رونق دوباره گروه صنعتی جمانه

در ماه های گذشته با کمبود و سهمیه بندی روغن ، آرد و شکر بسیاری از تولید کنندگان صنعت شیرینی ، شکلات ، کیک و بیسکوئیت دچار چالش های بسیاری شدند و تعدادی تا تامین مواد اولیه و ثبات بازار به ناچار مجبور به تعطیلی تولید شدند ، حال پس از ثبات نسبی بازار و بروز رسانی قیمت ها اخبار خوشایندی از این صنعت به گوش می رسد .

جمانه برند محبوب و قدیمی استان البرز ، پس از عبور از مشکلات کمبود مواد اولیه ، با قدرت و توان بیشتر در مسیر توسعه گام برداشت و بر اساس شنیده های خرده فروشان در سطح بازار ، جمانه دوباره اوج گرفت و این خبر مایه مسرت و خرسندی گروه خبری  شیرینی تا شد.

صنایع غذایی انصاری نخستین تولید کننده بیسکویت جو با شهد توت، از اوایل دهه پنجاه خورشیدی تاکنون، محصولات متنوع و منحصر بفرد خود را با نام تجاری «جُـمانه» و با شعار: جُـمانه، برای سلامتی شما، تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است. کیفیت عالی و طعم بی نظیر محصولات جُـمانه، که از ترکیب آرد جو مرغوب، شهد توت تازه و مواد اولیه درجه یک تهیه می گردند، زمینه توسعه پایدار و جهانی شدن صنایع غذایی انصاری (جُـمانه)  در سراسر شهرهای ایران و همچنین کشورهای همسایه و قاره های اروپا و آمریکا، فراهم نموده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(31) 4.1

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید