کوکی کرانچی ام اند امز مارس وریگلی

مارس وریگلی، محصول جدید خود را با عنوان کوکی کرانچی ام اند امز، راه اندازی خواهد کرد.

برند مارس وریگلی ، محصول کوکی جدید خود را در بهار سال آینده راه اندازی خواهد کرد. این کوکی ام اند ام که کاملا ترد و خوشمزه است، از یک مغز شکلاتی شیری خوشمزه تشکیل شده که در پوششی از کوکی خوشمزه با شکلات های رنگارنگ معروف M & M'S قرار گرفته است. این کوکی های خوشمزه که با شکلات های ام اند ام تهیه می شود، ترکیبی از دو محصول دوست داشتنی و معروف مارس است؛ کوکی شکلاتی و شکلات های رنگی ام اند ام. 

مارس با هدف رضایت مندی بیشتر مشتریان خود و انتقال حس نوستالژیک از محصولات معروف به مشتریان قدیمی و ثابت خود، در یک طرح جدید، اقدام به ترکیب این دو محصول کرده است تا در بهار سال آینده یک هدیه جذاب و خوشمزه به طرفداران خود داده باشد.

آلیسون میازگا بدریک، مدیر ارشد مارس وریگلی، می گوید: "برند M & M'S دارای سابقه طولانی در توسعه نوآوری با الهام از غذاهای شیرین و خوشمزه مورد علاقه مصرف کنندگان است. تمرکز ما بر توسعه نوآوری، مطابق با ترجیحات مصرف کنندگان و تمایل آن ها به تنوع، به ما کمک می کند تا اینبار در تولید یک محصول جدید، با قرار دادن بافت ترد در مرکز آبنبات های شکلاتی مورد علاقه خود، لحظات بهتری را برای طرفداران خود رقم بزنیم. "

مارس وریگلی، با رونمایی از این محصول نشان داده است که همچنان برای سال آینده خود برنامه دارد تا محصولات جدید و متنوعی تولید کند. M & M'S یک نام تجاری برجسته در مجموعه کارخانه Mars Wrigley است که امسال با محصولات جدیدی مانند M & M'S MIX و شکلات اسنوبال پرتزل ام اند امز (محصولی جدید برای فصل تعطیلات امسال) و با افتتاح جدیدترین فروشگاه ام اند ام در اوایل امسال در Mall of America، هشتادمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. 

M & M'S Crunchy Cookie در سراسر کشور، از مارس 2022، در دسترس مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید