10تا از گران قیمت ترین شکلات های دنیا

شکلات محبوب ترین دسر دنیاست.نه تنها هزاران سال است که وجود داشته، بلکه تنوع استفاده از آن، شکلات را به یکی از محبوب ترین دسرها تبدیل کرده است. شکلات هم بسیار خوشمزه است و هم انواع مختلف آن می تواند روی سلامتی تاثیر مثبت داشته باشد.در این مقاله با ما همراه شوید تا با گرانترین شکلات های دنیا آشنا شوید.
قیمت شکلات بسته به نوع آن و برندی که آن را تولید کرده است، بسیار متفاوت است. شاید شما به عنوان یک عاشق شکلات حاضر باشید هر مبلغی خرج کنید، اما می دانید این مبلغ چقدر خواهد بود؟!

لیست 10 گرانترین شکلات های جهان

 

10. Vosges Haut Chocolat

گران-ترین-شکلات-Vosges-Haut
شرکت شکلات  Vosges Haut Chocolat واقع در شیکاگو امریکا متعلق به کاترینا مارکف (Katrina Markoff) است. مارکف با افزودن مواد غیرمعمول که اکثر مردم آن ها را با شکلات مرتبط نمی دانند ، طعم های فوق العاده بی نظیری ایجاد کرده است. مانند بیکن و فلفل قرمز مکزیکی. او همچنین دارچین ، زنجبیل ، دانه کنجد سیاه و نخود فرنگی را درون شکلات خود قرار داده است تا مواردی مانند  شکلات قرمز آتش و شکلات گلابی سیاه را تولید کند. شما همچنین می توانید نوار بیکن شکلات شیری را انتخاب کنید.مارکوف تنها کسی است که انتخاب می کند شکلات به چه چیزی تبدیل شود و تمام خلاقیت های وی در تولید شکلات کاملا انحصاری بوده و به زیبایی طراحی شده است. شکلات های این برند از 90 دلار شروع می شوند. در این لیست شرکت شکلات Vosges Haut در اخرین رتیه گران قیمت ترین شکلات دنیا قرار میگیرد.


9. Amedei Porcelana

شکلات-گران-قیمت-Amedei-Porcelana
نام پرسلانا به دلیل این حقیقت است که دانه های کاکائو مورد استفاده در این شکلات ها از نظر ژنتیکی به دلیل وجود کرایلو خالص، رنگ شفافی دارند. این دانه ها در ونزوئلا یافت می شوند. این شکلات جوایز مختلفی از جمله بهترین نوار شکلات تیره ، بهترین لوبیا کاکائو برای افتخارات و جایزه لوبیای کاکائو طلایی را به خود اختصاص داده است. شکلات های Amedei Porcelana با قیمت 90 دلار به فروش می رسند و یک تجربه منحصر به فرد را برای شما رقم می زنند.


8. گراند کرو توسط پیر مارکولینی (Grand Cru)

شکلات-گران-قیمت-Amedei-Porcelana
پیر مارکولینی ، سازنده شکلاتهای لذیذ بلژیکی ، تنها از بهترین و با کیفیت ترین دانه های کاکائو از کشورهای برتر تولید کننده لوبیای کاکائو استفاده می کند. ونزوئلا ، ماداگاسکار ، مکزیک و اکوادور. اصلی ترین روشی که وی برای تهیه شکلاتهای خود به کار می برد ، طعم دادن شکلات ها با وانیل اما به گونه ای خاص است، که شکلات های او به عنوان نوآورانه ترین و دلپذیرترین به شمار می آیند. او بخاطر خلاقیت های خود ، که بسیار دقیق برای خوش طعم ترین تجربه شکلات آماده شده اند ، تحسین زیادی کسب کرده است. این شکلات ها با قیمت  102.50 دلار به فروش می رسند.


7. شکلات Richart

شکلات-گران-قیمت-ریچارت
یکی دیگر از سازندگان شکلات که از ترکیب طعم ها و مواد بی نظیر منحصر به فرد برای ایجاد برخی از جالب ترین طعم ها و سلیقه های شکلات استفاده می کند ، ریچارت است. شکلات های ریچارت تجربه ای از ترکیبات گیاهی ، میوه ای ، گل ها ، ادویه ها و مرکبات را ایجاد می کنند ،که آب دهان شما را راه می اندازد. ریچارت لوبیای کاکائو خود را از ونزوئلا ، ماداگاسکار و هائیتی ، تولید کنندگان برتر لوبیا کاکائو بدست می آورد.

6. مجموعه Aficionado توسط خانه گراور

شکلات-گران-قیمت-Aficionado’s
این شرکت تولید کننده شکلات در سوئیس قرار دارد و دلیل شهرت آن این است که با خوردن شکلات های آن طعمی ماندگار در ذهن شما باقی می گذارد. این شکلات ها با 14 طعم مختلف از بهترین مواد تشکیل دهنده و برای سلایق مختلف تولید می شوند. برخی از این مواد تشکیل دهنده عبارتند از چای Matcha ژاپنی، گرده زنبور عسل فرانسوی و آنیس استار ترکی.شما می توانید این شکلات خوشمزه House Grauer را با 210 دلار امتحان کنید.


5. ترافل های سیاه Amedei Toscano در جعبه شکلات سوارووسکی 

گران-ترین-ترافل-دنیا

از مدتها قبل ترافل ها به عنوان لوکس ترین خوشمزه در دنیا شناخته شده اند. آنها گران قیمت و مورد توجه سرآشپز های معروف دنیا هستند. Amedei Toscano Black با ترکیب سه عنصر لاکچری تبدیل به زیبا ترین و خوشمزه ترین ترافل دنیا شده اند. آنها از ترکیب Armand de Brignac ، طلا یکی از گران ترین مواد معدنی دنیا و کریستال های لوکس و گران قیمت Swarovski در کنار هم بدست می آیند.این شکلات های نادر در فروشگاه نایتسبرج لندن در یک جعبه چشمگیر با قیمت 294 دلار به فروش می رسند.


4- شکلات با طلای خوراکی DeLafee

شکلات-گران-قیمت-DeLafee
آیا تا به حال به خوردن طلا فکر کرده اید؟ این شکلات ها از طلای خوراکی ساخته شده اند. شرکت شکلات سوئیس دانه های کاکائو خود را از یکی از بهترین تولید کنندگان لوبیا کاکائو در اکوادور برای تولید برخی از گران ترین شکلات های دنیا دریافت می کند ، سپس آنها را با تکه های طلای خوراکی تزئین می کند. این شکلات ها بسیار لوکس هستند.آنها با قیمت 508 دلار به فروش می رسند و همین امر آنها را به یکی از گران ترین شکلات های دنیا تبدیل کرده است.


3. شکلات لو گراند لوئیز شانزدهم توسط دباو و گالایس

شکلات-گران-قیمت-دنیا
این شرکت در سال 1800 توسط Sulpice Debauve ایجاد شد. بیست و سه سال بعد ، خواهرزاده اش آنتوان گالایس (Antoine Gallais) در کار تولید شکلات به وی پیوست و آنها با هم آن را به شرکتی تبدیل کردند که امتیاز تولید شکلات برای افراد سلطنتی از جمله ناپلئون و دیگر پادشاهان فرانسوی را داشت. بزرگترین فروش این شرکت، شکلات های تلخ است که دارای 99٪ کاکائو است ،که مقدار زیادی است و شکلات هایی سرشار از کاکائو را به وجود می آورد. این شکلات ها با قیمت 900 دلار به فروش می رسند.

2. شکلات طلایی Wispa توسط Cadbury

شکلات-گران-قیمت-کدبری

Cadbury یکی از مشهورترین شرکت های شکلات سازی در دنیا است، آنها یک شکلات طلایی به نام  Wispa تولید کرده اند، یک شکلات لوکس که در ورقه طلای خوراکی پیچیده شده است. این شرکت بریتانیایی سالها پیش این محصول را به بازار عرضه کرده بود و تصمیم گرفت با رونمایی مجدد، آن را جذاب تر و پر زرق و برق تر کند. این شکلات های طلا دومین شکلات گران قیمت هستند و با قیمت 1600 دلار به فروش می رسند. اگر توانایی خرید آن را داشته باشید ، حتما خوردن آن ارزشش را دارد.


1. شکلات ترافلی Chocopologie توسط Fritz Knipschildt

گران-قیمت-ترین-شکلات-دنیا

سر آشپز معروف دانمارکی Fritz Knipschildt شرکت شکلات سازی خود به نام Knipschildt Chocolatier را در سال 1999 افتتاح کرد. Knipschildt  ترافل La Madeline  که حاوی 70 درصد شکلات تلخ و وانیل بود تولید کرد. او روغن ترافل ، شکر و خامه سنگین را اضافه می کند تا شکلاتی بی نظیر ، یکدست و غنی از ترکیب شکلات که همیشه طعم آن را به یاد خواهید داشت ، تهیه کند. تنها نکته این است که این شکلات به اندازه ای لوکس و گران قیمت است که فقط نمی توانید وارد  فروشگاه شده و آن را خریداری کنید. برای اینکه طعم خوب این شکلات حفظ شود، شما باید آن ها را در طی 7 روز پس از خرید ، بخورید، با این حال ، Knipschildt می داند که بیشتر افراد در طی چند ساعت اول آن را تمام می کنند. این ها گران ترین شکلات دنیا هستند و به قیمت 2600 دلار فروخته می شوند. اولین رتبه در بین گران قیمت ترین شکلات دنیا به  شکلات ترافلی تعلق میگیرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(26) 4.5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظرات

  • ممنوووووون ❤️❤️❤️❤️

  • ممنون توضیحات شما مفیدبود

  • ممنون مطالبتون مفید بود

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید