ورود شکلات لتیتیود کرافت به آمریکا

شکلات لتیتیود کرافت اوگاندا، برای اولین بار به صورت محصولات شکلات و کاکائو وارد آمریکا خواهد شد.

شرکت Latitude Craft یک برند تولید کننده شکلات در اوگاندا است که از طریق عرضه کنندگان شکلات و کاکائو در آمریکا حاضر خواهد شد. سفر لتیتیود کرافت، از سرزمین های منبع کاکائو آغاز خواهد شد که با هدف ایجاد یک زنجیره تأمین کاکائو پایدار، به کشاورزان و شرکت های شکلات سازی خدمت می کند. تعهد این شرکت به تولید کاکائو و محصولات پایدار، به تشکیل شرکتی در اوگاندا، با هدف تبدیل دانه کاکائو به بار شکلات انجامید. جایی که در آن شکلات سازان و مسئولان شرکا لتیتیود کرافت، مشغول تهیه محصولات خود هستند؛ از شکلات تخته ای گرفته  تا شکلات بن بن و کورتور.

از طریق برنامه تأمین کننده Latitude، این شرکت قراردادهای بلند مدتی با کشاورزان برای پرورش کاکائوی ارگانیک، ارتقای تنوع زیستی و اطمینان از شیوه های عادلانه کار در همه مزارع، امضا می کند. این شرکت با بازدید و بازرسی معمول از هر یک از تامین کنندگان در برنامه خود، این امر را تضمین می کند. 

Latitude، کاکائو را مستقیماً از کشاورزان، در نقاط جمع آوری، که با مزارع آن ها فاصله دارند، خریداری می کند. قیمت آنها 15 تا 20 درصد بالاتر از بازار، با کف قیمت است تا اطمینان حاصل شود که تامین کنندگان آن بهترین شانس را برای حمایت از خانواده خود دارند. به عنوان بخشی از مزایای استاندارد Latitude، این شرکت آموزش، بیمه و وام های خرد را ارائه می دهد تا به خانواده ها کمک کند درآمد خود را به ثروت تبدیل کنند.

شکلات های تیره Latitude، فقط دارای دو ماده کاکائو و قند نیشکر هستند. همه محصولات و طعم های آن از ترکیبات محلی اوگاندا گرفته شده است؛ از شیر و قهوه گرفته تا وانیل.

بارهای 70 گرمی Latitude، که از طریق Bar & Cocoa با قیمت 8 دلار در دسترس هستند، عبارتند از:

شکلات Semuliki 70٪: دارای پانلا، انجیر و میوه های قهوه ای است.
شکلات Rwenzori 80٪ : شکلات تیره تر نسبت به شکلات بار Semuliki، که دارای یک شکلات تلخ با طعم میوه های تازه است.
شکلات شیری تلخ 49٪: دارای تعادل کامل بین شکلات تیره و شیر است.
شکلات کارامل سفید 40٪: کره کاکائو سفید Dulce de leche با شیر کاراملی شده و نیشکر، این بار شکلات را تشکیل می دهند.
شکلات قهوه بوکونزو 70:: قهوه عربیکا اوگاندا به یک طعم دهنده مناسب برای این شکلات تلخ تبدیل شده است.

شکلات بارهای 70 گرمی این برند، با قیمت 8 دلار در دسترس خواهند بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید