موارد بیماری سالمونلا شکلات کیندر؛ فراخوانی گسترده از بازار آمریکا

به دلیل شیوع سالمونلا، شرکت Ferrero مجبور شده است محصولات Kinder خود را که در کارخانه آرلون بلژیک تولید شده است را فراخوانی کند.

فراخوان قبلی در میان نگرانی‌های مربوط به سالمونلا اعلام شد و فقط محصولاتی را با تاریخ‌ انقضای قبل از 7 اکتبر 2022 پوشش داد. اما این شرکت گفت که این فراخوان را گسترش داده است تا شامل تمام محصولات Kinder تولید شده در سایت Arlon از ژوئن شود.

پس از گزارش بیش از 100 مورد سالمونلا که عمدتا کودکان را تحت تاثیر قرار می داد، در بخش هایی از آمریکای شمالی، این غول شیرینی پزی به طور داوطلبانه دسته هایی از محصولات شکلات کیندر خود را فراخوانی کرده است.

مقامات بهداشتی بلژیکی حوادث سالمونلا مرتبط با کیندر در سایت آرلون را تایید کردند.

آژانس فدرال ایمنی کشور (FASFC) در بیانیه‌ای درباره تصمیم خود گفت: «بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط FASFC و یافته‌ها در ساعات اخیر مبنی بر اینکه این شرکت قادر به ارائه اطلاعات کامل برای این تحقیقات نیست، آژانس مجوز کارخانه آرلون را پس می گیرد. در عین حال، تمامی محصولات طیف کیندر تولید شده در فررو آرلون فراخوان می شوند

«این تمدید فراخوان شامل همه محصولات «Kinder Surprise»، «Kinder Surprise Maxi»، «Kinder Mini Eggs» و «کوپن‌های Schoko» بدون در نظر گرفتن تعداد یا تاریخ انقضا است. FASFC همچنین از شرکت های توزیع می خواهد که این محصولات را از قفسه های خود حذف کنند.

ادامه خبر 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید