رونمایی از کوکی اورئو(Oreo) با طرح پرنسس پیچ در بازی سوپر ماریو

نینتندو (Nintendo) و اورئو(Oreo) بار دیگر با یکدیگر همکاری کردند، اما اینبار برای تولید کوکی هایی با تم پرنسس پیچ (Princess Peach) یکی از شخصیت های بازی سوپرماریو. دنیای کوکی ها و بازی ها پیش از این هم  در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، مثلا در سال 2021 کوکی های اورئو با تم بازی پوکِمون برای مدت محدود عرضه شده بود. در این میان به خاطر محبوبیت زیاد کلکسیون های پوکِمون، خیلی زود افراد سودجو شروع به فروش نسخه های کمیاب اورئو به صورت آنلاین و با قیمت بالا کردند.

کوکی-اوريو-با-طرح-پرنسس-پیچ

به خاطر موفقیت تبلیغات پوکِمون، نینتندو همکاری جدیدی را امسال با اورئو آغاز کرد. این همکاری با شخصیت معروف ژاپنی سوپر ماریو آغاز شد و با شخصیت های Luigi، Bowser، Toad، Yoshi و حتی خود سوپر ماریو ادامه یافت. در میان این شخصیت ها جای یک نفر خالی بود، که در تبلیغات اورئو و نینتندو گفت میشد که پرنسس پیچ بار دیگر توسط nefarious Bowser ربوده شده است.
و در نهایت در آخرین اعلامیه، شرکت های نینتندو و اورئو اعلام کردند که پرنسس صورتی پوشِ منطقه ی قارچ ها، خط تولید اختصاصی و ویژه خود را خواهد داشت. پک ویژه پرنسس پیچ تنها به 5000 نفر از طرفدار خوش شانس طی یک مسابقه تعلق می گیرد. این پک حاوی 4 کوکی منحصر به فرد اورئو است که با شکلات سفید پوشیده شده و روی آن ترافل رنگی پاشیده شده است. این کوکی ها دارای طرح خود پرنسس پیچ، قلعه قارچی معروفش و تاج پرنسس هستند. البته هنوز مشخص نیست مسابقه ای که از آن یاد شده کی برگزار خواهد شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید