شکلات سفید کارامل آئورا بری کالبوت

بری کالبوت، شکلات سفید کاراملی جدیدی با نام کارامل آئورا را به بازار عرضه کرد.

بری کالبوت، Caramel Aura را به عنوان یک شکلات کاراملی درجه یک، بدون افزودن انواع طعم دهنده و رنگ، برای مشتریان آمریکای شمالی راه اندازی کرده است.

این محصول توسط شکر و شیر خشک کاراملی شده تهیه شده و به شکل چیپس های شکلاتی مناسب پخت شیرینی با 22% کاکائو و قابل ذوب، شکل دهی و پخت با 28 درصد کاکائو است.
هر دو گزینه کارامل آئورا، شامل 32 درصد شیر است و با کاکائوی پایدار بری کالبوت تهیه می شوند و دارای طیف کارامل گرم، وانیل و بافت خامه ایست.

این محصول، به دسته محصولات پیشنهادی بری کالبوت، به عنوان گزینه طعم دهنده طبیعی، کامپوند کاراملی و چیپس پخت شیرینی اضافه شده است.

لورا برگان، مدیر بازاریابی برند باری کالبوت در آمریکای شمالی، گفت که این شرکت در چند سال گذشته Caramel Aura را توسعه داده است و افزود که مشتریان به مشخصات طعم کارامل بسیار علاقه مند شده اند. او گفت: "کارامل آئورا، راه حل بری کالبوت است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. ما بسیار هیجان زده هستیم که می بینیم صنعت شکلات سازی تعریف خود را از تفریح ​​گسترش داده و از استراتژی های ما برای ایجاد محصولاتی استفاده می کند که تجربه های دلپذیر را برای همه فراهم می کند."

بری کالبوت با استناد به داده های Mintel، خاطرنشان کرد که کارامل طعم برتر محصول آمریکای شمالی است که در محصولات شکلات و گزینه های بدون طعم عرضه می شود. همچنین در شکلات های فصلی انتخاب شماره 1، در شکلات های بسته بندی شده شماره 4 و در قرص های شکلاتی شماره 5  در میان مصرف کنندگان است.

بری کالبوت علاوه بر کارامل آئورا، استفاده از شکلات سوئیسی را برای ایجاد حس اصالت توصیه کرد. در یک بررسی در فوریه 2017، بری کالبوت دریافت که 86 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی، شکلات سوئیسی را برتر از "شکلات استاندارد" می دانند. بری کالبوت همچنین به تولید محصولات خود در مسیر برنامه شکلات و کاکائو پایدار ادامه می دهد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید