخت مایه پنیر و شیر دارند و بدون لایه بیسکویتی پخته می‌شوند. 
در واقع اوستکاکا نامی آشنا برای چیزکیک سوئدی است که منشا آن را دو ناحیه هلسینگلاند و اسملاند، قرارگرفته در کشور سوئد می‌دانند. اوستکاکا در کل طعم بادام تلخ دارد و البته طعم اوستکاکای هلسینگلاند و اوستکاکای اسملاند با یکدیگر تفاوت دارد. در روش سنتی، مایه پنیر به شیر افزوده و با این روش منعقد می‌شود. سپس خامه، شکر، تخم مرغ و بادام را نیز به این شیر منعقدشده می‌افزایند و اجازه می‌دهند تا تمامی مواد پس از مخلوط‌شدن در فر پخته شوند.

چیزکیک-سوئدی
 

چیز کیک میوه‌ای 

چیز کیک میوه‌ای نامی برای طیف وسیعی از انواع چیز کیک است که با میوه‌های مختلف تهیه می‌شود. در واقع برای تهیه چنین چیز کیکی میوه‌های فراوانی را می‌توانید انتخاب کنید. نتیجه رنگ‌ها و مزه‌های متنوعی است که سلیقه‌های مختلفی را راضی می‌کند. 

چیزکیک-میوه-ای
 

چیز کیک ایتالیایی 

شاید شما ایتالیا را به سرزمین پنیر پیتزا و پاستا بشناسید؛ اما می‌توانیم بگوییم که ایتالیا سرزمین چیز کیک ریکوتا هم هست. ایتالیایی‎ها چیز کیک را با پنیر ریکوتا تهیه می‌کنند؛ در نتیجه بافت چیز کیک ایتالیایی کمی خشک‌تر و لطافتش کمتر است. اما از طعم و مزه این چیز کیک همین را بگوییم که کافیست یک بار امتحانش کنید. ترکیب پنیر ریکوتا با کمی شیر در طرز تهیه چیز کیک ایتالیایی، طعمی بی‌نظیر را به وجود می‌آورد. 
قدمت کیک پنیر ایتالیایی به سال ۱۶۰ قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. تفاوت چیزکیک ایتالیایی با چیزکیکهای دیگر در انتخاب نوع پنیر آن است. مثلا در نسخه ایتالیایی پنیر ریکوتا و در کشورهای دیگر پنیر خامه‌ای به‌کار می‌برند. در واقع کیک پنیر ایتالیایی با طعم کمی‌ خشک‌تر و سبک‌تر از مدل امریکایی شناخته می‌شود.

 

چیز کیک نیویورکی 

خلق این نسخه آمریکایی در دهه 1920 و به فردی به‌نام آرنولد روبن (صاحب رستوران و اغذیه‌فروشی روبن در منهتن و خالق ساندویچی به همین نام) نسبت داده می‌شود. جزء اصلی آن پنیر خامه‌ای است؛ در حالی که پایه آن معمولا از خرده‌های کراکر گراهام، با تخم‌مرغ، شکر، خامه و سایر عناصر کلاسیک ساخته می‌شود. 

چیزکیک-نیوروکی
 

 

مطلب پیشنهادی: میزان کالری بیسکویت های دایجستیو

 

چیز کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور نسبت به روش‌های دیگر متفاوت است؟

بدون ارائه هیچ روش متفاوتی می‌توانیم بگوییم که طرز تهیه چیز کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور یا هر بیسکویت دیگری چندان تفاوتی با یکدیگر ندارد. آنچه انتخاب نوع بیسکویت دلخواه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، ویژگی‌های آن بیسکویت است. برای تهیه چیز کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور یا نمونه‌های دیگر بیسکویت فقط باید دقت کنید که بیسکویت‌‌های ترد را انتخاب کنید. این امر به پودرشدن بهتر آن‌ها کمک می‌کند و در نتیجه نهایی تاثیر مطلوبی دارد. 
البته در صورت دلخواه می‌توانید از کوکی‌های کرم‌دار هم استفاده کنید که گاهی به همین دلیل دیگر نیازی به کره برای انسجام کوکی‌های پودرشده نخواهد بود. در چنین مواردی برای اینکه متوجه شوید آیا به کره نیاز دارید، کافی است که ببینید پودر میکس‌شده به هم چسبیده است یا خیر. اگر مواد به هم چسبیده‌اند، کره کافی برای شکل‌گرفتن و ثبات آن در قالب دارید. اگر فکر می‌کنید که خرده‌های کوکی هنوز خیلی خشک هستند، هر بار یک قاشق غذاخوری کره ذوب‌شده به آن اضافه کنید تا به کیفیت دلخواه برسید. با این پیش‌زمینه، اکنون می‌توانید بیسکویت محبوب خود را برای تهیه این دسر در نظر بگیرید. 


تفاوت طرزتهیه چیزکیک فوری درچیست؟

شاید با دیدن نام چیزکیک فوری برایتان این پرسش پیش بیاید که تفاوت آن با بقیه انواع چیست. در کل باید بگوییم که چیزکیک‌ها از دو روش تهیه می‌شوند. انواعی که قسمتی از زمان پختشان در فر است و معمولا تخم‌مرغ دارند و در مقابل انواعی هستند که بدون نیاز به فر تهیه می‌شوند. اگر بخواهیم عنوان چیزکیک فوری را به یکی از این دو گروه اختصاص دهیم، گروه بدون نیاز به فر را باید انتخاب کنیم. 
در واقع برای تهیه چیزکیک فوری ما مرحله پخت در فر را حذف می‌کنیم و در مقابل از مواد اولیه‌ای استفاده می‌کنیم که نیاز به پخت ندارند. با این اوصاف اگر مواد مورد نیاز برای تهیه چیزکیک را در منزل دارید، فقط به زمان کمی برای ترکیب آن‌ها نیاز خواهید داشت. با همین منطق به نظر می‌رسد انتخاب این خوشمزه برای پذیرایی، گزینه‌ای کاملا مناسب است. کافی است تا رسیدن میهمان‌ها چیزکیک را داخل یخچال بگذارید و پس از رسیدن با آرامش کامل، آن را سرو کنید. 

 

 


ایده‌های کافی‌شاپی برای تزیین چیز کیک‌ها

برای تزیین چیز کیک‌ها، تنوع فراوانی خواهید داشت. به همین دلیل و برای داشتن راهکارهایی مناسب که در کمترین زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید،  ایده‌های زیر را برمی‌شمریم:
1. استفاده از ژله‌های مختلف در رنگ‌های متفاوت: از آنجا که زمینه کار شما برای چنین تزیینی بافت سفید چیزکیک است، این روش با زیبایی خاصی خود را نشان می‌دهد. حتی در بسیاری از موارد قادر هستید. از روش‌هایی چون تهیه ژله آبرنگی، ژله دکور و انواع دیگری از ژله‌ها استفاده کنید. 
2. استفاده از میوه‌های گوناگون و متناسب با نوع دسر و فصل: گاهی برای تهیه دسر از میوه‌های فصل استفاده می‌کنید. در این موارد می‌توانید با توجه به این امر، از همان نوع میوه برای تزیین استفاده کنید. این کار را حتی با استفاده از ژله و تهیه ژله دکور با میوه مد نظر هم می‌توانید انجام دهید. 
3. استفاده از رنگ در بافت سفید دسر: گرچند در دستور تهیه مواد لازم ذکر کردیم که می‌توانید از ژله دلخواه استفاده کنید؛ اما لازم است روش استفاده از آن‌ها را هم برای تزیین بدانید. برای این کار کافی است مواد میانی دسر را تقسیم کنید و به هر قسمت ژله‌ای با رنگ متفاوت اضافه کنید. برای پررنگ‌تر شدن آن‌ها هم استفاده از رنگ‌های طبیعی یا رنگ‌های مجاز خوراکی امکان‌پذیر است. 
4. استفاده از پودر کاکائو یا شکلات آب‌شده: پودر کاکائو یا شکلات آب‌شده را هم می‌توانید به مواد میانی دسر اضافه کنید و با ایجاد تفاوت رنگی به دسر خود، نمایی جذاب بدهید و هم می‌توانید برای قسمت رویی کار استفاده کنید. برای رویه کافی است پودر کاکائو را الک کنید یا شکلات آب‌شده را با روش‌های مختلف روی کار بریزید. 
5. استفاده از خامه زده‌شده: اگر به استفاده از خامه زده‌شده تبحر دارید، دسر شما می‌تواند شبیه به کیک تولد شود. 
6. استفاده از انواع شکلات، آب‌نبات، کوکی و موارد مشابه: این راهکار نه‌تنها آسان است؛ بلکه با وجود محصولات مختلف موجود در بازار تنوع خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد. 
7. استفاده از پودر بیسکویت: در زمان تهیه پودر بیسکویت می‌توانید میزانی از آن را برای تزیین نگه دارید و از نتیجه عالی آن لذت ببرید. 

 

مخلص کلام
چیزکیک دسری است که می‌توانید آن را به‌روش‌های مختلف تهیه کنید. گرچه نمونه‌هایی از این دسر در فر پخت می‌شوند و عطروطعم خوبی دارند؛ اما برخی از انواع که تحت عنوان چیزکیک فوری از آن‌ها نام می‌بریم، با سرعت بیشتر و خیلی آسان‌تر آماده می‌شوند. چنین دسرهایی، از گزینه‌های عالی برای خوشحال‌کردن اهالی خانواده، پذیرایی مجلسی و دورهمی‌ها هستند. پس از تهیه نیز، دسر شما هم قابلیت تزیین به‌روش‌های مختلف و هم قابلیت نگهداری خوبی دارد. کافی است مواد مورد نیاز را در منزل داشته باشید تا در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنید. 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(49) 4.2

خوشحال میشویم نظرتان را با ما به اشتراک بزارید

نظرات

فرشته

۳ فروردین ۱۴۰۲

میزان کره ذکر نشده

ادمین

۸ فروردین ۱۴۰۲

ممنون از دقت نظرتون..در دستور طرز تهیه تیرامیسو، مقدار کره به خودتون بستگی داره ولی به به طور متوسط بین 30 تا 50 گرم برای این مقدار تیرامیسو استفاده میشه

Lia

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

عالیه؛

بهادر

۱ شهریور ۱۴۰۲

چیز کیک خیلی سلیقه ای هستش ممنون

ادمین

۴ شهریور ۱۴۰۲

بهادر عزیز، ممنونیم که نظرتون رو برای ما نوشتید، طرز تهیه چیزکیک یخچالی در شیرینی تا یکی از کامل ترین طرز تهیه ها است.

سایه

۱ شهریور ۱۴۰۲

چیز کیک با ژله حتما امتحانش میکنم :)

ادمین

۴ شهریور ۱۴۰۲

سایه عزیز خوشحالیم که نظر خودتونو برای ما نوشتید، طرز تهیه چیز کیک با ژله هم یکی از خوشمزه هاس

فانتوم

۶ شهریور ۱۴۰۲

چیز کیک ژاپنی اصن اصل داستانه

ادمین

۸ شهریور ۱۴۰۲

فانتوم عزیز، چیز کیک یکی از خوشمزه ترین کیک های در سطح جهانی هستش.

ژاله

۷ شهریور ۱۴۰۲

چیز کیک خیلی خوبه واقعا ولی فکر کنم سخته

ادمین

۸ شهریور ۱۴۰۲

ژاله عزیز، ممنونیم که نظر خودتون رو برای ما نوشتید، ما در مجله شیرینی تا تلاش می کنیم تا با ارائه طرز تهیه سریع و ساده، بتونیم به شما در مسیر تهیه کمک کنیم.

فاطمه غلامی

۷ شهریور ۱۴۰۲

چیز کیک خیلی برای ورزشکارا خوبه

ادمین

۸ شهریور ۱۴۰۲

فاطمه عزیز، خوشحالیم که نظرتون رو برای ما نوشتید. تاریخچه مصرف چیز کیک برای اولین بار به المپیک بر میگرده که ورزشکاران برای تامین انرژی ازش استفاده می کردند.

گرجی

۷ شهریور ۱۴۰۲

این چیز کیک خیلی مقاله خوبی بود ممنون

ادمین

۸ شهریور ۱۴۰۲

گرجی عزیز، خوشحالیم که مطلب ما به شما کمک کرده.

بهار

۷ شهریور ۱۴۰۲

چیز کیک دوست ندارم ولی مقالتون کامل بود

ادمین

۸ شهریور ۱۴۰۲

بهار عزیز، خوشحالیم که نظرتون رو برای ما نوشتید. پیشنهاد میکنم تا این طرز تهیه رو یکبار امتحان کنید، نظرتون درباره چیز کیک به طور کامل عوض میشه.

اوشن

۷ شهریور ۱۴۰۲

چیز کیک با خامه خیلی خوشمزه میشه

ادمین

۸ شهریور ۱۴۰۲

اوشن عزیز، ممنونیم بابت ثبت نظر، اما چیز کیک کافی نیست، که بخواییم خامه هم باز بهش اضافه کنیم؟

why me?

۷ شهریور ۱۴۰۲

واقعا چیزکیک یخچالی خیل چسبید ممنون

سیما ساری

۷ شهریور ۱۴۰۲

چیز کیک فقط چیزکیک ژاپنی ممنون

ادمین

۸ شهریور ۱۴۰۲

سیما عزیز، ممنونیم بابت ثبت نظرتون در طرز تهیه چیز کیک

مهدی عامر

۷ شهریور ۱۴۰۲

لطفا طرز تهیه چیز کیک انار هم قرار بدید ممنون

ادمین

۸ شهریور ۱۴۰۲

مهدی عامر عزیز، حتما طرز تهیه چیز کیک انار رو هم در برنامه آموزش خودمون قرار می دیم.

rotterdam

۷ شهریور ۱۴۰۲

لطفا چیز کیک سن سباستین هم قرار بدید

ادمین

۸ شهریور ۱۴۰۲

ممنونیم از ثبت نظر خودتون، حتما آموزش چیز کیک سن سباستین هم در برنامه آموزشی ما قرار میگیره.

پروانه باقري متين

۲۸ شهریور ۱۴۰۲

سلام بسیار عالی بود ممنون

Fatima Isaac

۵ آبان ۱۴۰۲

خیلی مفید ❤️

شبنم غدیری

۲۴ مهر ۱۴۰۲

چیز کیک فقط چیز کیک نیوه ای

G S

۲۴ مهر ۱۴۰۲

ممنون

مهتاب

۲۴ مهر ۱۴۰۲

مرسی کامل بود

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید