خمیر کوکی آماده جدید دویلیشز

برند دویلیشز، از عرضه خمیر کوکی آماده جدید خود خبر داد.

برند Doughlicious، تولید کننده خمیر آماده انواع شیرینی و کوکی های میان وعده، این بار از تولید و عرضه خمیر کوکی های خود خبر داد که از دستور تغییر یافته خمیرهای قبلی خود تهیه شده است. در حقیقت این خمیر کوکی با کمی تغییر نسبت به خمیر های آماده این برند به دست آمده است که در آن میزان شکر کاهش یافته است.

این خمیر میان وعده با هدف ایجاد خمیرهای میان وعده برای تهیه شیرینی های ارگانیک و سالم تهیه شده است، تا در زمانی که به یک خوراکی شیرین احتیاج داشتید، بتوانید یک شیرینی کاملا سالم را به سرعت تهیه و مصرف کنید. مجموعه جدید خمیر کوکی Snackable که قبلاً به عنوان Lite Bites شناخته می شد، شامل طعم های دلخواه مانند کاکائو، شکلات پرتقالی، چیپس شکلات، کرامبل سیب و لیمو و تمشک و همچنین طعم کاملاً جدیدی است: شکلات نعناعی.

کوکی Snackable که به عنوان یک میان وعده سالم برای هوس خوردن شیرینی تولید شده است، کاملاً طبیعی است، سرشار از فیبر، ارگانیک، گیاهی و بدون گلوتن است و همچنین به طور متوسط ​​47٪ شکر کمتری نسبت به خمیر کوکی سایر برندها ارائه می دهد و آن را سالم تر می کند. این خمیر یک انتخاب مناسب برای مبارزه با مشکل قند خون است.

این محصول ساخت انگلستان، در هر بسته 56 گرمی، حاوی 7*8 گرم توپ کوکی آماده برای خوردن است و می توان مجدداً از آن در طول روز استفاده کرد و آن ها را به یک غذای خوشمزه آسان و قابل حمل تبدیل کرد.

خمیر کوکی Snackable برای خرید از وب سایت www.doughlicious.co.uk در دسترس است و در Whole Foods ،Planet Organic و Selfridges یافت می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید