دو طعم جدید برند کیت کت (Kit Kat) در سال 2022

در اوایل سال 2022، برند شکلات کیت کت دو محصول جدید را به بازار شیرینی و شکلات عرضه کرد. شکلات دوتایی توت فرنگی و شکلات تلخ (Duos Strawberry + Dark Chocolate )  و شکلات فندقی  (Chocolate Hazelnut Thins) .  هر دو شکلات عطر و طعم منحصر به فردی دارند و میان وعده ای مناسب و سبک محسوب می شوند.
دن ویلیارد مدیر شرکت شکلات کیت کت می گوید :« سال جدید فرصت هایی برای کسب تجربه های جدید در اختیار همه می‌گذارد،  و چه چیزی بهتر از ارائه ی دو طعم جدید برای شکلات های کیت کت؟ کیت کت، شکلات ها و ویفرهای کلاسیک و خوش طعم زیادی دارد، اما این دو طعم جدید شکلات کیت کت طعم های کلاسیک، تازه و هیجان انگیزی هستند. 
شکلات دوتایی با طعم توت فرنگی و شکلات تلخ، طعم شیرین و تازه ی توت فرنگی را با طعم غنی شکلات تلخ ترکیب کرده و سومین نسل از شکلات های دوتایی برند کیت کت را به بازار عرضه می کند. این میان وعده ی الهام گرفته از طعم  توت فرنگی، طعمی شبیه به توت فرنگی با روکش شکلاتی دارد و در دو اندازه کینگ و استاندارد به فروش می رسد.


 

خط تولید شکلات فندقی THiNS

شکلات فندقی THiNSبه خط تولید شکلات کیت کت THiNS اضافه شد و ویفر کیت کت کلاسیک به میان وعده ی به مراتب کوچکتری تبدیل شد. شکلات فندقی THiNS کیت کت نسبت به شکلات فندقی که سال قبل ارائه شد، بافت ترد تر و سبک تری دارد.
هر دو محصول جدید اکنون به خط تولید شکلات کیت کت اضافه شده اند و درخرده فروشی های سراسر کشور به فروش می رسند. در سال جدید حتما طعم این دو محصول بی نظیر کیت کت را امتحان کنید.

درباره ی شرکت هرشی 

دفتر مرکزی شرکت هرشی در پنسیلوانیا قرار دارد. این شرکت، شرکتی پیشرو در صنعت شیرینی و شکلات است. به دلیل برند های متعددی که زیرمجموعه ی شرکت هرشی هستند، این شرکت یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده شکلات درجهان محسوب می شود. هرشی تقریباً  17000 نفرکارمند در کشورهای مختلف در سراسرجهان دارد. این کارمندان هر روز تلاش  می کنند تا محصولات خوشمزه و با کیفیتی را برای ارائه به بازار تولید کنند. شرکت هرشی  دارای بیش از 90 برند در سراسر جهان است که درآمد کلی تمام این برند ها بیش از 8.1 میلیارد دلار در سال است، از جمله برند های تجاری نمادین این شرکت می توان به Kit Kat, Jolly Rancher, Ice Breakers، SkinnyPop و Pirate's Booty اشاره کرد.
برای بیش از 125 سال، هرشی (hershey) خود را متعهد به انجام  فعالیت های منصفانه و اخلاقی کرده است. میلتون هرشی، بنیانگذار این شرکت، مدرسه میلتون هرشی را در سال 1909 تاسیس کرد و ازآن زمان تا کنون، این شرکت فعالیت های خود را بر آموزش کودکان متمرکز کرده است.


 

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(6) 4.3

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید