محصول جذاب شکلات هرشی برای ولنتاین!

Hershey جشن‌های 2023 خود را به شیوه‌ای شیرین، با راه اندازی خط تولید مجموعه‌ای از خوراکی‌های جدید و شکلات های قدیمی و محبوب خود برای روز ولنتاین و عید پاک برگزار می‌کند.

مجموعه‌های روز ولنتاین آن شامل بسته های قلب شکلاتی شیری Hershey، توت‌فرنگی آغشته به شکلات Hershey's Kisses، کارامل‌های خامه‌ای رولو، و جعبه کادویی به شکل فنجان است که مطمئناً حال و هوای شما را تغییر می دهند و شما را به وجد می آورند. علاقه مندان هرشی همچنین خواستار بازگشت شکلات های محبوب مانند جعبه شکلاتی شکلات شیری Hershey's Kisses و قلب کره بادام زمینی Reese هستند.

برایان جونز، مدیر ارشد برند، در شرکت هرشی، گفت: «روز ولنتاین زمان مناسبی برای جشن گرفتن با دوستان و عزیزان است و با هدیه دادن خوراکی‌های مورد علاقه‌شان نشان می‌دهیم که چقدر به آنها اهمیت می‌دهیم و برای ما مهم هستند». ما خوشحالیم که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنیم عشق خود را به دیگران در روز ولنتاین از طریق هدیه دادن محصولات کلاسیک مانند Reese's و Rolo و همچنین محصولات جدیدمان مانند Hershey's KISSES، ابراز کنند.
هرشی همچنین محصولات جدیدی  مانند مینی تخم مرغ های شکلاتی تیره کادبری رویال و خرگوش های های کره بادام زمینی ریس را برای مراسمات و هدایای عید پاک در نظر گرفته است.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(1) 5

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید