طرز تهیه کوکی مخملی قلبی ساده و خوشمزه برای ولنتاین

  • کالری 284 کیلو کالری
  • زمان آماده سازی 15 دقیقه
  • زمان پخت 10 دقیقه
  • کشور آمریکا

این کوکی های مخمل قلبی شکل با چیپس های شکلات سفید و فندق کوکی های نرم و خوشمزه ای هستند. و از آنجایی که به شکل قلب هستند، آنها را به یک هدیه هیجان انگیز برای روز ولنتاین تبدیل می کند. 

آموزش کوکی قلبی

مواد اولیه برای کوکی مخملی قلبی

ردیف نام مواد مقدار
1 آرد همه منظوره 1 و 3/4 فنجان
2 پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری
3 نمک 1/4 قاشق چایخوری
4 بکینگ پودر 1/2 قاشق چایخوری
5 کره آب شده 1/2 فنجان
6 شکر قهوه ای 1/3 فنجان
7 شکر سفید 1/3 فنجان
8 تخم مرغ 2 عدد
9 رنگ خوراکی قرمز ژله ای 2 قاشق چایخوری
10 عصاره وانیل 1 قاشق چایخوری
11 شکلات چیپسی 1/2 فنجان
12 فندوق خرد شده 1/2 فنجان

مواد مورد استفاده در دستور پخت کوکی قرمز مخملی

چیپس های شکلات سفید :  با کوکی های مخملی قرمز ترکیبی عالی هستند. رنگ سفید  را به کوکی قرمز می‌آورد و ترد شیرینی بیشتری به آن اضافه می‌کند.
فندق خرد شده :‌ بهترین ترکیب با چیپس شکلات سفید در یک کوکی است. اگر فندق ندارید، می توانید از گردو استفاده کنید. گردو در کلوچه  طعمی عالی به آن میدهد و  پس از پختن نرم تر می شود.
کره بدون نمک ذوب شده :  بهتر و راحت تر با شکر ترکیب میشود. مطمئن شوید که از کره بدون نمک استفاده می کنید.
شکر قهوه ای :‌ کوکی ها را نرم  می کند. اگر ترجیح می دهید شیرینی را  ترد بخورید، از شکر گرانول سفید استفاده کنید.
شکر سفید :  لبه‌های آن را ترد تر می‌کند و شکل کوکی را به خوبی حفظ می‌کند.
آرد همه منظوره :  من از آرد همه منظوره خوب الک شده استفاده کردم. الک کردن آرد همیشه شیرینی ها را نرم تر می کند. اگر از رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی می کنید، می توانید از همان مقدار آرد بدون گلوتن استفاده کنید.
پودر کاکائو طبیعی شیرین نشده :  به تقویت رنگ قرمز در کوکی ها کمک می کند. از پودر کاکائو فرآوری شده هلندی یا هر پودر کاکائو تیره ای که در براونی استفاده می شود استفاده نکنید، زیرا این کار باعث می شود کوکی های شما قهوه ای شوند، نه قرمز. اگر نمی‌خواهید از پودر کاکائو استفاده کنید یا آن را در دسترس ندارید، می‌توانید به سادگی آن را جایگزین آرد همه‌کاره کنید، اما رنگ قرمز کوکی‌ها ممکن است چندان زنده نباشد.
نمک :  در شیرینی برای افزایش طعم استفاده می شود.
جوش شیرین :  یک عامل تخمیر کننده ضروری است که به پف کردن شیرینی کمک می کند.
بیکینگ پودر :  کمک می کند تا شیرینی پف کند و بافتی پف دار داشته باشد.
تخم مرغ :  به کوکی های مخملی قرمز ساختار و طعم می بخشد. از تخم مرغ کامل با دمای اتاق استفاده کنید.
رنگ خوراکی قرمز :  توصیه می‌کنیم از رنگ‌های خوراکی مبتنی بر ژل برای رنگ‌های زنده‌تر استفاده کنید. 
 

طرز تهیه کوکی های قرمز مخملی قلبی

  1. با اندازه گیری مواد خشک شروع کنید. من از لیوان و قاشق استفاده می کنم، اما می توانید با ترازوی دیجیتال آشپزخانه هم اندازه بگیرید. در یک کاسه متوسط، آرد همه منظوره، پودر کاکائو، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. 
  2. در یک کاسه بزرگ دیگر، کره ذوب شده، هر دو شکر (قهوه ای و سفید) را اضافه کنید و ترکیب کنید تا مخلوط شوند. دو عدد تخم مرغ بزرگ را اضافه کرده و با همزن آنها را ترکیب کنید. عصاره وانیل و رنگ ژل خوراکی قرمز را اضافه کنید. و مجددا  آن ها را با همزن مخلوط کنید.آموزش کوکی قلبی
  3. مخلوط مواد خشک را بردارید و در دو مرحله به مخلوط مایع اضافه کنید. آن را با یک لیسک  به آرامی مخلوط کنید. چیپس های شکلات سفید و فندق خرد شده را اضافه و مخلوط کنید. طرز تهیه کوکی مخملیکوکی مخملی قلبی
  4. کاسه  را با فویل بپوشانید و حداقل 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. 
  5. فر را با دمای 350 فارنهایت / 177 درجه سانتیگراد گرم کنید و ورق روغنی نچسب را آماده کنید. خمیر کوکی ها را با اسکوپ بیسکویت (60 میلی لیتر یا 4 قاشق غذاخوری بزرگ) بریزید، یا 12 گلوله خمیر کوکی را با ترازوی دیجیتال آشپزخانه اندازه بگیرید (هر کدام تقریباً 60 تا 65 گرم). قالب قلبی کوکی را روی ورق نچسب قرار دهید. یک گلوله از خمیر کوکی رول کنید و داخل قالب کوکی قلبی قرار دهید. آن را به آرامی داخل قالب بکوبید تا خمیر کاملاً به شکل قالب شود. قالب کوکی را بردارید و این کار را تکرار کنید تا 12 کوکی قلبی به دست آورید. بین کوکی ها روی صفحه کوکی نچسب فاصله بگذارید، حدود 3 سانتی متر کافی است، زیرا کوکی ها زیاد پخش نمی شوند.
  6. کوکی ها را به مدت 9 دقیقه در فر (طبقه وسط) بپزید. برای کوکی‌های نرم‌تر، 8 دقیقه، برای کوکی‌های ترد، 10 تا 12 دقیقه بپزید.
  7. کوکی ها را از فر بیرون بیاورید و تکه های شکلات سفید را روی کوکی ها اضافه کنید. و اجازه دهید تا کوکی ها خنک شوند. کوکی قلبی

پرسش‌های متداول و نکات برای تهیه کوکی‌های مخملی قلبی

  1. مطمئن شوید که همه مواد در دمای اتاق هستند. به جز اینکه کره باید ذوب شود تا قندها به خوبی ترکیب شوند.
  2. خمیر را حداقل 30 دقیقه سرد کنید. هیچ نکته ای مهمتر از این نکته تخصصی نیست. خمیر کوکی خنک شده زیاد در فر پخش نمی شود و کوکی قرمز مخملی شکل خود را حفظ می کند.
  3. کوکی های مخملی قرمز را به یک اندازه و شکل درست کنید. خمیر کوکی را هنگام جدا کردن با ترازوی آشپزخانه وزن کنید یا از قاشق بیسکویت استفاده کنید. کوکی‌های هم اندازه و هم شکل یکنواخت‌تر پخته می‌شوند، و می‌خواهید از پختن بیش از حد برخی از کوکی‌ها در حالی که برخی دیگر کمتر پخته شوند، جلوگیری کنید.
  4. بعد از پخت تکه های شکلات سفید بیشتری اضافه کنید. مقداری شکلات چیپسی سفید یا تکه های شکلات اضافی را روی هر کوکی پخته شده بریزید.

چگونه کوکی های مخملی قرمز را بیشتر قرمز کنیم؟

  • از رنگ ژله ای خوراکی قرمز استفاده کنید. از رنگ قرمز مایع در فروشگاه مواد غذایی استفاده نکنید. رنگ خوراکی قرمز آنها واقعا قرمز نیست، بیشتر مایل به بنفش است و  رنگ مایع قوام خمیر کوکی  را تغییر می دهد.
  • مقدار پودر کاکائو شیرین نشده در این دستور  در به دست آوردن  رنگ قرمز روشن خوب کمک میکند. اگر کوکی‌های شما بیشتر قهوه‌ای می‌شوند، ممکن است شیرینی‌ها را خیلی طولانی پخته باشید یا پودر کاکائو خیلی تیره باشد. در این صورت پودر کاکائو را حذف کرده و به همان میزان از آرد همه منظوره استفاده کنید. اگر باز هم کمک نکرد، 1/2 قاشق چایخوری ژل غذای قرمز اضافی اضافه کنید.

آیا می توانم کوکی قرمز مخملی را از قبل آماده کنم؟

بله، می‌توانید خمیر کوکی‌ها را آماده کنید، آن‌ها را به قلب‌های کوکی تقسیم کرده و فریز کنید. سپس، هر زمان که برای پخت شیرینی ها آماده بودید، آنها را روی ورق های روغتی قرار دهید و آن را بپزید. یک یا دو دقیقه اضافی برای پخت در نظر بگیرید.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(2) 5

خوشحال میشویم نظرتان را با ما به اشتراک بزارید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید