فرمت جدید نمایشگاه prosweets cologne

سازمان دهندگان ProSweets Cologne 2023 - Special Edition، اعلام کرده اند که به دلیل تقاضای شدید غرفه دارانی که می خواهند در قالب ویژه امسال شرکت کنند، مساحت نمایشگاه را افزایش می دهند.

عرضه‌کنندگان صنعت بین‌المللی شیرینی و شکلات در ماه آوریل در کلن گرد هم می‌آیند تا برای اولین بار در یک رویداد مرکزی در قلب نمایشگاه ISM، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های بین‌المللی تجارت بین‌المللی شیرینی، به صورت مشترک شرکت کنند.
سازمان دهندگان گفتند که لیست غرفه داران ProSweets Cologne تمام بخش های اصلی صنعت، از مواد و ماشین آلات بسته بندی، کارخانه ها و اتوماسیون، تا ایمنی مواد غذایی و تجهیزات عملیاتی و کمکی را در بر می گیرد . تقاضای شدید برای شرکت در این قالب ویژه باعث شده است که منطقه برنامه ریزی شده اولیه، چندین بار گسترش یابد.

نمایشگاه-پرو-سوویت-فرمت-جدید

به این ترتیب، در آوریل 2023، حدود 115 شرکت از 22 کشور جهان در مهمترین پلتفرم تجاری و ارتباطی بخش تامین کننده صنعت شیرینی و شکلات، از جمله رهبران بازار بین المللی و تامین کنندگان تخصصی کوچکتر و متوسط، حضور خواهند داشت. 
اکثر غرفه داران از کشورهای اروپایی مانند بلژیک، آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا، هلند، اتریش و لهستان آمده اند. اما کشورهایی مانند آمریکا، لبنان و ترکیه نیز در میان غرفه داران حضور دارند. 
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید