تایید بیسکویت 4شهد و 3غله فرخنده توسط مرکز تحقیقات تغذیه کودکان

"به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی فرخنده، همزمان با دور جدید فعالیت‌های شرکت فرخنده و تغییرات مدیریتی آن از ۴ سال پیش، برنامه تولید محصولات با رویکرد سلامت‌محور و فراسودمند مطابق با ذائقه و درخواست مصرف‌کنندگان در دستور کار فرخنده قرار گرفت.

بیسکویت فراسودمند ۴ شهد و ۳ غله، اولین محصول با رویکرد جدید فرخنده مبنی بر تولید محصولات سلامت محور و در راستای افزایش ارزش تغذیه‌ای سبد مصرف‌کنندگان بود.

این بیسکویت ماحصل تلاش و مطالعات خستگی‌ناپذیر ۲ ساله تیمی خِبره و با تجربه از کارشناسان و مدیران فرخنده بود که در سال ۱۴۰۰ روانه بازار مصرف شد.

در این راستا مهندس اعظم ستاری، سرپرست واحد تحقیق و توسعه شرکت فرخنده ضمن اشاره به مراحل مطالعات و تحقیقات در راستای تولید بیسکویت ۴ شهد و ۳ غله اظهار کرد: برای تولید این محصول رصد کاملی از رقبای بین‌المللی و داخلی انجام شد و همچنین مطالعات منابع علمی و رسمی بین المللی و ادغام اطلاعات هر دو مسیر، دانش زمینه‌ای لازم برای تولید این محصول را به وجود آورد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با مراحل تولید، واحد R&D شرکت با مراکز، ارگان‌ها، سازمان‌ها و انجمن‌های علمی و تغذیه‌ای کل کشور ارتباط گرفت و محصول ۴ شهد را به آنها معرفی و مستندات علمی آن را ارسال کرد، گفت: این مهم در راستای شناسایی اهداف و سیاست‌های کلان این مراکز مهم در رابطه با سند ملی سلامت انجام گرفت و بازخورد بسیار مثبتی داشت"

ادامه خبر

لطفا به این مقاله امتیاز دهید:
(0) 0

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

نظر خود را بنویسید

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را ثبت کنید