شروع شراکت جادویی هرشی (Hershey) و هری پاتر (Harry Potter)

بنا به گزارش نیل بارستون، یک همکاری جادویی بین هرشی و برادران وانر(Warner Brothers) برای تولید شکلات بار شیری و شکلات های هرشی کیس(Hershey Kiss)با طرح هری پاتر شکل گرفته است.

امپراطوری این فیلم در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته است و منجر به ایجاد تجربه های استودیوی، اسپین آف های سینمایی و چاپی شده است واین امتیاز اکنون به صنعت بزرگ شیرینی رسیده است تا از آن بهره برداری کند.  

همکاری شکلت هرشیز و هری پاتر

شرکت هرشی قصد دارد مجموعه ای جدید 12 تایی از محصولات خود را با لیبل هایی الهم گرفته از تصاویر هری پاتر عرضه کند.
بسته بندی این محصولات دارای نمادهایی مهمی از این سری فیلم ها شامل قطار هاگوارتس(Hogwarts™ Express)، جغد هدویگ(Hedwig the Owl)، ماشین پرنده ی رون ویلزی( Ron Weasley’s flying car) است که قطعا برای کلکسیونرهای این فیلم جذاب خواهد بود.

این نسخه محدود از شکلات بارهای هرشیز هری پاتر و شکلات های هرشیز کیس به صورت محدود در فروشگاه های سراسر آمریکا عرضه خواهند شد. شکلات بار هرشیز در بسته بندی 6 تایی 50 گرمی و بگ های هرشیز کیس در بسته بندی 270 گرمی ارائه می شوند.
عرضه این محصولات جدید در ادامه ی رونمایی از نسخه های قبلی شکلات و شیرینی در نمایشگاه شیکاگو است. این خط تولید ویژه در راستای افزایش پورتفولیوی شرکت هرشیز راه اندازی شده است.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید