بیسکویت های شکلاتی با طعم گیلاس ام سی ویتیس

برند MCvitie’s، شکلات های جدیدی با طعم گیلاس تولید کرده و به محصولات خود اضافه کرده است.

این شکلات جدید، به عنوان اولین شکلات با طعم گیلاس ام سی ویتیس، به جمع محصولات همیشگی شکلات های V.I.Bs اضافه شد. هر بیسکویت دایجستیو ام سی ویتیس نیز از یک لایه از شکلات طعم دار گیلاسی که از کارامل نرمی تشکیل شده، پوشانده شده است. 

اما استوورز، مدیر بازاریابی MCvitie’s در pladis UK می گوید: "ما خریداران را تشویق می کنیم که با یک فنجان چای و یک بیسکویت، از اوقات فراغت خود لذت ببرند." وی گفت: "محصولات V.I.Bs ما در حال حاضر خریداران را در سراسر کشور به تجارت و معامله با خود تشویق می کنند و به خرده فروشان کمک می کند درآمد خود را افزایش دهند.

"از زمان راه اندازی این برند، محصولات V.I.Bs، نقش اساسی در استقبال خریداران جدید (به ویژه خریداران جوان) از نام تجاری ام سی ویتیس داشته اند. در حقیقت، بیشتر خریداران محصولات ام سی ویتیس را مشتریان با میانگین سنی زیر 45 سال تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: "تا حدی، این بدان دلیل است که، وقتی صحبت از انواع شیرینی ها می شود، تقریباً سه چهارم (74٪) از خریداران بین سنین 16 تا 34 سال، به دنبال نوآوری بیشتر در طعم محصولات هستند. این بدان معنی است که ما همیشه باید به دنبال ایجاد تنوع در طعم و مزه محصولات باشیم. به همین جهت ما به طیف محصولات جدید خود، طعم گیلاس را اضافه کرده ایم که این طعم با استقبال مناسبی از سوی خریداران جوان ما همراه بوده است."

فروش محصول جدید ام سی ویتیس، در Tesco، در تاریخ 28 ژوئن با قیمت 1.79 پوند، راه اندازی شد. ورود بیشتر به سایر خرده فروشان بزرگ و همچنین عمده فروشی ها از جولای دنبال می شود. از طریق همکاری pladis با (www.terracycle.co.uk) بسته بندی این محصولات، قابل بازیافت هستند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید