ManiLife کره بادام درختی را معرفی می کند

برند کره بادام‌ درختی ManiLife قرار است با پرده‌برداری از طیف کاملاً جدیدی از کره‌های بادام با منبع پایدار و دسته‌ای کوچک، سبد خود را گسترش دهد.
این برند با مزارع مستقل در پرتغال برای برداشت بادام در آخرین طیف محصولات خود همکاری کرده است.
با انتخاب پرتغال به عنوان منبع، این برند نه تنها فاصله های زمینی و دریایی را به یک سوم کاهش می دهد، بلکه از روش های کشاورزی پیشرفته نیز سود می برد که با استفاده از بادام پرتغالی 23 درصد آب کمتر در مقایسه با همتایان کالیفرنیایی خود مصرف می شود، که در حال حاضر هم در سطح جهانی و هم در بازارهای انگلستان تسلط دارند. 

به همین دلیل، ManiLife معتقد است که پایدارترین کره بادام در بریتانیا نیز خواهد بود. Mintel گزارش می دهد که خریداران به دنبال محصولات پایدارتر هستند، به طوری که از هر پنج خریدار چهار نفر عمداً محصولاتی با ادعای پایداری انتخاب می کنند.
استو مک‌دونالد، بنیانگذار ManiLife، می‌گوید: «ما سال‌ها صرف چشیدن انواع بی‌شماری از بادام‌ها از سرتاسر جهان کردیم، بنابراین خوشحالی واقعی بود که خوشمزه‌ترین بادام‌هایی که می‌توانیم پیدا کنیم توسط خانواده‌ای دوست‌داشتنی درست در کنار ما  و در خانه ما کشور پرتغال پرورش داده شده است. 
کره بادام مانی لایف، به دو صورت صاف و ترد موجود است، از 5 فوریه در خرده فروشی های سراسر کشور و از طریق وب سایت ManiLife در دسترس خواهد بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید