اهدای جایزه تحقیقات تاریخچه شکلات

مارس وریگلی به 10 طرح برجسته فعال در تحقیقات در زمنیه تاریخچه شکلات، بودجه اعطا کرد.

این شرکت، به 10 موسسه آموزشی و فرهنگی در سراسر ایالات متحده، جایزه تحقیقات تاریخ شکلات Forrest E. Mars، Jr. را اعطا کرده است.

برندگان، در یک مراسم مجازی، از انجمن میراث فرهنگی شکلات، در تاریخ 13 ژوئیه اعلام شدند. انجمن میراث فرهنگی شکلات در تلاش است تا بیشتر در مورد تاریخ غنی شکلات و تأثیر آن بر فرهنگ گذشته و حال در قاره آمریکا مطالعه کند. از سال 2013، در مجموع 372،000 دلار بودجه برای این جایزه اعطا شده است.

گیل برودریت، مدیر مارکتینگ و فروش برندهای برتر، گفت: "امسال ما به مبلغ بی سابقه 100000 دلار بودجه اعطا می كنیم که دو برابر مبلغ سال گذشته، به 10 سازمان مختلف تاریخی، پژوهشی و اجتماعی برای پروژه هایی اختصاص داده شده که به منظور کشف عمیق تر تأثیر شکلات بر میراث جهانی و فرهنگ، تلاش می کنند."

"ما بر این باوریم که برندگان امسال، تجربیات آموزشی همه جانبه ای را ارائه می دهند که این داستان های شکلات را زنده می کند و آن ها را برای نسل های آینده حفظ می کند."

مارس وریگلی به موارد زیر کمک مالی اعطا کرد:

1- استراتفورد هال (استراتفورد، واشنگتن): بودجه های کمک هزینه برای حمایت از توسعه و اجرای دو برنامه آموزشی متشکل از سخنرانی ها و رویدادهای آشپزی که با حضور آشپزهای آمریکایی آفریقایی تبار و مفسران تاریخی شکلات برگزار خواهد شد. این برنامه ها در مزرعه استراتفورد هال برگزار می شود که چهار نسل از خانواده لی و صدها آفریقایی تبار و آمریکایی آفریقایی تبار در آن زندگی می کردند.

2- دانشگاه سنت لارنس (کانتون، نیویورک): بودجه کمک هزینه برای ارائه یک دوره آموزشی بین رشته ای و تجربی  شکلات استفاده می شود. این دوره به دانشجویان مقطع کارشناسی ارائه خواهد شد و به استفاده های سنتی، معنوی و دارویی Theobroma cacao، تولیدات کشاورزی آن، بازار جهانی شکلات، اخلاق و پایداری این بازار، کاربردهای آشپزی شکلات، شیمی شکلات و نقش آن در هنر همه فرهنگ ها، اشاره دارد.

3- جامعه تاریخی نیویورک (نیویورک، نیویورک): بودجه های کمک هزینه برای پشتیبانی از تحقیق، توسعه و تحویل دو سری برنامه تاریخ شکلات، با تمرکز بر تکامل پخت و پز با شکلات و شیرینی های سنتی در تاریخ آمریکا، استفاده می شود.

4- باشگاه دختران و پسران شهرستان پالم بیچ (پالم بیچ ، فلوریدا): بودجه کمک هزینه که برای ایجاد برنامه ای برای نوجوانان محلی، با عنوان تاریخچه شکلات از طریق فرهنگ و خانواده، استفاده می شود. نوجوانان در مورد مسیر تولید دستور العمل های شکلات، از خانواده های خود تحقیق می کنند و از دستور العمل ها برای تهیه شکلات استفاده می کنند. 

5- انجمن فورت تیکوندروگا (تیکوندروگا، نیویورک): بودجه کمک هزینه، برای تحقیق در مورد مصرف شکلات در خانواده های نظامی انگلیس در زمان صلح، از جمله تهیه شکلات در زندگی روزمره، استفاده می شود. آن ها از این تحقیق در مورد مصرف شکلات، برای گسترش برنامه های آشپزی تفسیری و آشپزی روزانه و برجسته کردن ارتباطات با تجربه امروز خانواده های نظامی، استفاده خواهند کرد.

6- سناتور مرکز تاریخ جان هاینز (پیتسبورگ، پنسیلوانیا): بودجه کمک هزینه برای یک پروژه تحقیقاتی چند لایه با استفاده از مرکز تاریخ، در موزه فورت پیت، برای کشف راه هایی که شکلات بر روی کار و هویت آن ها تاثیر داشته است، استفاده می شود. آن ها معتقدند که از تاریخ شکلات می توان به عنوان راهی برای جذب بازدیدکنندگان به درک نحوه کار گروه ها و ایجاد هویت در این منطقه استفاده کرد.

7- دانشگاه بوستون (بوستون، ماساچوست): برای گرامیداشت و بزرگداشت تاریخ طولانی شکلات بوستون، بودجه های کمک هزینه، برای گردآوری تحقیقات دانشگاهی و روش های آشپزی برای کشف و مستند سازی داستان شکلات در بوستون، از طریق یک رویداد به میزبانی دانشگاه بوستون، صرف می شود.

8- دهکده و موزه دهکده Genesee کشور(مومفورد ، نیویورک): بودجه های کمک هزینه، برای تسهیل برنامه های آموزشی و تحقیقاتی با موضوع شکلات، در طول سال استفاده خواهد شد. آن ها دسترسی مجازی به برنامه های آموزشی با مضمون شکلات، مشارکت با سازمان های محلی مستقر در جامعه را برای افزایش دسترسی عمومی و گنجاندن دیدگاه های متنوع تر در برنامه خود فراهم می کنند.

9- خانه بتسی راس (فیلادلفیا ، پنسیلوانیا): بودجه های بلاعوض برای ایجاد یک برنامه سفر میدانی متمرکز بر تاریخ شکلات سازی، استفاده می شود. این برنامه به صورت رایگان برای دانش آموزان منطقه مدرسه فیلادلفیا (PSD) برای سال تحصیلی 2021-2022 ارائه می شود و همچنین به عنوان یک تجربه سفر میدانی پرداخت شده برای دانش آموزان خارج از PSD ارائه می شود.

10- موزه تاریخ و فرهنگ ویرجینیا (ریچموند، ایالت واشنگتن): به منظور تحقیق درباره تاریخچه شکلات و برگزاری رویدادهای شکلات سازی، این بودجه به موزه تاریخ ویرجینیا اهدا شد.

مارس وریگلی قصد دارد به طور سالانه به اعطای کمک هزینه ادامه دهد و دوره ارسال جوایز 2022 از 23 آگوست 2021 در AmericanHeritageChocolate.com آغاز می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید