برچسب ها

شکلات گیلیان (Guylian)

شکلات گیلیان (Guylian)

گیلیان یک شرکت شکلات بلژیکی است که در سال 1960 توسط Guy Foubert تاسیس شد. شاید بیشترین شهرت شکلات ها به این دلیل است که به شکل صدف های دریایی هستند که با پرلین های متنوع پر شده اند. این شکلات ها دست ساز بوده و فوق العاده خوشمزه و منحصر به فرد هستند.

تاریخچه گیلیان Guylian  

شکلات های گایلیان

نام گیلیان (Guylian) برگرفته از ترکیب اول نام های بنیانگذار شرکت و همسرش Lilian است. شرکت در سال 1960 با ازدواج Guy  و Lilian تاسیس شد. آنها تولیدی کوچکی خارج از خانه خود را اداره می کردند و به فروشگاه های محلی ترافل و پرلین می فروختند. با گسترش کسب و کارشان، Guy  به فکر ساخت شکلات هایی به شکل صدف های دریایی افتاد. این شکلات ها بصورت جداگانه از سایر شکلات های شرکت ساخته می شدند.این شرکت در سال 1988 با افتتاح کارخانه ای در Sint-Niklaas گسترش یافت. شیرینی پزی Lotte در سال 2008، گیلیان را خرید.

پروژه ی صدف های گیلیان Guylian

از سال 1999 ، شکلات های گیلیان حامی پروژه صدف های دریایی شد، در سال 1996، سازمانی برای کمک به  اسب دریایی و سایر آبزیان که به دلیل مداخلات انسانی مانند نابودی زیستگاه بومی آبزیان و صید و وسایل گسترده ماهیگیری تهدید می شوند، تاسیس شد. 
هر ساله بیش از 25 میلیون صدف دریایی، در بازارهای جهانی معامله می شوند. هر بار که یک جعبه از شکلات های بلژیکی گیلیان خریده می شود، بخشی از سود فروش آن برای حمایت از پروژه صدف های دریایی تخصیص می یابد.

شکلات گیلیان Guylian 

شکلات گیلیان در انواع طعم های خوشمزه در دسترس است.

شکلات صدفی بلژیکی گیلیان

شکلات های اصیل صدف دریایی Guylian که به شهرت آن کمک کرده اند، ترکیبی ازشیر،کره کاکائو، شکلات تلخ  یا شکلات سفید است که با فندق و بادام برشته و خوشمزه پر شده اند.
شکلات های جعبه ای گیلیان یکی از شکلات های گران قیمت و برتر در جهان است که در سراسر آسیا، اروپا، استرالیا و امریکا فروخته می شود. تمام شکلات های برند گیلیان در Sint-Niklaas بلژیک ساخته می شوند و روزانه نزدیک 75 تن شکلات تولید می شود.

اسب های دریایی گیلیان Guylian

شکلات های اسب دریایی  محبوب ترین و پرطرفدار ترین در بین شکلات های دریایی هستند. پوسته خارجی آن شکلات تلخ است که با کرم شکلات سفید و توت فرنگی پر شده است.

Guylian Opus 

Opus Guylian مجموعه ای از انواع شکلات های خوب بلژیکی است که با انواع مختلفی از طعم های عالی مانند کرم پرتقال ، کرم کاپوچینو ، موس شکلات و برخی طعم های دیگر پر شده است.

ترافل های گیلیان Guylian

ترافل های فوق العاده خوشمزه از شیر و شکلات های سفید و تیره تهیه شده که با شیرشکلات پر شده اند.

شکلات میله ای گیلیان Guylian

شکلات های میله ای گیلیان را در دسته های مختلف می توان خرید، دسته بدون شکر که با طعم شکلات تلخ و شیر شکلات در دسترس است. دسته دیگر صدف های ساخته شده از کرم شکلات شیری است که با فندق پر شده اند.

مسابقه عکاسی صدف های دریایی از سراسر دنیا

مسابقه عکاسی شکلات گایلیان

اگر به عکاسی و دنیای زیر آب علاقه مندید، شکلات گیلیان خبر خوبی برای شما دارد. هر دو سال یکبار مسابقه ای برگزار می شود و در آن بهترین عکس ها و فیلم ها از عکاسان زیر آب در مسابقه شرکت داده می شوند. پروژه صدف دریایی و NELOS غواصان را از سراسر دنیا جمع می کند. این مسابقه با موضوعیت افزایش آگاهی در مورد صدف های دریایی، زیستگاه آنها و تهدیداتی که با آن روبرو هستند، برگزار می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(8) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید