معرفی شکلات بدون قند کوهلر

کوهلر، شکلات های بدون قند خود را که با دستور عمل های اصلی شکلات این شرکت تهیه شده است، معرفی کرد.

هر قطعه این شکلات بدون قند که روی یک گاناش شکلاتی بدون قند را پوشانده است، از مواد اولیه با کیفیت و بهترین کاکائو تهیه شده است و تا 65 درصد فاقد شکر است.

شکلات بدون قند کوهلر (KOHLER)، بر اصالت طعم و مزه این شکلات، در عین کاهش میزان قند آن، گواهی می دهد. هر قطعه از شکلات، از مغز گاناش شکلاتی خوشمزه ای تشکیل شده است که روی آن با شکلات کوهلر،که میزان قند آن 65 درصد کاهش یافته است، پوشانده شده است و شیرینی پز های کوهلر روی آن را با شکلات مایع تزیین کرده اند. 

کریستال توماس، شکلات ساز، تولید کننده دستورالعمل های شکلات و مدیر تولید در  کوهلر می گوید: "با توجه به این موضوع که بیشتر اوقات روزمره دلتان می خواهد شکلات مصرف کنید و بیشتر ما به عنوان میان وعده، شکلات ها را انتخاب می کنیم، ما به دنبال گزینه ای بودیم که با مصرف آن کمتر احساس عذاب وجدان داشته باشیم. ما بیش از یک سال وقت خود را صرف تهیه بهترین شکلات از فرانسه، با بیشترین میزان خلوص کاکائو کردیم که برای سلامتی مشکلی ایجاد نکند و به عنوان میان وعده، عطر و طعم شکلات های مورد علاقه مشتریان را حفظ کند. این شکلات بدون قند همان میان وعده ایست که پس از تلاش های فراوان تهیه شده است."

شکلات بدون قند کوهلر، به صورت دو قطعه، چهار قطعه و نه قطعه، به ترتیب با قیمت های 4.99، 12.99 و 24.99 دلار در دسترس است.

شکلات بدون قند کوهلر، هم اکنون در فروشگاه های Woodlake کوهلر، Woodlake Market کوهلر و به صورت آنلاین در KohlerChocolates.com موجود است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید