معرفی دو پروتئین بار جدید با کمترین میزان قند از برند مارس

شرکت تولید کننده نوشیدنی و خوراکی مارس، در راستای گسترش طیف محصولات پروتئین بار خود اقدام به عرضه دو محصول جدید به نام های Hi Protein Low Sugar  و Hi Protein Low Sugar White  تحت نام برند اسنیکرز کرد.

بنا به گفته ی شرکت مارس، هدف از راه اندازی خط تولید این پروتئین بارها، نفوذ قابل توجه در بازار تولید این نوع محصول برای برند مارس است، بازاری که براساس گزارش شرکت آمار بریتانیا، اکنون چیزی حود 151.7 میلیون پوند ارزش دارد.

محصولات جدید با همان طعم های آشنای بادام زمینی، ناگت و کاراملی عرضه خواهند شد اما در قالب جدید کم قند. پروتئین بارهای Hi Protein Low Sugar  و Hi Protein Low Sugar White  به ترتیب دارای 217 و 218 کالری هستند. هر بسته از این محصولات حاوی 20 گرم پروتئین و 2 گرم قند هستند. 

پروتئین بار کم قند اسنیکرز

بنا به گفته ی میشل فارست(Michelle Forest )؛ مدیر کل برند مارس، اگرچه بازار پروتئین بارها همواره در حال رشد است اما بررسی آمارها از میزان مصرف در 12 ماه گذشته، رشد ثابت 5.1% درصدی را نشان می دهد و همچنین اگرچه محصولات زیادی در این بازار پیش از این عرضه شده اند اما نظر مصرف کنندگان را به خود جلب نکرده اند.

شرکت مارس بر این باور است آنها می توانند با داشتن نام تجاری معتبر اسنیکرز نفوذ قابل توجهی در کانال های مختلف این بازار داشته باشند.
هر دو پروتئین بار از ماه نوامبر امسال در فروشگاه های Asda  در دسترس خواهند بود و در عمده فروشی ها و کانال های توزیع اقتصادی از ماه آگوست با قیمت 2.79 پوند توزیع خواهند شد.
 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید