Tony’s Chocolonely سهام شریک تولید طولانی مدت خود را خریداری می کند

شرکت می گوید که این مالکیت، امکان انعطاف پذیری بیشتر و نوآوری سریعتر را فراهم می کند.
 Tony’s Chocolonely دو بخش Althaea NV و De Laet International NV را خریداری کرده و کارخانه شکلات سازی Althaea-De Laet Int را تشکیل داده است.
مشاغل خانوادگی، شریک طولانی مدت و کارخانه شکلات سازی تونی بوده است. این خرید، یک نقطه عطف استراتژیک برای برنامه های رشد تونی است. Tony’s با بهره برداری از کارخانه خود در قالب تولید شکلات، قادر به نوآوری سریعتر و انعطاف پذیری بیشتری در سطح تولید، ضمن افزایش ظرفیت تولید خود، خواهد بود.
تونی به همکاری خود با دیگر شرکای طولانی مدت خود، برای تأمین تقاضای شکلات های خود، ادامه خواهد داد. این خرید، همچنین گام مهمی در جهت تحقق رویای شرکت Tony’s Chocolonely Chocolate Circus، کارخانه ای در مرز زانستاد و آمستردام است که در سالهای آینده تحقق خواهد یافت.
آن ویل دیکسترا، مدیر ارشد شرکت Tony’s Chocolonely، این خرید را "گام بعدی هیجان انگیز" برای Tony's Chocolonely خواند.
دیکسترا گفت: " اینگرید، آلن و تیم در Althaea-De Laet Int از همان ابتدا شریک ما بوده اند و حتی اگر بعضی اوقات بلند پروازانه به نظر می رسید، از ایده های ما حمایت می کنند؛ هرچند برخی از ایده های ما مانند ایجاد یک شکلات نابرابر تقسیم شده حداقل کمی غیر عاقلانه بودند." . "ما از این فرصت و اعتمادی که آنها به Tony دارند، برای ارج نهادن و محافظت از آینده این شرکت که با عشق بسیار زیاد ساخته شده، بسیار سپاسگزاریم."
De Laet Int. در سال 1960 توسط خانواده De Laet تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یک تجارت خانوادگی باقی مانده است. در سال 1987، آلتایا به آن پیوست و مسئولیت توسعه تجاری را بر عهده گرفت. با اشتیاق به شکلات، تولید کننده بلژیکی از آغاز فعالیت خود به عنوان یک شرکت کوچک و منحصر به فرد صنعتگر، ایجاد کارخانه شکلات سازی امروزی، تولید میله ها و قرص های قالب سازی برای Tony’s و سایر سازندگان شکلات، راهی طولانی را طی کرده است.
اینگرید برایسینک، مدیرعامل Althaea-De Laet Int گفت: "با توجه به اینکه ما به عنوان یک خانواده مستقیماً جانشینی نداریم، ما به دنبال یک شریک و یک کارآفرین بودیم که بتواند با همان روح و اشتیاق رویای ما را ادامه دهد." "و ما این شریک را در تیم Tony's Chocolonely پیدا کرده ایم. ما اطمینان داریم که Tony’s ضمن حفظ ارزش های مراقبت از تیم، کیفیت و تعاون، آینده درخشان Althaea-De Laet را تضمین خواهد کرد. "


 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید