محصولات هالووین هرشی

برند هرشی، از محصولات ویژه هالووین رونمایی کرد.

کمپانی هرشی، مجموعه محصولاتی را با مفهوم ترسناک برای جشن هالووین تدارک دیده است که طیفی از محصولات گذشته و جدید را در بر می گیرد که به شرح زیر هستند:

اسنک کدوتنبل با کره بادام زمینی ریزز (Reese’s)
این میان وعده خوشمزه، در یک بسته بندی مخصوص محصولات Reese’s، با رنگ نارنجی و بنفشی که به آن طرح ترسناک تری میدهد، قرار دارد و شامل یک اسنک با کره بادام زمینی است که روکشی از شکلات آن را پوشانده است. این محصول در بسته های 10.2 اونس (290 گرم) و با قیمت 3.99 دلار برای زمان محدود و ویژه جشن هالوین به فروش خواهد رسید.

فنجان کره بادام زمینی فرانکین ریزز
این محصول قدیمی که اینبار برای جشن هالووین برگشته است، میان وعده ایست که قسمت میانی آن با کره بادام زمینی پر شده در قسمت بالا روکشی از شکلات تیره و در قسمت پایینی با شکلاتی به رنگ سبز پوشیده شده است. این محصول در وزن 9.35 اونس (265 گرم) با قیمت 3.99 دلار در مدت محدود به فروش می رسد.

کیت کت معجون جادوگر
این محصول برای ایجاد یک طعم افسونگر از ترکیب کرم طعم دار مارشمالو با ویفرهای ترد کیت کت تهیه شده است. این محصول هم ویژه هالووین در وزن 9.8 اونس (278 گرم) و با قسمت 3.99 دلار به فروش می رسد.

کوکی های کرم فنگ ان (‘N’ Creme Fangs)
این میان وعده ها به اندازه لقمه ای و با طعم خامه ای و شکلاتی هستند. این میان وعده های خوشمزه هرشی هم با وزن 9.45 اونس (268 گرم) و در قیمت 3.99 دلار برای ایام هالووین به فروش می رسند.

بسته میان وعده های شکل دار هرشی
این بسته میان وعده از انواع شکل های مناسب با جشن هالووین تشکیل شده است. از بیسکویت های ریزز در شکل های کدوتنبل گرفته تا شکلات شیری به شکل سنگ قبر، شکلات های سفید به شکل روح و کوکی های N creme هرشی، در این بسته یافت می شوند. این محصول ترسناک و خوشمزه هالووین هرشی در وزن 13 اونس (369 گرم) و با قیمت 4.99 دلار برای جشن هالووین به فروش می رسند.

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(2) 3

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید