عرضه چای سرد لیپتون(Lipton) در بسته بندی قوطی چندتایی

برند لیپتون برای رشد فروش خانگی، محصولاتش را در بسته بندی چندتایی عرضه می کند. لیپتون نوشیدنی چای سرد خود با طعم های هلو و لیمو را در قوطی های 330 میلی لیتری در بسته بندی 6 تایی عرضه می کند تا میزان فروش خود برای مصارف خانگی را افزایش دهد.
 

لیپتون بر اساس تحقیقات انجام شده، این موقعیت را شناسایی کرده و دریافته که مهیا کردن بسته بندی مناسب برای مصارف خانگی، فرصت فروش را به اندازه 3.1 میلیون افزایش میدهد، زیرا به خاطر افزایش دورکاری نیاز به بسته بندی چندتایی به سرعت در حال رشد است.

لیپتون چای سرد قوطی

این مساله به دلیل این است که مصرف کنندگان متوجه شده اند قوطی ها، مزایای بیشتری نسبت به بطری برای آنها دارد، مثلا قوطی ها نوشیدنی را برای مدت بیشتری خنک نگه می دارند و حمل آنها در موقعیت های مختلف راحت تر است.
توسعه نوشیدنی ها در قوطی توسط لیپتون به این دلیل است که لیپتون برند شماره یک برتیانیای کبیر در تولید نوشیدنی آماده با ارزش 58 میلیون پوند است. در حال حاضر این برند از نظر ارزش 46% سریعتر از بازار رشد می کند. شرکت بریتویک Britvic  از این اقدام لیپتون برای بازاریابی در فضای باز و آنلاین به اندازه فروش نمونه حمایت خواهد کرد.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید