پروژه دستیابی هرشی به انرژی خورشیدی

هرشی دستیابی به انرژی پاک را از طریق دو پروژه انرژی خورشیدی دنبال می کند.
کمپانی برای ساخت نیروگاه خورشیدی NC، انرژی را از پروژه خورشیدی تگزاس خریداری کرد.
شرکت Hershey، که در زمینه تولید انواع شیرینی و شکلات شناخته شده است، در حال انجام دو مشارکت جدید برای توسعه پروژه های خورشیدی در ایالات متحده است زیرا قصد دارد فعالیت های خود را به سمت استفاده از انرژی های پاک و تجدیدپذیرهدایت کند.
برای اولین پروژه، واقع در کامدن کارولینای شمالی، هرشی توافق نامه خرید برق 15 ساله (PPA) منعقد کرده است که امکان تأمین مالی و ساخت اولین مزرعه خورشیدی در مقیاس سودمند شرکت را فراهم می کند. این مزرعه، توسط توسعه دهنده انرژی های تجدیدپذیر جهانی، BayWa r.e، توسعه داده خواهد شد.
پروژه کارولینای شمالی پس از اتمام، میزان انتشار CO2 را به مقدار 32،025 متر در سال کاهش می دهد. انرژی تولیدی نیز معادل است با میزان انرژی که برای رانندگی بیش از 80 میلیون مایل با اتومبیل سواری متوسط یا شارژ نزدیک به 3.9 میلیارد تلفن هوشمند، لازم است. انتظار می رود ساخت مزرعه خورشیدی جدید در اواخر ماه ژوئیه به پایان برسد.
علاوه بر این، هرشی توافق نامه خرید انرژی خورشیدی (PPA) را با National Grid Renewables به مبلغ 50 مگاوات (MWac) از پروژه اصیل (Noble) که قبلاً اعلام شده بود، امضا کرده است که هم اکنون در منطقه دنتون تگزاس در دست ساخت است. قرارداد خورشیدی هرشی، تولید انرژی حدود 118000 مگاوات ساعت در سال را تشکیل می دهد، که باعث کاهش تقریباً 83،625 متر انتشار CO2 در سال می شود؛ معادل رانندگی 210 میلیون مایل با اتومبیل سواری متوسط یا شارژ بیش از 10 میلیارد تلفن هوشمند.
سرمایه گذاری بر روی انرژی های تجدیدپذیر و پروژه های بهره وری انرژی، یکی از محورهای اصلی هرشی، برای دستیابی به هدف خود برای کاهش بیش از 50 درصد انتشار CO2 تا سال 2030 است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید