معرفی شوکوویفر جدید توسط برند ممتاز شکلات؛ لینت

برند ممتاز شکلات؛ لینت محصول جدیدی به نام شوکوویفر را در بریتانیا معرفی کرده است که تلیفی از طعم شیرین شکلات و ویفر ترد و خوشمزه است.

شوکوویفر لینت، جزو 5 درصد، ابتکارات برتر اخیر است. بر اساس نتایج تحقیق انجام شده، 72% از افراد پیش از تست این محصول تمایل به خرید آن داشتند، 89% بعد از تست آن تمایل به خرید آن داشتند و 70% اظهار داشتند، شوکوویفر لینت از آنچه انتظار داشتند، بهتر بوده است.

شوکوویفر لیندت

بنا به گفته ی سخنگوی برند لینت اند اسپرونگلی؛ شوکوویفر لینت، سطح جدیدی از کیفیت ممتاز را برای صنعت شکلات به ارمغان می آورد. این محصول در کنار کیفیت بالا، جدید و هیجان انگیز است. این محصول جدید دارای ویژگی هایی است که برای مشتریان لینت اهمیت دارد و می تواند کیفیت، نوآوری و مهارت گروه لینت در ساخت شکلات را نشان دهد.

شرکت لینت اطمینان دارد که مشتریان از ترکیب طعم دلپذیر شکلات کرمی و ویفر کاکائویی ترد به عنوان یک خوراکی با سایز کاملا مناسب لذت خواهند برد.
این شوکوویفر در4 طعم مختلف ارائه می شود و در فروشگاه های شرکت لینت در بریتانیا و فروشگاه Lindt Kildare در ایرلند قابل خریداری می باشد و در ماه های آگوست و سپتامبر در سایر فروشگاه‌های غیروابسته عرضه خواهد شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید