افتتاح کافه اوریو در نیوجرسی

کافه Oreo در فروشگاه آب نبات IT’SUGAR افتتاح می شود.

برند اوریو، تولید کننده انواع بیسکویت های معروف ، اولین کافه خود را در فروشگاه آبنبات ایتشوگر افتتاح کرد تا بتواند از این طریق، امکان تجربه کردن محصولات خود را به طور شخصی برای مشتریان و طرفدارن این برند، فراهم کند. 
این کافه که در طبقه سوم فروشگاه IT’SUGAR، در مجتمع خرده فروشی و سرگرمی American Dream در East Rutherford، نیوجرسی واقع شده است، دارای بار نوشیدنی است که بازدیدکنندگان می توانند شیرینی های مورد علاقه خودشان را سفارشی کرده یا از میان منوی دسرهای الهام گرفته از Oreo، انتخاب کنند.

منوی کافه اوریو شامل موارد زیر است:

دسرهای کلاسیک با برخورداری از محصولات Oreo، مانند وافل سانده با تکه های بیسکویت اوریو یا کیک پنیر کوکی کرمی اوریو، لایه لایه با موس کوکی Oreo، گاناش شکلاتی و شکلات شیری است.
دوستداران کوکی می توانند با انتخاب یک پایه دسر (وافل، ساندویچ بستنی، نان قیفی یا میلک شیک)، دسرهای مخصوص "Twist Your Oreo" خود را بسازند و سپس از بین انواع تاپینگ های الهام گرفته از Oreo، با بیش از 200 ترکیب ممکن، انتخاب کنند.
طرفداران همچنین می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام برند اوریو، از یک دسر پیشنهادی کافه اوریو مطلع شوند.

IT'SUGAR، فروشگاه آبنبات سه طبقه خود را در مجتمع Dream American در دسامبر 2019 افتتاح کرد. این مجتمع، دومین مرکز خرده فروشی و سرگرمی در ایالات متحده است که تقریباً 3 میلیون فوت مربع مساحت دارد و در فاصله 20 دقیقه ای با شهر، در خارج از شهر نیویورک واقع شده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید