رشد بازار شکلات وگان تا سال 2028

به نظر می رسد که میزان رشد فروش محصولات شکلات وگان تا سال 2028، با یک رشد سریع سالانه، 14.8 درصد افزایش داشته باشد و به مقدار 1.41 میلیارد دلار برسد.

شرکت تحقیقات بازار اعلام کرد که انتظار می رود، افزایش آگاهی از تست های حیوانی در تولید محصولات غیر وگان و گسترش حمایت های محیط زیستی، در این میزان رشد تاثیر مستقیمی داشته باشند. البته نمی توان سازگاری محصولات وگان با افراد دارای رژیم غذایی خاص یا حساس به برخی از مواد به کاررفته در تولید شکلات ها را در میزان استقبال از شکلات های وگان نادیده گرفت.

با گسترش میزان موارد حساسیت به لاکتوز و افزایش تعداد گیاهخواران در منطقه آسیا و اقیانوسیه، این شرکت میزان رشد فروش شکلات های وگان را در این منطقه تخمین می زند. همچنین تصور می شود که محصولات شکلات های چیپسی و تکه شکلات ها بیشترین میزان رشد از سال 2021 تا 2028 شاهد باشد؛ زیرا این دو نوع محصول، موارد مصرف بیشتری در تهیه انواع دسرها و شیرینی ها دارند. 

آمریکای شمالی، بازار جهانی شکلات وگان را تحت سلطه خود درآورد و در سال 2020 بیش از 37 درصد سهم درآمد را به خود اختصاص داد. این رشد، به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات وگان و محصولات لبنی در آمریکای شمالی است.
بخش محصولات بارهای شکلات، بازار را هدایت کرد و بالاترین سهم را در سال 2020 به خود اختصاص داد. شکلات های تخته ای بیشترین شکلات مصرفی در جهان هستند. بر اساس مطالعه اکتبر 2019 توسط گوگل، 5 شکلات برتر مورد علاقه در جهان، بر اساس جستجوهای سالانه، به صورت شکلات تخته ای به فروش می رسد.

بخش شکلات شیری، ​​به لطف تقاضای زیاد برای این محصولات شیرین و خامه ای، بیشترین سهم را در بازار در سال 2020 به خود اختصاص داد. طبق مطالعه گوگل، شکلات شیری Dairy Milk برند کدبری ، به عنوان محبوب ترین شکلات تخته ای در جهان در نظر گرفته شد. برای شکلات شیری، ​​به طور متوسط ​​سالانه 466،680 جستجو انجام می شود. پیش بینی می شود این روند بازار، تقاضای این محصول را افزایش دهد.

کانال توزیع آفلاین، بیشترین سهم بازار جهانی را در سال 2020 به خود اختصاص داده است. پیش بینی می شود این بخش به دلیل تمایل مصرف کنندگان به خرید در سوپرمارکت ها و فروشگاه های راحتی که در آن می توانند کیفیت محصول را بررسی کنند، سلطه خود را در طول دوره پیش بینی حفظ کند. بازار جهانی با حضور تعداد زیادی از بازیگران عرصه تولید شکلات جهانی و منطقه ای، چندپاره شده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید